تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۳۹
آیت‌الله ملک‌حسینی:

نباید آبروی گذشته خودمان را ببریم

۰
نباید آبروی گذشته خودمان را ببریم
کبنا ؛نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: توهین به اقدامات صورت گرفته در 4 دهه انقلاب عقلانی نیست و نوعی بی‌اخلاقی است.
به گزارش کبنا، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی ظهر امروز در نشست شورای سیاست‌گذاری راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تبیین شود که انقلاب در چه دورانی و تحت رهبری چه انسانی و برای چه کسانی شکل گرفت، گفت: احساس مقدس امید را در درون افراد زنده نگه داریم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بررسی شود تا آنچه در چهل سال انقلاب صحیح و درست اجرا شده امتداد یابد، افزود: در چهل سالگی انقلاب به فسادها، رانت‌ها،نالایق‌سالاری و نالایق‌گزینی پایان داده شود، اموری در نظام باید خاتمه یافته و اموری باید ادامه یابد.
وی با اشاره به اینکه در چهلمین سالگرد انقلاب مقایسه‌ای میان گذشته و آینده صورت گیرد، گفت: این مقایسه‌ها در حوزه‌های بودن و نبودن انقلاب، انقلاب ایران و سایر انقلاب‌های دنیا و مقایسه آرمان‌ها که چه میزان از آرمان‌ها تحقق یافته و محقق شده باشدکه اگر انقلاب نبود سایه ذلت بر سر ملت ایران وجود داشت اما به برکت انقلاب اسلامی ما در اوج استقلال زندگی می‌کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امکانات موجود در استان و کشور با قبل از انقلاب مقایسه شود، گفت: دولت پهلوی 50 سال حکومت کرد اما انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال اخیر خدمات ارزشمندی ارائه کرده و در این زمینه به خود می‌بالد.
آیت‌الله ملک‌حسینی ادامه داد: ایران در 4 دهه اخیر در تمامی عرصه‌ها از جمله در سطح بین‌المللی ارتقا یافته و در حوزه کشاورزی، سیاسی، صنعت، فناوری، ورزش و سایر حوزه‌ها رشد و جهشی خوبی داشته که همه افتخارات این حوزه‌ها بیانگر موفقیت ایران در مقایسه با سایر کشورها است.
وی با اشاره به مقایسه آرمان‌های انقلاب با گذشته گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند گامی در این زمینه برداشته شده اما فاصله زیاد است که بررسی شود چه میزان با آرمان‌های انقلاب فاصله وجود دارد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به متعالی بودن آرمان‌های انقلاب افزود: هر جایی که از آرمان‌ها عدول کردیم شکست‌هایی را متحمل شدیم  اما موفقیت‌های کسب شده نتیجه عمل به آرمان‌های نظام و انقلاب است.
آیت‌الله ملک‌حسینی به شبهه‌افکنی‌های گسترده دشمنان در آستانه چهل سالگی انقلاب اشاره کرد و گفت: باید پاسخی قانع کننده، مستدل، مستند و منطقی برای شبهه‌های احتمالی مردم داشت، زیرا در این صورت روحیه امید و نشاط در بین مردم افزایش می‌یابد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از توهین‌هایی که به اقدامات در گذشته می‌شود، گفت: در طول چهل سال انقلاب تلاش‌های زیاد و اقدامات خوبی از سوی خدمت‌گزاران نظام صورت گرفته است، لذا نباید به این اقدامات در گذشته حمله کنیم و آنها را مورد بی‌احترامی قرار دهیم.
آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: توهین به اقدامات خوب انجام شده مسؤولان در گذشته عقلانی نیست، نباید به این اقدامات حمله کنیم و آبروی گذشته خودمان را ببریم.وقتی خودمان آبروی خودمان را می‌بریم چگونه می‌خواهیم به شبهات پاسخ دهیم.
وی تصریح کرد: سوالی که می‌پرسم اینکه آیا حق فکری و نظری داریم که به اقدامات انجام شده در طول 4 دهه انقلاب حمله کنیم؟ اما آیا این حمله به گذشته نوعی بی‌اخلاقی نیست؟
نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1