تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۴۰۶۶۲۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در خصوص بقاع متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد

۰
برگزاری نمایشگاه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در خصوص بقاع متبرکه در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی‌پور با اشاره به بازدید از بقاع متبرکه استان گفت: این طرح در راستای تکریم ارباب رجوع  برگزار می‌شود، ضمن اینکه بقاع متبرکه تحت نظر اوقاف و امور خیریه هستند و باید صفر تا ۱۰۰ برنامه‌ها رصد و معضلات و نقاط قوت احصا شود تا برای سال جدید برنامه جدیدی داشته باشیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌محور بودن برنامه‌های اوقاف و امور خیریه گفت: نتیجه بازدید و برداشت‌ها از بقاع متبرکه به صورت پیشنهاد از سازمان اوقاف ابلاغ و به عنوان یک برنامه یکسال اعلام می‌شود.
وی بیان کرد: از بقاع متبرکه شهرستان‌های باشت و دنا بازدیدی داشتیم و بازدید از بقاع متبرکه شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، گچساران و بویراحمد در دستور کار است.
این مسوول به سایر برنامه‌های اوقاف و امور خیریه در ایام باقیمانده سال اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن در دهه فاطمیه مراسم سوگواره یاس نبوی  با حضور مبلغین اعزامی در بقاع و اماکن مذهبی برگزار می‌شود.
جنتی‌پور تصریح کرد: پیاده‌روی حرم تا حرم یکی از برنامه‌های شاخص دهه فاطمیه است که به مانند همه ساله از امامزاده عبدالله تا امامزاده مختار برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در خصوص اماکن و بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1