تاریخ انتشار
شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۵۶۳۷
بعد از فلج مغزی و مرگ نوزادی در بیمارستان خصوصی زاگرس:

آقای سبز شفاف همه چیز را در خصوص بیمارستان خصوصی زاگرس به مردم بگو؛ آیا مجوز دارد یا خیر؟

۳
۱
آقای سبز شفاف همه چیز را در خصوص بیمارستان خصوصی زاگرس به مردم بگو؛ آیا مجوز دارد یا خیر؟
کبنا ؛خبر فلج مغزی نوزاد یاسوجی در بیمارستان زاگرس باعث شد تا ماجرای ابهام در مجوز بهره‌برداری تنها بیمارستان خصوصی استان در بین افکار عمومی مطرح شود، این در حالی است که سلامت مردم مهمترین مقوله‌ای است که باید در نظر گرفته شود. بعد از ایجاد این ابهام تاکنون غلام‌عباس سبز رسماً در خصوص این بیمارستان و آیا اینکه بیمارستان تخصصی زاگرس پروانه بهره‌برداری و یا گواهی اعتبار بخشی دارد یا خیر، اظهار نظر دقیقی نکرده و گویا وی همچنان می‌خواهد موضوعات مهم درمانی از قبیل وضعیت این بیمارستان و مرگ بعضی نوزادها را با توجیح کردن به فراموشی بسپارد.
 در روزهای گذشته ماجرای نوزادی که در بیمارستان خصوصی زاگرس یاسوج در بدو تولد دچار فلج مغزی شده بود در فضای رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.
هرچند این نوزاد بعد از سه روز جدال برای ماندن و زنده بودن در نهایت شامگاه شنبه 24 آذرماه جان به جان آفرین تسلیم کرد تا یک مادر پس از 9 ماه انتظار نوزادش را با دستان خود به خاک بسپارد، اما این ماجرا سبب شد زوایای پنهانی از فعالیت تنها بیمارستان خصوصی کهگیلویه و بویراحمد افشا شود.
از مهم‌ترین مطالبی که در رابطه با بیمارستان خصوصی زاگرس بیان می‌شود، ابهام در مجوز بهره‌برداری این بیمارستان است، برخی می‌گویند که این بیمارستان پروانه بهره‌برداری از وزارت بهداشت نداشته و اعتباربخشی هم در مورد این بیمارستان صورت نگرفته است.
اما در حالی که مسئولان حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در ماجرای مرگ این نوزاد و ابهام در مجوز بهره‌برداری تنها بیمارستان خصوصی استان سکوت اختیار کرده و حاضر به پاسخگویی به افکار عمومی نبوده‌اند، مدیر داخلی بیمارستان زاگرس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه بیمارستان زاگرس چندین سال است که در شهر یاسوج فعالیت می‌کند، اظهار داشت: تاکنون حدود چند هزار زایمان و جراحی‌های مختلف در این بیمارستان انجام شده است.
حسینی با بیان اینکه هیچ مجموعه‌ای بدون مجوز قانونی نمی‌تواند کار کند، افزود: برای اطلاع از صحت موضوع می‌توانید با معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی صحبت کنید آنها جواب شما را می‌دهند که ما مجوز داریم یا نداریم.
در ماجرای فلج مغزی و در نهایت مرگ نوزاد یاسوجی و اخبار منتشر شده مبنی بر غیرقانونی بودن فعالیت بیمارستان خصوصی زاگرس یاسوج از هر دری که وارد می‌شویم به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد می‌رسیم این در حالی است که فضای رسانه‌ای استان و افکار عمومی مانند همیشه با درهای بسته این دانشگاه و عدم پاسخگو بودن مسئولان آن روبرو هستند.
غلامعباس سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قدم‌رنجه فرمایند و چند قدم آن طرف تر از اتاقش از آفای طالب نظری سووال کند که آیا بیمارستان پروانه بهره‌برداری و یا گواهی اعتبار بخشی و یا مجوز زایشگاه دارد یا خیر؟ و به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی پاسخ دهند. رهبر انقلاب می‌فرمایند: «مسئولان جز در موارد نظامی، امنیتی و اموری که با دشمن مقابله داریم، باید شفاف باشند و هیچ رازی را از مردم پنهان نکنند.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کمال
Iran, Islamic Republic of
با سلام
این مرکز بیمارستان نیست یک مرکز جراحی محدود می باشد. بیمارستان زاگرس در منطقه نجف آباد یاسوج در حال ساخت می باشد که هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته
Iran, Islamic Republic of
از رئیس علوم پزشکی بپرسید چرا بخش تزریقات بیمارستان دهدشت به پیمانکار داده شده هدف چن برابر کردن هزینه رو دوش مردم محروم بوده
Iran, Islamic Republic of
سلام
نیاز به این همه خبر سازی و شلوغ کاری نیست اگر بیمارستان مجوز یا به نوعی پروانه فعالیت دارد به سایت شما جهت اطلاع مردم ارائه بده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1