کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مسؤول روابط عمومی اوقاف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

ثبت 219 بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات کهگیلویه و بویراحمد

26 آذر 1397 ساعت 0:34

15 قبرستان شامل 7 قبرستان در بویراحمد، 4 قبرستان گچساران، 3 قبرستان کهگیلویه و یک قبرستان در شهرستان چرام در سامانه جامع بانک مدیریت ثبت شده‌اند.


مسؤول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: 219 بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه ثبت شدند که بیشتر این بقاع در شهرستان کهگیلویه و لنده هستند.
رامین چرومی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 219 بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.
مسؤول روابط عمومی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 219 بقعه متبرکه شامل 35 بقعه متبرکه در شهرستان چرام، 41 بقعه متبرکه در شهرستان گچساران و 55 بقعه متبرکه در شهرستان‌های کهگیلویه و لنده است.
چرومی بیان کرد:29 بقعه متبرکه در شهرستان چرام، 15 بقعه در شهرستان بهمئی، 35 بقعه متبرکه در باشت و 9 بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه دنا به ثبت رسیده است.
وی عنوان کرد: 15 قبرستان شامل 7 قبرستان در بویراحمد، 4 قبرستان گچساران، 3 قبرستان کهگیلویه و یک قبرستان در شهرستان چرام در  سامانه جامع بانک مدیریت ثبت شده‌اند.
این مسؤول خاطرنشان کرد: 15 زائرسرا در بقاع متبرکه استان وجود داشته و توسط زائرین در حال استفاده و بهره‌برداری است.

 


کد مطلب: 405476

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405476/ثبت-219-بقعه-متبرکه-سامانه-جامع-بانک-مدیریت-اطلاعات-موقوفات-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1