کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

حواشی بر اداره‌کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد سایه انداخته است / عزل ناگهانی معاونین بهزیستی / لزوم ورود استاندار و نمایندگان مجلس به مسائل بهزیستی

7 آذر 1397 ساعت 20:35

به نظر می‌رسد مسوولان اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به جای پرداختن به اهداف اصلی سازمان درگیر مسائل سیاسی شده‌اند که امید می‌رود با ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مجلس این مسائل حاشیه‌ای هر چه زودتر از این سازمان حمایتی و خدماتی برداشته شود و مسائل قشر معلولان و افراد بی سرپرست، ناتوان و آسیب دیده بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.


مدت زیادی هست که در اداره‌کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد صحبت‌های مبنی بر رفتن سید علی موسوی‌امجد مطرح می‌شود و گزینه‌های متعددی را نیز برای مدیرکل بهزیستی و جایگزینی او از سوی رسانه‌ها مطرح شد.
با بازدید سرزده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اداره‌کل بهزیستی پرده از برخی واقعیت‌ها کنار رفت و علی محمد احمدی در آنجا متوجه ضعف‌های در خصوص آوردن بودجه به این اداره‌کل شد و اظهار کرد: مقام عالی وزارت دکتر ربیعی و رئیس سازمان بهزیستی کشور دکتر محسنی بند پی رایزنی خواهیم کرد تا بتوانیم بودجه‌های بیشتری به سازمان بهزیستی استان اختصاص داده شود.
با تغییر تیم ارشد مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد حضور موسوی امجد در رسانه‌ها کمتر و تا حدودی برنامه‌های این اداره کل کمرنگ و بی فروغ شد و شاید همین مسئله سبب گردید تا بر سر زبان بچرخد که موسوی‌امجد عزم رفتن کرده است، بعضی رسانه‌ها با جانشین مدیرکل فعلی بهزیستی هم گفت و گو انجام دادند، اما با همه این حرف‌ها پروژه تغییر مدیرکل این اداره‌کل مسکوت مانده است.
به گزارش کبنا، با این وجود این روزها حواشی بر اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد سایه انداخته است، شنیده شد که سید علی موسوی امجد مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به طور ناگهانی دو معاون خود را برکنار کرد تا همچنان سایه شوم حواشی بر این اداره‌کل چنبره زده باشد.
پریوش نقدی معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مراکز غیردولتی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد که دی ماه 96 مسوولیت این معاونت را به دست گرفته بود و در این یک سال خدمات قابل قبولی را از خود به جای گذاشت، با حکم موسوی امجد برکنار شد. نقدی در مرخصی به سر می‌برد که به دلایل نامعلوم حکم معاونتش لغو شد.
با شنیدن برکناری همزمان دو نفر از معاونین اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد توسط مدیرکل محترم بهزیستی، سایت خبری کبنا نیوز در راستای تنویر افکار عمومی و بررسی صحت و سقم خبر مذکور با حمیدرضا نیکبخت معاونت توانبخشی بهزیستی استان تماس تلفنی برقرار کردیم که وی ضمن تایید خبر فوق اظهار داشت: در تاریخ 6 آذر ماه 1397 در ساعت 13.30 جهت اخذ مرخصی ساعتی و حضور در مراسم تشییع یکی از بستگان نزدیک خویش مراجعه نمودم و بعد از خروج از اداره در ساعت 14.15 در اقدامی خلاف عرف از طریق تماس تلفنی یکی از همکاران حاضر در اداره بهزیستی از لغو حکم معاونت خویش مطلع شدم. از طرفی در همان روز حکم ابلاغ معاونت مشارکت‌های اداره بهزیستی استان سرکار خانم نقدی (که ایشان نیز در مرخصی بسر می‌بردند) در اقدامی نامتعارف توسط مدیرکل بهزیستی استان لغو گردید!
آنطوری که بیان می‌شود، معاونین مذکور به جهت فعالیت‌ها و اقدامات شایان توجه در دوره مسوولیت شان از محبوبیت خاصی نزد جامعه معلولان برخوردار بوده‌اند.
به نظر می‌رسد مسوولان اداره کل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد به جای پرداختن به اهداف اصلی سازمان درگیر مسائل سیاسی شده‌اند که امید می‌رود با ورود استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مجلس این مسائل حاشیه‌ای هر چه زودتر از این سازمان حمایتی و خدماتی برداشته شود و مسائل قشر معلولان و افراد بی سرپرست، ناتوان و آسیب دیده بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
اینگونه بیان می کنند که پریوش نقدی و حمیدرضا نیکبخت از گزینه های مدیرکلی بهزیستی استان می باشند که موسوی امجد قبل از برکناری خود، آنها را کنار گذاشت تا ماجرا همچنان ادامه داشته باشد.


کد مطلب: 404914

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404914/حواشی-اداره-کل-بهزیستی-کهگیلویه-بویراحمد-سایه-انداخته-عزل-ناگهانی-معاونین-لزوم-ورود-استاندار-نمایندگان-مجلس-مسائل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1