کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت سیاسی |

آقای مزارعی؛ الان که سر کلاف را پیدا کرده‌اید، خواهشاً همه گره‌های کور آن را باز کنید

4 آذر 1397 ساعت 13:39

وقتی به شرح انتخابات و انتخاب‌هایمان می‌اندیشیم، وقتی مدیران بی کفایتی که عمری در دستگاه خود جزء ضعیف‌ترین کارشناسان بودند را باید باور کنیم، وقتی مطالبات مردم را به معاملات سیاسی می‌فروشند، و متأسفانه وقتی بند «10» ماده «68» قانون مدیریت خدمات کشوری را به خائنانه‌ترین وجه ممکن، مسیر استخدام‌های فامیلی نموده و از بی اطلاعی و ناآگاهی دستگاه‌های نظارتی نهایت استفاده برده می‌شود تا بستگان و آشنایان را فله‌ای وارد کنند، قطعاً تک صدای استاندار و رئیس کل دادگستری استان، رحمتی در حد نزول رحمت الهی است.


متن ارسالی؛ «.... در شهر هرآنکه هست گیرند»
همزمان با بارش رحمت الهی، دیده بان عادل شهرمان نیز، چتر عدالت را گسترانید تا معامله گران دولتی و دلالان سیاسی، خروش قاضی القضات شهر را از قانون گریزیهای مستمرشان و ناپایداریها و بی انظباطی مالی‌شان به گوش بشنوند و با چشم ببینند و به وحشت بیافتند. این سخن حق و فریاد رسای عدالت، جان دیگری در وجود مردمی دمیده که ظلم‌های ناشی از ناکارآمدی و بی‌خاصیتی عده‌ای مدیرنما را باید تحمل کنند. وقتی امتیازهای ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها، تسهیلات کم بهره‌ی بانکی، انتصابات مدیریتی و ده‌ها عمل مجرمانه دیگر، در بدنه دولتی استان ما فروخته می‌شود، بلعیدن زمین و پاره کردن قانون و تهدید قاضی، قابل پیش بینی است. وقتی به شرح انتخابات و انتخاب‌هایمان می‌اندیشیم، وقتی مدیران بی کفایتی که عمری در دستگاه خود جزء ضعیف‌ترین کارشناسان بودند را باید باور کنیم، وقتی مطالبات مردم را به معاملات سیاسی می‌فروشند، و متأسفانه وقتی بند «10» ماده «68» قانون مدیریت خدمات کشوری را به خائنانه‌ترین وجه ممکن، مسیر استخدام‌های فامیلی نموده و از بی اطلاعی و ناآگاهی دستگاه‌های نظارتی نهایت استفاده برده می‌شود تا بستگان و آشنایان را فله‌ای وارد کنند، قطعاً تک صدای استاندار و رئیس کل دادگستری استان، رحمتی در حد نزول رحمت الهی است.
جناب آقای مزارعی؛
به خوبی مستحضرید که آنچه را در مورد وام‌ها و مالیات‌های بذل و بخشش شده، بیان نمودید تنها بخشی از خیانت‌های بعضی دولتمردان استان است. ما هم می‌دانیم که این مطالب را از نهانخانه بزم و عیش بعضی مدیران و مطربان به دست آورده‌اید. ولی لازم است بدانید که ریشه این مزبله‌ی خیانت و به یغما بردنِ بیت المالِ مدیریتی آنقدر گسترده است که به غیر از آنچه در استان پیدا کرده‌اید، بخشی از ریشه آن در تهران و بخشی دیگر در استان لرستان است. الان که سر کلاف را پیدا کرده‌اید، خواهشاً همه گره‌های کور آن را باز کنید تا بینایی به مردمی باز گردد که چنین ستمی را قبلاً هم ندیده بودند. مردم استان در این سالها پاسخگویی ندیدند که احقاق حق کنند و الان که متهم را جلوی قانون می‌بینند، برای حمایت از شما و استاندار محترم استان، این آمادگی را دارند که پشت سر قانون آواز خوش عدالت نگری و مساوات را بشنوند.
به مسئولان استانی و کشوری توصیه می‌کنم که این سامانه پر بارش عدالت و نظارت، می‌بایست با رعد و برق محکم حاج آقای مزارعی ادامه داشته باشد. در غیر اینصورت، کرم‌های مانده در پیله سوء مدیریت و سیاسی کاری عده‌ای منفعت طلب، مانع بهره وری و نتیجه گیری مثبت از ماجرای کشف شده می‌شوند. از تمامی صنوف و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی که در این سالها منتظر تبر ابراهیمی بودند نیز انتظار می‌رود که به هرنحوی که می‌توانند حمایت خودشان را اعلام کنند تا ارزش کار حاج آقای مزارعی در این وانفسای وادادگی مدیران، بارقه‌ی امیدی در دل مردم استان باشد. قطعاً زمین خواری، رشوه‌گیری، تخلفات مالی گسترده‌ای که با هماهنگی مدیران در بخش‌های خصوصی و به نام اقتصاد مقاومتی صورت می‌گرفت، حیف و میل‌هایی که در سمینارهای آبکی و کارگاه‌های مضحکه آمیز در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی صورت می‌گرفت و بسیاری از اینگونه مسائل، می‌توانند در دستور کار قضات محترم و استاندار با صلابت استان باشد.
ای کاش صفت فضیله‌ی امیر کبیر بیچاره را در انتخابات گذشته برای توانا نشان دادن ناتوان‌ترین مدیران به ثمن به خس حراج نمی‌کردند تا امروز با افتخار تو را امیر کبیر می‌خواندم. چه کنیم که آن روز روح امیر کبیر را آزردند تا امروز روحیه‌ی آزرده‌ای از شبه امیر کبیرها داشته باشیم. ولی این فریاد شجاعانه و صادقانه می‌تواند روی دیگری از شجاعت و شهامت شهیدان مزارعی باشد که وجود تو را با اکسیر دینداری، خداترسی و مظلوم نوازی مزین و مسلح کرده است. به‌راستی که لباس روحانیت و مسند قضاوت شایسته افراد خردمندی چون شما است که خود را هزینه‌ی سلامت جامعه، سعادت مردم و رضایت خداوند نموده‌ای. پس درود خداوند بر شرف توای مرد!
----------------------------
سیدعلی عباس محدث
----------------------------


کد مطلب: 404818

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404818/آقای-مزارعی-الان-سر-کلاف-پیدا-کرده-اید-خواهشا-همه-گره-های-کور-باز-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1