کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی:

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

7 آبان 1397 ساعت 14:02

طی حکمی از سوی محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


در حکم امین موسائی آمده است؛

پیرو حکم سرپرستی، نظر به مراتب تعهد و تجارب اجرایی جنابعالی به موجب این ابلاغ از تاریخ انتصاب سرپرستی به مدت دوسال به سمت «رئیس واحد استان کهگیلویه و بویراحمد» منصوب می شوید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت المال و اعمال سیاستهای موثر صرفه جویی در هزینه ها، پرهیز از تجمل گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی، در ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه موفق و موید باشید.

امین موسائی از خرداد ماه امسال به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی- کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده بود. موسایی استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج بود و جایگزین عباس ظریفی شده است .

موسایی ۳۵ساله و دارای مدرک تحصیلی دکتری مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی مونیخ کشور آلمان است و همچنین رتبه دوم دهمین جشنواره جوان خوارزمی کشور را طی سال ۸۵ در کارنامه خود دارد.
وی با مدرک دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی مونیخ آلمان و فوق دکترای فیزیک پلاسما از دانشگاه ETH زوریخ سوئیس عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یاسوج، معاون پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه، مدیریت دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه یاسوج و معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی را در کارنامه خود دارد.
«موسایی» دارای مدرک دکترا و فوق دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی مونیخ آلمان و فوق دکترای فیزیک پلاسما از دانشگاه ETH زوریخ سوئیس است.
 کسب مدال نقره جشنواره جوان خوارزمی در سال ۱۳۸۴ از دیگر افتخارات این نخبه هم استانی است.
 وی دارای تالیفات و مقالات متعددی در زمینه های مختلف مهندسی مکانیک است و در زمینه های گوناگون علمی مطالعات گسترده ای دارد.

 موسایی پیش از بازگشت به ایران مدتی استاد دانشگاه فنی مونیخ بوده است.
 امین موسایی جایگزین عباس ظریفی شده است.



 


کد مطلب: 404133

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/404133/رئیس-دانشگاه-علمی-کاربردی-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1