کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان کشور

مجموعه سوارکاری محمدآباد در شهرستان بویراحمد افتتاح شد

29 مهر 1397 ساعت 15:41

مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجموعه سوارکاری با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در محمدآباد نرگاه شهرستان بویراحمد افتتاح شد.


مجموعه سوارکاری محمدآباد نرگاه و مجموعه ورزشی شهید جلیل شهرستان بویراحمد با حضور «فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان کشور، «زورقی» ریاست فنی و مهندسی ادارات کل ورزش و جوانان کشور، فرماندار شهرستان بویراحمد، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و مدیرکل ورزش و جوانان استان در شهر یاسوج افتتاح شد.
سید محمدتقی علوی در این آیین، گفت: مجموعه سوارکاری شهرستان بویراحمد در روستای محمدآباد با اعتبارات ابلاغی افتتاح شد.
علوی در ادامه افزود: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت، پتانسیل و استعداد درزمینهٔ فعالیت‌های ورزشی و رشته سوارکاری که با خون زن و مرد این استان عجین است در دستور کار قرارگرفته و از اعتبارات ملی این پروژه با مساحت 12 هزار متر انجام‌شده است.
اعتبارات این مجموعه سوارکاری بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد تومان که بخشی از اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان و همچنین از محل وزارت نفت اختصاص داده‌شده است.
به گزارش کبنا، همچنین «فرامرزیان» معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش از مجموعه پارک آبی و ورزشگاه 15 هزارنفری شهر یاسوج بازدید کرد.


کد مطلب: 403912

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/403912/مجموعه-سوارکاری-محمدآباد-شهرستان-بویراحمد-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1