کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین افتتاحیه طرح گازرسانی قلعه رئیسی و دیشموک مطرح شد

معجزه «روحانی» در تحول روستایی / کلید تدبیر و امید در دیشموک چرخید/ «نیکبخت» مرد گره‌های سخت

20 شهريور 1397 ساعت 19:18

امروز برای شهر دیشموک یک روز تاریخی است و امروز، روز شکر گذاری و قدردانی از نظام، دولت و به ویژه شخص اول دولت حسن روحانی است.


بخشدار دیشموک ظهر امروز  در آیین افتتاحیه طرح گاز رسانی قلعه رئیسی و دیشموک اظهار کرد: امروز برای شهر دیشموک یک روز تاریخی است و امروز، روز شکر گذاری و قدردانی از نظام، دولت و به ویژه شخص اول دولت حسن روحانی است.
حسن امیریان با بیان اینکه کاری ندارم در بقیه جاهای کشور چه می‌گذرد  تصریح کرد: اما کلید تدبیر و امید در بخش دیشموک معجزه کرد.
امیریان عنوان کرد: شما دیدید پروژه گازرسانی را که از لحاظ ریالی چیزی معادل تمام خدمات نظام در چندین دهه گذشته در دیشموک است که باید آفرین گفت به این دولت و مدیرانش که نعمت گاز را بدین جا آورده‌اند.
وی ادامه داد: من معتقدم دولت روحانی در حوزه عمرانی کشور به ویژه حوزه تحول روستایی معجزه کرد چرا که در تمام دولت‌های گذشته، تنها 10 روستا از دیشموک بازگشایی شد در حالی که دولت تدبیر و امید 48 روستا را بازگشایی، زیرسازی و جدول گذاری کرده است  که شکرگذار خدمات انجام شده هستیم.
بخشدار دیشموک ضمن قدردانی از حضور مسوولان کشوری و استانی گفت: از فرماندار تازه نفس کهگیلویه (جعفر نیکبخت) که معارضات طرح گاز رسانی را در دشت آزادی و معارضات حفر چاه در دیشموک را گشود، و در دوره کوتاه مدیریتش به خوبی نشان داد مرد گشودن گره‌های سخت است و همچنین  از مدیر عامل گاز استان «خادم» به عنوان کسی که پای کار بود و حماسه امروز را آفرید  و همه همکارانش در اداره گاز استان و شهرستان خیر مقدم گفته و قدردانی می‌کنم.
بنا بر این گزارش، در این آئین استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاونین وی حضور نداشتند.


کد مطلب: 402926

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402926/معجزه-روحانی-تحول-روستایی-کلید-تدبیر-امید-دیشموک-چرخید-نیکبخت-مرد-گره-های-سخت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1