تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۷
کد مطلب : ۴۰۲۸۰۵
با ارسال نامه‌ای مطرح شد

تخلف آشکار اتاق اصناف یاسوج (+ سند)

۴
۱
تخلف آشکار اتاق اصناف یاسوج (+ سند)
کبنا ؛ مدیرعامل شرکت ایثارگری مهررضا در نامه‌ای از بی‌عدالتی در مزایده دوساعته! اتاق اصناف یاسوج گفت که با وجود بیشترین قیمت ولی پاکت او را باز نکردند؛ او گفت که امیدور است تا از طریق دادستان و قوه قضائیه جلوی آنچه او «حق‌خوری» نامید، گرفته شود.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، حمیدرضا مصلحی در این نامه نوشته است که اگر این جماعت با خانواده شهدا اینگونه رفتار می‌کنند با بقیه چه می‌کنند؟
او گفت که مزایده و مناقصه قانون دارد و جای تعجب است که در مرکز یک استان یک مزایده مهم را در دو ساعت بدون هیچ اطلاع‌رسانی برگزار می‌کنند و بعد از آن به بهانه‌های واهی، قیمت پیشنهادی من را که از همه بالاتر بود را لحاظ نکردند و نفر دوم را با قیمت کمتر برنده اعلام کردند.
مدیرعامل شرکت ایثارگری مهررضا افزود:  به من ظلم آشکاری شده و من بسیار امیدوارم که دستگاه قضا و سازمان بازرسی و استانداری اجازه این تخلف را ندهند.
وی در این نامه آورده است؛ مسئولان شعار عدالت‌طلبی ندهند؛ گلایه یک خانواده شهید در مزایده نمایشگاهها با بی قانونی تمام در حقم اجهاف شد و هیچ فریاد رسی نیست که صدایم را بشنود. دیروز اتاق اصناف مرکز استان ساعت دوازده ظهر مزایده‌ای اعلام کرد و ما گچساران بودیم و تماس گرفتیم که ما قصد شرکت داریم و راه افتادیم سمت یاسوج.
قانونا مزایده حداقل باید یک روز فرصت داشته باشد ولی این برای زمانی است که قصد اجرای قانون وجود داشته باشد. ما به جلوی اتاق اصناف رسیدیم و مستندات را تحویل دادیم. گفتند که دیر رسیدی ولی فردا پیگیری می‌کنیم. با وجود اینکه قیمت پیشنهادی را فکس کردم و بیست میلیون از همه بالاتر بود اما متاسفانه در حقم اجهاف شد و امروز هر چه تلاش کردم کسی پاسخی نداد.
از مسولین تقاضا کردم که رسیدگی کنند اما هیچ کاری صورت نگرفت ‌. فقط از انجایی ناراحتم که تا حرف می‌شود میگویند خانواده شهدا همه جا در اولویت هستند و حق همه را خورده‌اند.
من هم خانواده شهید و جانباز شیمیایی، هستم. آری عزیزان ما نه تنها حق کسی را نخورده‌ایم بلکه حقمان را نیز می‌خورند. بیشتر امورات در سیستم‌ها با استفاده از رانت و پارتی بازی است.
امیدوارم که خدا از کسانی که ظلم می‌کنند نگذرد.
تنها انتظارم بعد از خداوند از قوه قضاییه و دادستان محترم است که امیدوارم ایشان پیگیری و احقاق حق تضییع شده این حقیر را به عمل اورد.
مدیر عامل شرکت ایثارگری مهررضا

 
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد خاتم است
Iran, Islamic Republic of
خدا شاهده اتاق اصناف همیشه به ایشون. . این اقا دلش نخواست رای بدهد به کاندید اونا و رای داد به هدایت خواه . نباید که. فکر میکنند . من بازرس اصناف هستم و هر دفعه اسم نمایشگاه میاد این مصلحی رو اذیت میکنند . کاش دستگاه ناظری بود می امد تحقیق میکرد و متخلفان را تذکر و توبیخ میکرد
سید آرش موسوی فرد
Iran, Islamic Republic of
حق با جناب آقای محمدرضا مصلحی خانواده معزز شهدا است شایان توجه است مزایده می بایست از قبل به یکایک شرکتهای برگزاری نمایشگاه استان طی نامه کتبی اعلام می گردید و همچنین در روزنامه محلی کثیرالانتشار درج میگردید اما جناب مصلحی سازمان،صنعت،معدن وتجارت بعنوان دستگاه نظارتی از طریق اداره امور اصناف،حراست و... پیگیر موضوع بوده ونظر قانونی خودرا به مسولین امر اتاق ابلاغ نمودیم وخواهان برگزاری مجدد مزایده با شکل قانونی شدیم
رییس اداره امور اصناف وتشکلهای صنفی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان سید آرش موسوی فرد
ناظر
Iran, Islamic Republic of
اصولا نماینده دستگاه ناظر در این جلسات میبایست حضور داشته باشد تا این اتفاقات بسیار پیش پا افتاده انجام نشود گرچه این اقدامات فقط مشت نمونه خروار است ..... الله اعلم
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشان صلاحیت نداره چرا برای شرکت در مزاریده دعوتش کردین
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1