تاریخ انتشار
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۳:۳۰
کد مطلب : ۴۰۲۴۸۵
در نمایشگاه شهر گردشگر:

ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‎شود

۰
ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‎شود
کبنا ؛معاون گردشگری اداره‎کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان در نمایشگاه بین‎المللی "شهر گردشگر" خبر داد.
 الماس قبادی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه "شهر گردشگر ـ اقتصاد و سرمایه‎گذاری" از چهارم تا هفتم شهریورماه در تهران، اظهار داشت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای حضور فعالان حوزه گردشگری استان و معرفی فرصت‎های سرمایه‎گذاری استان در این حوزه است.
وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر پروژه‌های بزرگی در حوزه گردشگری استان با همکاری بخش خصوصی شروع شده است، افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری این استان، هرگونه سرمایه‌گذاری در این حوزه سودآور است.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نمایشگاه بین‌المللی "شهر گردشگر"، ظرفیت‎های پیدا و نهان یک شهر با هدف جذب گردشگر و ایجاد گردش مالی از صنعت گردشگری و مراسم آئینی و فرهنگ‎های بومی شهر شناسایی می‎شود.
قبادی هدف اصلی این نمایشگاه را ترغیب گردشگران به حضور در شهر مقصد گردشگری از نقاط مختلف کشور و سرمایه‎گذاری در آن شهر عنوان و بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد حدود 300 جاذبه گردشگری دارد که پتانسیل‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستند.
وی با اشاره به حضور استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه، عنوان کرد: از فعالان بخش گردشگری استان شامل هتل‌داران، آژانس‌های مسافرتی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای حضور در این نمایشگاه دعوت شده است.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه زیرساخت‌های گردشگری اقدامات خوبی در استان انجام شده به گونه‌ای که در سال‌های اخیر هم هتل چهار ستاره و هم پارک  آبی در استان کلنگ‌زنی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1