تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۰۱۸۵۷
در گفت‌وگو اختصاصی با کبنانیوز مطرح شد

واکنش امیر نوروزی به جلسه شورای فرهنگ عمومی استان؛ بنده هیچ اطلاعی از اختلاف امام جمعه با خودم ندارم / ربطی به «مشک و ملار» ندارد / از زبان امام جمعه گچساران هیچ چیزی نشنیدم

۱۳
۰
واکنش امیر نوروزی به جلسه شورای فرهنگ عمومی استان؛ بنده هیچ اطلاعی از اختلاف امام جمعه با خودم ندارم / ربطی به «مشک و ملار» ندارد / از زبان امام جمعه گچساران هیچ چیزی نشنیدم
کبنا ؛رئیس اداره فرهنگ و ارشاد  اسلامی گچساران گفت: بنده هیچ اطلاعی از اختلاف امام جمعه محترم گچساران با خودم ندارم.
امیر نوروزی در گفت‌وگو اختصاصی با کبنا نیوز در پاسخ به سووالی که دلیل اختلاف شما با امام جمعه گچساران چیست و چرا شورای فرهنگ عمومی این شهرستان برگزار نمی‌شود، اظهار کرد: 7 ماه قبل از اینکه بنده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران شوم، جلسات شورای فرهنگ عمومی گچساران برگزار نمی‌شود و هر وقت که رسیدم خدمت امام جمعه محترم، ایشان فرمودند هر وقت مصوبات اجرایی نمی‌شود، چرا باید جلسه تشکیل دهیم.
وی با اشاره به جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: دوستان خیلی نسبت به این موضوع آگاه نبودند و آنطوری که من از آقای حجازی امام جمعه محترم سووال کرده ام، ایشان فرمودند وقتی مصوبات اجرایی نمی‎شود، دلیل بر تشکیل جلسات نمی‌بینم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران با بیان اینکه بنده تاکنون از امام جمعه محترم گچساران و حتی نقل و قولی از ایشان نشنیده ام که فرموده باشد با بنده مخالف است، افزود: من نه چیزی از ایشان شنیده ام و نه نقل و قولی از طرف ایشان شده است، لذا دوستان به نظر می رسد که خیلی آگاه به موضوع نباشند و شاید امام جمعه به کسان دیگری حرف های هم زده باشد که من اطلاع ندارم.
نوروزی گفت: بنده هم بی صبرانه منتظر هستم که شورای فرهنگ عمومی شهرستان گچساران برگزار شود چرا که هم نوایی و مشارکت عمومی در برگزاری کارهای فرهنگی از این شورا شکل می گیرد.
وی ادامه داد: بنده به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گچساران از هر تلاشی برای برگزاری این شورا استقبال می‌کنم هر چند مکاتبات زیادی برای برگزاری جلسه صورت گرفت و وظیفه بنده تقاضای برگزاری جلسه است که این را ما انجام داده ایم و امام جمعه محترم به عنوان رئیس شورای فرهنگ عمومی هر دستوری مبنی بر برگزاری و یا عدم برگزاری جلسه که بدهند، ما انجام می دهیم.
رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی گچساران بیان کرد: بنده از هر تلاشی برای اعتلای فرهنگ دینی و اسلامی مان فروگذاری نمی کنم و دستورات امام جمعه محترم را هم به لحاظ آن جایگاه معنوی، قانونی و حقوقی ایشان حتما اجرا می شود.
نوروزی تصریح کرد:  اگر به غیر از دلیلی که مطرح شد، دلیل و یا دلایل دیگری علت مخالفت امام جمعه با برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی باشد و یا ایشان با بنده مشکل داشته باشد، من هیچ اطلاعی ندارم.
وی افزود: بنده یک عمله فرهنگی هستم و دارم در این شهرستان خارج از نگاه های سیاسی و گرایش های سیاسی کار فرهنگی می کنیم و آن هم در راستای اعتلای فرهنگ دینی مان و دستور قانونی امام جمعه را انجام می دهیم.
 نوروزی در پاسخ به سووالی که آیا این اختلافات به برگزاری جشن های مشک و ملار بر می گردد، افزود: ضمن احترام به جایگاه معنوی و حقوقی امام جمعه محترم، درخصوص صدور مجوز هر رشته هنری و یا اجرای برنامه های موسیقی و جشنواره ها ما یک شورای نظارت ارزشیابی داریم که بنده نه عضو این شورا هستم و نه حق رأی داریم و همه مجوزها را این شورا صادر می کند.
وی تاکید کرد: جلسات 7 ماه قبل از انتصاب بنده به عنوان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار نمی شد و تا آن جایی که من می دانم دلیل مخالفت امام گچساران با برگزاری جلسات شورای فرهنگ عمومی به عدم اجرای مصوبات بر می گردد.
این مسوول اضافه کرد: بنده در مقامی که موسیقی و یا جشنواره ای را رد و یا قبول کنم، نیستم بلکه یک شرح وظایف در برگزاری برنامه های هنری و فرهنگی داریم.
نوروزی در بخش پایانی صحبت های خود، اظهار داشت: ما همه به نوعی مدیون شورای فرهنگ عمومی هستیم چرا که ما حقوق از بیت المال دریافت می کنیم و  بخشی از حقوق ما نیز از طریق برگزاری شورای فرهنگ عمومی است.
وی گفت: وَ هُوَبِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ»

به گزارش کبنا، میرمحمدی مدیرکل اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در جلسه امروز (7 مردادماه 97) گفته بود؛ من به شخصه با امام جمعه شهرستان گچساران صحبت کرده‌ام و ایشان می‌گوید تا این رئیس ارشاد هست جلسه برگزار نمی‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما

ا. نظری
Iran, Islamic Republic of
اگر امام جمعه محترم لطف کنند و نظرسنجی انجام دهند تا متوجه شوند از نظر مردم عملکرد و سیاست های ایشان مقبول تر است یا امیر نوروزی؟
مشکل این مملکت اجرای موسیقی و جشنواره نیست!
Romania
خدایی اصلاح طلبان چطور روتون میشه حرف بزنید
Romania
افتضاح اصلاحطلبان
Netherlands
رفتار امام‌جمعه ....
دولتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب آقای نوروزی ، فعال فرهنگی
خامی
Iran, Islamic Republic of
نیاز به تغییر مشهود است . مگه فقط باید از مدیران انتقاد کرد زمانی لازم است یک سوزن هم به خودمون بزنیم .
ارمان دره شوری
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم ٫ ما اقوام ایرانی بعد ها فهمیدیم که ریشه فرهنگ اصیل ما خیلی پیشتر از پهلوی بها داشت ٫ قبل از موسیقی های امروزی - قبل از امدن حکومتهای بعدی - قبل از ترویج حجاب ٬ زندگی ایلی ازلحاظ دوام فرهنگی و اجتماعی خیلی مؤفق تراز زندگی وابسته به شهرنشینی بود ٫ جهاد فرهنگی = لغو تمامی طرح های رضاخانی
مارین
United States
جناب،شماریاست یک اداره تبلیغی رابعهدداریدوکارتان مرتبط با امام جمعه ونمازجمعه و.....است،الان چندساله که شماامسول هستیدچراحداقل یکبارخدمت امام جمعه نرسیدیدوپیگیرباشیدونتیجه دیدارتان رابه حداقل فرماندارشهربد‌‌‌‌‌‌یدایانشانه مظلومیت روحانیت نیست این دروغ کثیف شما،اتفاقااینقدتبلیغ میشه امام جمعه بافرماندارمخالفه،بانماینده مخالفه،چشم بینانمی بینه که سالی چندموردایناباایشون جلسه میگیرندشمامیدانی درساختمان دفترامام جمعه چه سمتی بازمیشه،حرف شماکاملاکذب است،ومردم میدانند
دانشجو
United States
تورابخداعیله روحانیت اینقدرتهمت نزنیدخدامیدونه دل مردم رابدرداوردیدحجازی اهل سازش بابرنامه مخالف بااسلام نیست،لطفادادوفریادها،نصایح افرهنگی امام جمعه رابه نوروزی درخطبه بگذارید،ازاون همه موسیقی های غنا،ازرقص های افتضاح سالن های ازدواج،که چقداین سیددادزدتایه مقداردرست شد/
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم همه ما مدیران توانمند را بپذیریم وفقط به عملکردهای آن نگاه کنیم.
رسا
Iran, Islamic Republic of
.وخانوادگی همینه
Iran, Islamic Republic of
عبدالله
سلام ظاهرااین موضوع(بعدازجلسه امروزو رسانه ای شدن) نیازبه توضیحات امام جمعه محترم داره!پس بدون غرض وتوهین به طرفین کمی صبر کنیم...والله یحب الصابرین
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
جناب نوروزی عزیز کمتر کسی در شهر و دیار دغدغه فرهنگ واقعی رو دارد. خودتون رو زیاد اذیت نکنید اینقدر هم نگویید امام جمعه فرمودند. ف..ه دیگری میباشد. شاید دوستان انتظار دارند شما هم مثل اونایی که دودستی به مسئولیت چسبیدند، شبانه روز.. همه چیز بلد شهر هستند؟ یا نمایندگی خاصی را بر عهده دارند؟ کاش یک نظر سنجی میکردند ببینن و بفهمن جایگاه هر کسی کجاست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1