تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۰۱۵۵۷
فرماندار بویراحمد:

60 روستای بویراحمد هدف گردشگری می‌شود

۲
۰
60 روستای بویراحمد هدف گردشگری می‌شود
کبنا ؛فرماندار بویراحمد در جلسه تبیین و اجرای یکی از بندهای ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه کشور که ظهور امروز در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد با اشاره به توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی گفت: کاهش شکاف بین جمعیت روستایی و شهرنشین، ایجاد معیشت پایدار در روستاها، قطع روند رو به رشد مهاجرت روستاییان به شهرها، تقویت روستاها و عدم حاشیه نشینی در بخش‌های مختلف شهری مهم ترین عواملی است که دولت را بر آن داشته تا طرح تحول برنامه توسعه اقتصادی و اشتغالزایی را در روستاها ارائه نماید.
شاهرخ کناری از تشکیل شورای راهبردی در این حوزه خبر داد و گفت: ۶۰ روستای هدف گردشگری در شهرستان بویراحمد از این ظرفیت می‌توانند برخوردار باشد که با مشارکت بخشداران و دهیاران می‌توان در توسعه روستایی گام های بلندی برداشت.
فرماندار بویراحمد با اشاره به اینکه چه روستاهایی می‌توانند از این طرح برخوردار باشند گفت: جمعیت بالای ۲۰ خانوار، نرخ بیکاری در روستا، داشتن ظرفیت و پتانسیل های مختلف گردشگری و صنعتی در روستاها از مهم‌ترین ویژگی‌های است که در مطالعات اولیه روستاهای هدف مد نظر قرار خواهد گرفت.
فرماندار بویراحمد با تاکید بر شناسایی نقاط ضعف و قوت روستاها توسط بخشداران و دهیاران عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت رونق اشتغال و توسعه پایدار در روستاها با محوریت مردم روستا از مزایای این طرح خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
حواسمان باشد ظرفیت روستا ها محدوده وسرانجامش همانند شهر یاسوج نشود گردشگری افسا رگسیخته وبدون نظم وقانون موجب نابودی پایتخت طبیعت خواهد شد
پایدار
Iran, Islamic Republic of
به جای شصت روستا سه روستا را ساماندهی کنید ولی اصولی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1