تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۰۰۸۲۹
کبنا گزارش می‌دهد

پروژه‌ای که استاندار آن را تقدیم «قلب» مردم یاسوج کرد / احمدی: کار را آن کرد که تمام کرد / تفریح شبانه استاندار «لو» رفت

۹
۱
پروژه‌ای که استاندار آن را تقدیم «قلب» مردم یاسوج کرد / احمدی: کار را آن کرد که تمام کرد / تفریح شبانه استاندار «لو» رفت
کبنا ؛عصر روز یکشنبه 27 خرداد 97، با حضور علی‌محمد احمدی دومین استاندار دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا، عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار، شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد،  محمدکاظم نظری معاون سیاسی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی استان و جمع زیادی از مسوولان استانی و شهرستانی فاز اول پل سوم بشار یاسوج افتتاح شد.
افتتاح این پروژه اولین اولویت‌کاری علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بود و او در روزهای اول صدارتش در استانداری کهگیلویه و بویراحمد وعده آن را داده بود، وعده‌ای که امروز محقق شد و آن را تقدیم قلب‌های مهربان مردم استان کرد.

130 متر یا 6 کیلومتر
در حاشیه این آئین ابتدا علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی به تشریح این پروژه پرداخت و از استاندار، نماینده بویراحمد و دنا و دست‌اندرکاران اجرایی این پروژه تشکر کرد.
علیمردانی گفت: ساخت این پل که از سال 82 آغاز شده بود تا پایان سال گذشته تنها 58 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.
مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: آرامش را از مشاور و پیمانکار در مدت اخیر گرفتیم و برای رفع معارض تلاش‌های زیادی شد تا این پل امروز افتتاح شود.
علیمردانی به برخی از مشخصات پل اشاره کرد و گفت: مردم نسبت به این پل خاطرجمع باشند چرا که 4 میلیارد تومان در زیر پل هزینه شده و تعداد 170 شمع در آن به کار رفته و هیچ زلزله‌ای نمی‌تواند به آن آسیب برساند.
وی طول پل را 130 متر ذکر کرد و گفت: دو دهانه 40 متری و 25 متری دارد و 37 هزار مترمکعب بتن ریزی در آن به کار رفته است.
به گزارش کبنا، این در حالی بود که در بنر مشخصات پروژه که در محل پل نصب شده بود، طول این پل سوم بشار یاسوج را 6 کیلومتر عنوان کرده بودند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سالهای اخیر به ویژه سال ۹۶، با همت استاندار و نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس اعتبار خوبی به پروژه تخصیص یافت و ۱۱ میلیارد تومان برای تکمیل فاز دوم پروژه نیاز است.
علیمردانی گفت: از نظر ترانشه سازی و پل سازی، ایمنی پل نیز برای مقاومت در برابر سوانحی مانند زمین لرزه در نظر گرفته شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خاطرنشان کرد: با افتتاح این پل، پیش بینی بحران قطع ارتباط با شهر یاسوج از سمت گچساران، سپیدان و روستاهای اطراف یاسوج در صورت بروز مشکل در پل اول بشار رفع شد.
350 میلیارد تومان پروژه راه و شهرسازی در بویراحمد و دنا اجرا کردیم
غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در این آئین از اجرای بیش از ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی در شهرستان‌های بویراحمد و دنا خبر داد.
زارعی افزود: همچنین هدفگذاری ایجاد 170 کیلومتر راه روستایی نیز انجام شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس به اجرای پروژه پل سوم بشار اشاره کرد و بیان داشت: طی سالهای متعدد تامین اعتبار کمتر از سه میلیارد تومان برای این پروژه را شاهد بودیم و این در حالی است که در مدت زمانی اجرای برنامه ششم توسعه ۲۲ میلیارد تومان برای اجرای پل سوم بشار اختصاص یافت.
وی افزود: با اجرای فاز دوم این پروژه، اتصال پل به مسیرهای کمربندی شهر عملیاتی می‌شود.
 غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس هم از ساخت پل پنجم بشار را خبر داد و گفت: با انجام مطالعات، عملیات ساخت پل پنجم بشار آغاز خواهد شد، شهر یاسوج با توجه به افزایش جمعیت و مهاجر پذیر بودن، توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف را طلب می‌کند که مدیریت صحیح و برنامه ریزی آینده نگرانه از بروز آسیب‌های ناشی از مهاجرت به این شهر جلوگیری می‌کند.
وی گفت: برای به سرانجام رسیدن این پل 25 میلیارد تومان هزینه شد و 20 میلیارد تومان دیگر هم برای اتمام فازهای دیگر آن نیاز است.
زارعی با تقدیر از تلاش متولیان برای تامین اعتبار پروژه، افزود: رایزنی‌های زیادی با مسئولین برای پیگیری این مطالبه به حق مردم انجام گرفت و امروز شاهد بهره برداری از خدمتی از خدمت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم.
وی از رسانه‌ها نیز تشکر کرد و گفت: رسانه‌ها پی گیری‌های زیادی کردند تا این پل به سرانجام برسد و از آنها نیز تشکر می‌کنم.
متأسفم برای این افراد
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که جنس حرف‌هایش با گذشته متفاوت بود، با بیان اینکه برای کسانی که خودشان را در گذشته متوقف می‌کنند، متاسفم اظهار کرد: باید کاستی‌ها را برطرف کرده و از همه توان خود برای توسعه استان استفاده کنیم. نباید در گذشته متوقف شویم و تلاش برای حرکت به جلو با نگاه به امروز و برنامه ریزی برای آینده برای ایجاد فردایی بهتر برای مردم تاکید است.

وی با بیان اینکه یاسوج مرکز سیاسی استان است و نباید در بن بست باشد، افزود: این شهر در درون خود نباید محصور باشد که اکنون با افتتاح پل سوم شاهد اقدامات اساسی هستیم و عملیات ساخت پل چهارم بشار هم در وضعیت خوبی قرار دارد. همچنین با اقدامات انجام گرفته و پیشرفت پروژه، به زودی شاهد جهش در تکمیل پل چهارم بشار خواهیم بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از هدفگذاری برای ایجاد پل پنجم بشار خبر داد و افزود: عملیات اجرایی پل پنجم بشار بعد از تامین منابع پایدار عملیاتی می‌شود تا سرنوشتی مانند پل سوم پیدا نکند.
تفریح شبانه استاندار پایان یافت
وی با بیان اینکه تفریح شبانه من در شهر یاسوج بازدید از روند ساخت این پل بود تصریح کرد: چون به مردم قول داده بودیم با همه توان در این پروژه کار کردیم و اکنون فاز اول آن به بهره‌برداری رسید و آن را تقدیم قلب‌های مهربان این مردم می‌کنیم.
وی افزود: توسعه ظرفیت‌های زیرساختی شهر یاسوج به رفع گره‌های ترافیکی این شهر کمک می‌کند، لذا تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل، توسعه مسیر ورودی‌ها و خروجی‌های شهر یاسوج ضروری است.
استاندار با تاکید بر اینکه شهر یاسوج به عنوان مرکز و پیشانی فرهنگی استان است، بیان داشت: باید فضا و برنامه ریزی متناسبی برای توسعه این شهر داشته باشیم که تحقق این مهم، عزم شهروندان، مدیران و مسئولین را طلب می‌کند.

احمدی با اشاره به افتتاح پل سوم بشار خاطرنشان کرد: ما مسئولان وظیفه داریم که توسعه ظرفیت‌ها را میسر کنیم تا در آینده افتتاح چنین پروژه‌هایی را داشته باشیم.
احمدی اعمال برنامه ریزی کارشناسی شده با عزم جدی برای تحقق سایر پروژه‌ها را ضروری دانست و افزود: تلاش می‌شود که باند دوم پروژه نیز عملیاتی و پروژه تکمیل شود.
وی کنایه‌ای هم زد و گفت: کار را آن کرد که تمام کرد و سعی می‌کنیم که در سریعترین زمان فاز دوم پل سوم بشار یاسوج نیز به اتمام برسد.

 تشکر مجری برنامه از شهردار و شورای شهر یاسوج / عدم حضور معنادار شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج
به گزارش کبنا، نسهتن مقدم شهردار یاسوج و هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج، کیوان آشنا، فرشید احمدی‌کیش، محمدرحیم دهراب‌پور و مسعود خوبانی در این جلسه حضور نداشتند و فرشاد نگین تاجی و علی اکبری‌تبار دو تن از اعضای شورای شهر یاسوج بودند که به این آئین آمدند که علی اکبری‌تبار هنگام شروع سخنرانی استاندار محل پروژه را ترک کرد، بعضی‌ها بیان می‌کردند که آنها از برخی مسائل نگران هستند و قهر کرده‌اند، مجری برنامه وقتی دید کسی از شهرداری یاسوج نامی نمی‌برد، گفت: انصافاً باید از شهرداری و شورای شهر یاسوج که تلاش‌های زیادی برای اتمام این پروژه انجام دادند، تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
. دلشو خوش کنه به اینکه فقط تو این مراسم ها تعریفش میدن. !!! اخ بدبخت وما مردم.
Iran, Islamic Republic of
شهرداری و شورا اصلا در این پل دخیل نبودند .شهرداری و شورا اگه کار بکن بودن که پلی متعلق به خودشون بودن را کار میکردن.این پل رو فقط مسکن و شهرسازی کارشو انجام داد
شهلا
Iran, Islamic Republic of
با نام ویاد خدا وبا ارزوی اینکه روزی بتوانیم از فرزندان شایسته وباتدبیر خود استان در جایگاه های مدیریتی استفاده کنیم نه غیر بومی هایی چون استاندار که شبانه روز مارا تخریب وسرکوب مینماید .
به امید ان روز
Denmark
درود بر استاندار کاردان
Iran, Islamic Republic of
استاندار غری دستت درد نکنه کاربری زمین های زیر تل و فاز دوم هم عملیاتی شود احسنت بسیار داره
ارمان دره شوری
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم ٫ ازاول تااخر این گزارش اماری از تأمین اعتبار و هزینه های عملیاتی شده و پیش بینی های عملیاتی دیگر و هزینه های درنظر گرفته شده انها ٫ ارائه شده است ٫ حال بایک حساب کتاب سرانگشتی ٫ می شود فاکتور هایی دراین خرجها هم ارائه داد ٫ حال اگر تناقصی درحساب کتابها دیده شد ایا ازارائه امار هزینه ها چیزی ازقلم افتاده است ؟؟ درگچساران ودیگر نقاط استان چه می گذرد ٫ ایا پروژه و طرح های درون و برون شهری عملیاتی یکسان دارند ؟ ایا هزینه ها بیانگر انها خواهند بود ؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار
Iran, Islamic Republic of
در زمان گلایه مردم از روند کند پروژه شهر دار واعضای شورا می گفتند ای پروژه در حیطه کار ما نیست پس حضور آنان لازم نبود
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی- کار را ان کرد که تمام کرد...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1