تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۱۸۵۴۸
در گفت و گو با کبنا مطرح شد

ورود 20 هزار لیتر محلول آب ژاول رایگان به کهگیلویه به همت یک جوان و همکاری مسوولان

/ضدعفونی دهدشت با 32 تراکتور مجهز به سمپاش
۳
ورود 20 هزار لیتر محلول آب ژاول رایگان به کهگیلویه به همت یک جوان و همکاری مسوولان
کبنا ؛حسن شکوهمندی- جوان کهگیلویه ای شاغل در ماهشهر در گفت و گو با کبنا اظهار کرد: به عنوان عضو کوچکی از مجموعه بهداشت محیط کشور و در راستاری مبارزه با بیماری کرونا ویروس با پیگیریهای انجام داده با کارشناسان بهداشت محیط شهرستان کهگیلویه و بررسی نیاز به تهیه آب ژاول، احساس کمبود این محلول موثر در استان را  درک کرده و به همین دلیل در تماسهای مختلف با شرکت پتروشیمی کارون و هماهنگی با (مدیر عامل، رییس HSE  و مدیر تولید شرکت) توانسیتم مجوزهای لازم‌ جهت دریافت رایگان بیش از ۲۰ هزار لیتر محلول غلیظ آب ژاول با درصد بالای کلر فعال از این محلول را اخذ کنیم.
وی گفت؛ مقرر شده بود که با مدیریت مرکز بهداشت و همکاری سپاه عملیات ضدعفونی اماکن و بخش ها و...اجرا شود.
شکوهمندی ادامه داد: امیدوارم حال که درگیر بیماری کرونا ویروس هستیم همه با رعایت نکات بهداشتی و بهداشت فردی بتوانیم از این مسیر سخت به سلامت عبور کنیم.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از توزیع 20  هزار لیتر آب ژاول۷/۱ درصد در شهرستان خبر داد و گفت؛ عملیات رقیق سازی و توزیع این محلول بین  شهرداری ها، بخشداری های مرکزی، قلعه رئیسی، دیشموک و سوق زیر نظر کارگروه بهداشت صورت میگیرد.
محمدطاهر طیب زادگان بیان کرد: برای ضدعفونی کردن شهر دهدشت مقرر گردید که شهرداری با همکاری ناحیه مقاومت بسیج و گروههای جهادی در جهت گندزدایی محیط شهری اقدام کنند.
فرماندار کهگیلویه نیز در گفت و گو با کبنا از پیگیری ها و همکاری این جوان (حسن شکوهمندی دارای مدرک کارشناسی بهداشت محیط)  قدردانی کرد.
علیرضا اتابک از انسجام خوب میان شبکه بهداشت، سپاه، شهرداری و... در شهرستان برای مقابله با کرونا خبرداد و گفت: یک هفته است که در دو نوبت صبح و عصر اماکن پرتردد شهر، معابر، جداول و ... ضدعفونی می شود.
اتابک  گفت: از طریق اداره آب و فاضلاب نیز این محلول ها در روستاها و بخش ها  هم توزیع شد و کل جداول و اماکن پرتردد ضد عفونی و گندزدایی شد.
وی با اشاره به مراقبت های همگانی و انسجام بین ادارات، غربالگری مسافران در ورودی های شهر دهدشت گفت؛ از همشهریانی که ساکن دهدشت نیستند تقاضا داریم وارد شهرستان و استان نشوند تا معضل ایجاد نشود.
به گزارش کبنا از دهدشت، امروز نیز دومین مرحله ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر دهدشت و معابر با همکاری سپاه پاسداران، جهادسازندگی در قالب 32 تراکتور و 3 ماشین آتش نشانی مجهز به سمپاش صورت گرفت.





 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1