کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مهدی روشنفکر کاندیدای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا:

رقیب من انحصار طلبی است / پاسخ روشنفکر به بحث‌های «طایفه‌ای» در باره خودش / صفوف اصولگرایی و اصلاح‌طلبی پاسخگوی مردم نبودند

15 آذر 1398 ساعت 14:28

مهدی روشنفکر بعد از ثبت‌نامش به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد و گفت: جریان رقیب من انحصارطلبی است.


مهدی روشنفکر بعد از ثبت‌نامش به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.
روشنفکر بعد از ظهر امروز ( جمعه 15 آذر ماه 98) در جمع خبرنگاران که در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: روشنگری و اگاهی دادن به مردم توسط رسانه‌ها مطلوب است و کار هر کسی نیست.
کاندیدای انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا با بیان اینکه اتهامات و برچسب‌های ناچسبی که طی این چند سال وارد می‌کنند، افزود: امار مأخوذه که در فرمانداری بویراحمد هم وجود دارد، همه چیز را مشخص می‌کند. این موارد و مسائلی که مطرح می‌کنند، جزء اتهام وجود ندارد. در بحث پژوهش و تحقیق می‌گویند بهترین استدلال، استدلال اماری است. 50 درصد از آرایی که در زادگاه من است. مربوطه به دو تا از رقبای انتخاباتی من است. بالعکس در زادگاه این دو بزرگوار کمتر از انگشتان دستان به بنده رأی دادند. چرا همچنین بحث‌های را مطرح می‌کنند. اگر کسی در زادگاه و خانواده‌اش مقبولیت نداشته باشد باید به عنوان اشکال از آن یاد کرد. 
وی گفت: آن را با ایراد بگیرند و انتقال به بدنه مردمی بدهند که استخدام‌ها و مدیریت‌ها فامیلی و قومیتی باشد. 
روشنفکر گفت: کسانی که اهل تبعیض هستند و کمتر به قانون و جوانان توجه می‌کنند، رقیب من هست. رقیب من انحصار طلبی است. کشتی ندای وحدت با آغوش باز پذیرای افراد است. با هر کسی و با هر سلیقه‌ای که همکاری و همراهی کند. با آغوش باز می‌پذیریم. هر کسی که با تبعیض و بی قانونی می‌خواهد، مقابله کند. همراه هستیم.
الان بعد از چهل سال صفوف اصلاح طلبی و اصولگرایی نتوانست پاسخگوی مشکلات مردم باشند. برنامه‌ای از جریان اصلاح طلبی و اصولگرایی برای رفع مشکلات مردم سراغ نداریم. آیا شما نسخه‌ای برای نجات استان از سوی این دو جریان دیده‌اید.
جریان ندای وحدت را افراد و استعدادهایی اداره می‌کنند که دارای صلاحیت علمی و فرهیختگی هستند. برای همه احترام قائل هستیم و اصل نظام رأی مردم است. اگر اصولگرایی به معنای قیم مآبانه برخورد کردن باشد، اصولگرا نیستم. و اگر اصلاح طلبی به معنای اینکه دو دستی کشور را تقدیم بیگانگان کند. من اصلاح طلب نیستم.


کد مطلب: 415287

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/415287/رقیب-انحصار-طلبی-پاسخ-روشنفکر-بحث-های-طایفه-ای-باره-خودش-صفوف-اصولگرایی-اصلاح-طلبی-پاسخگوی-مردم-نبودند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1