تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۴۱۴۰۵۱
در گفت‌وگو با کبنانیوز مطرح شد

سکوت «روشنفکر» شکست؛ به رسمیت نشناختن و عبور از ساز و کار ناعادلانه سران اصولگری بویراحمد و دنا تا نگرانی برای ستار «هدایت‌خواه»

۲۰۵
۸
سکوت «روشنفکر» شکست؛ به رسمیت نشناختن و عبور از ساز و کار ناعادلانه سران اصولگری بویراحمد و دنا تا نگرانی برای ستار «هدایت‌خواه»
کبنا ؛سکوت «روشنفکر» شکست؛ به رسمیت نشناختن و عبور از ساز و کار ناعادلانه سران اصولگری بویراحمد و دنا تا نگرانی برای ستار «هدایت‌خواه»، موضوعاتی است که مهدی روشنفکر در گفت‌وگو با کبنا به آنها پرداخته است.
 مهدی روشنفکر عضو هیئت علمی دانشگاه و از فعالان سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگویی تفصیلی با کبنا نیوز می‌گوید: ساز و کار اصولگرایان را به رسمیت نمی‌شناسم و ما مسیر خود را به لطف الهی و عنایت اهل بیت (علیهم السلام) و توده‌های مظلوم و بی پناه با قدرت ادامه خواهیم داد.
جناب آقای روشنفکر پاسخ حضرتعالی به سخنان اخیر آقای دکتر هدایتخواه در جمع‌های مختلف در زمینه انتخابات آینده در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا چیست؟
روشنفکر: سلام و درود خداوند به روح و روان پاک سید و سالار شهیدان و روح بلند بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی وشهدای ایران سربلند و با آرزوی قبولی عزاداری‌ها و طاعات و عبادات تمام عزیزان در اربعین حسینی و عرض خدا قوت و آرزوی سلامتی برای حضرتعالی و سایر فعالان و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و مدافعان حقوق مردم و پاسداران حقیقت.
بنده بارها اعلام کردم برای شخصیت آقای هدایتخواه احترام ویژه‌ای قائلم و از نظر بنده ایشان از مجاهدان عرصه فرهنگ هستند که زحمات فراوانی در این مسیر برای شهرستان بویراحمد و دنا داشته‌اند، حفظ جایگاه ارزشی و دامنه تأثیر ایشان در عرصه فرهنگی و در ارتباط با توده‌های جوان در سطح استان نباید دستخوش مجادلات سیاسی و فضای شبه سیاسی موجود گردد.
ایشان در ادوار گذشته یک محور فرهنگی و شخصیت مرضی الطرفین داشتند که از ورود مصداقی در مجادلات سیاسی استانی و شهرستانی پرهیز می‌کردند اما متاسفانه عده‌ای از دوستان اصولگرا سطح ایشان را تنزل داده و به یک بازیگر سیاسی تقلیل داده‌اند که این امر دامنه اثرگذاری ایشان را در عرصه فرهنگی و اجتماعی کاهش داده و این امر به طور حتم به فضای فرهنگی شهر ما آسیب وارد خواهد کرد. چرا تمام هزینه‌ها و آسیب‌ها متوجه ایشان گردیده و سایر دوستان اصرار بر مصرف کامل سرمایه اجتماعی وی در این دوره بکار گرفته‌اند؟ کما اینکه در دوره‌های گذشته با همین پافشاری‌های بدون آینده نگری و ارزیابی صدمات فراوانی متوجه بدنه اصولگرایی گردیده و اغلب هزینه‌های این تصمیمات احساسی را بدنه مردمی تمام و کمال پرداخت می‌کنند.
طراحی‌های موجود دستاوردی جز لطمه جبران ناپذیر به وجاهت اجتماعی و فرهنگی وی در سطح شهرستان نداشته و چه عامدانه باشد و چه از روی ناآگاهی، نتیجه آن یکی است. به تعبیر بزرگان ارزش هر انسانی به حرف‌هایی است که برای نگفتن دارد؛ بغض‌های فراوانی در سینه ما موج می زند که امیدواریم هیچگانه نیازمند طرح آنها با مردم نباشیم. متاسفانه فضای سیاست زده اطراف ما همانند قله یخی زیر دریا است که توده‌های مردم فقط نوک قله خارج از دریا را مشاهده می‌کنند و صد افسوس بخش اعظم قله یخی زیر آب با اخلاق و انسانیت فاصله زیادی دارد و همان بهتر که از منظر مردم دور باشد.
اجازه بفرمائید پاسخ به ابهامات کنونی را بنده با چند پرسش از دوستان اصولگرا آغاز کنم:
- آیا جز این بوده که تمام ظرفیت‌های تخریبی جریان اصولگرا شهرستان بویراحمد ودنا بر علیه بنده فعال گردیده است؟ و دوستان به قصد قربت بنده را آماج تندترین حملات خود نموده‌اند؟!
- آیا کوچکترین نقد یا تعریضی به جریان حاکم و وضعیت موجود از طرف سران اصولگرا انجام گر فته؟ یا برعکس توپخانه عزیزان مدت‌هاست روی بنده تنظیم و قفل شده است!
- آیا مصاحبه‌ها، مقاله‌ها، اقدامات آشکار و پنهان برخی از دوستان با ادعای تلاش برای وحدت در تناقض آشکار نیست؟
- آیا انتساب خیزش اجتماعی عظیم 40 هزار رایی به تعصبات منطقه‌ای و قبیله‌ای و عشیره‌ای نوعی توهین آشکار به 40 هزار رأی پاک متعلق به نظام، انقلاب، امام، شهدا و رهبری معظم نیست؟
- آیا دفع و تخریب تمام عیار دوستان ما با منطق جذب حداکثری حضرت آقا در یک راستا است؟ و این گفتمان منشاء وحدت و همگرایی و یا عامل شکاف و جدایی گروه‌های اجتماعی ذیل نظام و انقلاب اسلامی است؟
- آیا این جنس اقدامات دوستان نشانگر فروپاشی اخلاقی در عرصه سیاسی شهر ما نیست؟ آیا هر فردی به هر دلیلی به نتیجه‌ای غیر از گزینه مد نظر ما رسیده، نباید امنیت آبرویی و روانی داشته باشد؟
- آیا استفاده از هر روش نامشروع و غیر انسانی و لو برای یک هدف مقدس قابل قبول است؟ آیا این جنس سیاست ورزی جز ماکیاولیزم عریان چیز دیگری است؟
خلاصه امیدواریم روزی در یک فضای عقلانی و اخلاقی به این ابهامات و سوالاتی از این دست پاسخ داده شود تا جوانان و نسل‌های نو سیاست ورزی دینی را در یک فضای اخلاقی مبتنی بر انسانیت از نزدیک لمس کنند.
 آقای روشنفکر نظر شما در زمینه ساز و کار جدید شاجا برای رسیدن به وحدت حول گزینه مطلوب و رأی آور در استان و شهرستان چیست؟
روشنفکر: اگر اقدامات در راستای وحدت و همگرایی و جلوگیری از انشقاق و تفرقه باشد، مورد حمایت قطعی ما است، اما ساز و کار موجود در حوزه بویراحمد و دنا ابهامات فراوانی دارد وقطعا منجر به همگرایی نخواهد شد و حتی موجب تفرقه بیش از پیش است؛ ساختار 30 نفره کنونی شاجا که بعضاً شامل نمایندگان احزاب و شخصیت‌های با ارزش و اثرگذار اصولگرا نیز بوده عموماً با نگاه چند فرد خاص، گزینش و انتخاب شده‌اند و قرار است که یک حرف بزنند و در راستای یک مأموریت عمل کنند. متاسفانه کوچک‌ترین اطلاع رسانی و همفکری و یا مشورتی در زمینه کیفیت ترکیب این شورا با ما و سایر دوستان اصولگرا صورت نگرفته است؛ به عنوان مثال دبیر جبهه پایداری حجت الاسلام عبدی پور، جناب آقای دهرابپور مسئول ستاد مردمی آقای احمدی نژاد، جناب دکتر جانی پور مسئول ستاد دور گذشته دکتر هدایتخواه، جناب آقای مهندس فدایی فرماندار اسبق بویراحمد، جناب آقای نیکدل مسئول شورای تبیین گفتمان امام و رهبری و دیگر دوستان بزرگوار انقلابی و ارزشی.
چند فرد خاص جریان اصولگرا معتقدند بخش اعظمی از دوستانی که احیاناً مواضع ناهماهنگ با آنها دارند، اساساً اصولگرا نیستند و باید از جمع انقلابیون حذف شوند در حالی که متاسفانه عدم حضور این دوستان در ترکیب شورا احتمال تضارب آرا و افکار را به صفر رسانده است. این سمفونی کاملاً یک دست می‌باشد و قرار است که یک آهنگ را در یک دستگاه ساز کند.
در ثانی احزاب در استان ما صرفاً به یک مهر موجود در کشوی میز دبیر تبدیل شده‌اند، فاقد مردم، بریده از مردم و جدای از مردم. هیچ مجمع عمومی واقعی با یک انتخابات سالم به اعضای شورای مرکزی منتخب ختم نگردیده، بنابراین احزاب نه نماینده مردم و افکار عمومی که عموماً محصول لابی گری ها و ارتباطات چند فرد خاص می‌باشند که ابداً نمی‌توانند نماینده حقیقی سلائق و علائق مردم باشند. پس در سطح شهرستان صلاحیت تصمیم سازی برای توده مردم را ندارند چون مردم هیچ وکالت نامه‌ای به این عزیزان نداده‌اند.
هر جمع انتصابی غیر انتخابی که برآمده از خواست و اراده توده جریان اصولگرا نباشد، ما آن را به رسمیت نمی‌شناسیم و با عرض پوزش فراوان از مردم اجازه می‌خواهیم که وارد این بازی‌های غیر مردمی نشویم. خومحوری، خودرایی، قیم مابی، انحصار و تمامیت خواهی آفت وحدت، همگرایی و همدلی است.
نظر شما در زمینه سازکار انتخاب از پایین توسط توده مردم چیست؟
روشنفکر: وقتی صحبت از دعوت 400 چهره شاخص جریان در سطح شهرستان بویراحمد و دنا می‌شود باید به چند موضوع دقت کرد: از بین 90 هزار سبد رأی دور گذشته جریان باید فقط 400 نفر برگزیده شوند، این افراد با سلیقه چه کسانی انتخاب می‌شوند؟ کدام ساز و کار عادلانه بناست برای پوشش سلیقه‌های مختلف جریان، اتخاذ گردد؟ این افراد بناست به جای مردم تصمیم بگیرند یا پژواک و انعکاس صدا وخواست مردم باشند؟ آیا اگر برای انتخاب افراد از تیم و لیدرهای یک طیف صرفاً استفاده گردد، منطقاً خروجی جز فرد مورد نظر آنان خواهد داشت؟ آیا واقعاً ما تشنه شنیدن صدای مردم هستیم یا می‌خواهیم صدای چند فرد خاص را به تمام جریان تسری دهیم؟ آیا شرعاً خروجی این جمع خاص برای توده اصولگرا حجت شرعی یا انقلابی و واحب التمکین خواهد بود؟ آیا هدف اصلی نظرسنجی است یا نظر سازی به‌نام مردم؟
برای شنیدن صدای حقیقی مردم نیازمند اندکی انصاف، عدالت و اخلاق می‌باشیم. نظرسازی هایی که مبنای تدبیرهای معیوب می‌شود، هزینه آن تماماً از مردم مظلوم پرداخت می‌شود و نه سران تصمیم ساز.
 بنده به عنوان قطره‌ای ناچیز از اقیانوس زلال مردم حق تمکین به تصمیم چنین جمع غیر انتخابی، غرضمند و غیر منصفانه را نخواهم داشت. اما اگر هدف واقعی وحدت و همگرایی و به قول محلی هم کاسه شدن این سبدهاست باید با نسبت مساوی نمایندگان هر سبد برای تمام جریان تصمیم سازی نمایند، که در صورت چنین اقدامی بنده با تمام وجود از این تصمیم حمایت خواهم نمود. پس باید به دنبال یک ساز و کار عادلانه، مردمی، منطقی و مبتنی بر حسن ظن باشیم و نه به دنبال عملیات‌های فریب و به قول سیاسیون پولیتیک های ارزشی به دوستان جریانی باشیم.
بنده صراحتاً اعلام می‌کنم چون عدالت، انصاف و مردم داری ذکر شده تاکنون در ساز و کار جدید رعایت نگردیده هیچ حجت شرعی یا تکلیف مردمی برای همراهی با تصمیمات فوق و یا احیاناً خروجی نهایی نداریم و ما مسیر خود را به لطف الهی و عنایت اهل بیت (علیهم السلام) و توده‌های مظلوم و بی پناه با قدرت تمام ادامه خواهیم داد.

بخش دوم این گفت‌وگو در رابطه با مسائل مربوط به کریم فرخیانی و گرایش سیاسی وی به زودی منتشر می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسینی
Germany
دکتر روشنفکر مردی از نسل خوبان ، مردی از جنس مردانگی ، صداقت ، پاکدستی ، رهرو برادر شهیدش معلم والامقام ( شهید قباد روشنفکر ) ، رزمنده سرافراز جبهه حق علیه باطل ....
Germany
دکتر روشنفکر عزیز

در عشق تو از بس که خروش آوردیم

دریای سپهر را به جوش آوردیم
میلاد ارجمند
Germany
روشنفکر در دل مردم جا خوش کرده و متعلق به خودش نیست ، بلکه متعلق به تفکری از جنس انقلابیون دلسوز نظام و مردم زجرکشیده میباشد که ، بفرموده ایت الله شهید دکتر سید محمد بهشتی : شیفتگان خدمت هستند ن تشنگان قدرت ، با این شرایطی که پیش می رویم روشنفکر رقیب اول هر کاندیدائی خواهد بود.
Iran, Islamic Republic of
کجاش مردمی اونم اصحاب حق چرا به مردم میگه در مجمع انقلابی شرکت نکنید ..مگر نه اینکه شخص حضرتعالی پیشنهاد 23 نفر 10 نفر شما 10 نفر دکتر هدایت خواه و 3 نفر بعنوان داوری بین این دو گروه خودت این پیشنهاد ارائه کردی پس چرا دقیقه 90 منحل کردی برادر تو نظر علمی و مقبولیت مردمی را به غیر اینکه خروجی خودت باشی نمی پذیری یعنی فقط خودت پس راست به مردم بفرما نگو به دلایلی دیگه نظر این جمع نمی پذیرم
Germany
شورا:
این کت و شلواری که قرار است هدایتخواه و دوستانش بدوزندد طراح و خیاط این کت همون چند نفر به اصطلاح شورایی هستند که فقط به تن خودشون خوشتیپ به نظر میرسه در نظر این جوانان این کت دیگر رنگ باخته هست. و کسی اونارو قبول نداره.فقط دکتر روشنفکر
Germany
آری رای 40 هزار نفری مهدی روشنفکر حاوی پیام امید ، خودباوری ، عشق ، دوستی ، اینده ای روشن و نه گفتن به مقوله نحس زر ، زور و تزویر است .
Germany
آری رای 40 هزار نفری مهدی روشنفکر حاوی پیام امید ، خودباوری ، عشق ، دوستی ، اینده ای روشن و نه گفتن به مقوله نحس زر ، زور و تزویر است .
نگین
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی ، صداقت و خدمت در خون شما جریان دارد و واهمه ای از بیان واقعیت ندارین
درود درود
جوان انقلابی
Germany
جوانگرایی عمل به حرف رهبری و گام دوم انقلااب هست.دکتر روشنفکر یک نیروی جوان و تمام سیاسی است نباید خودزنی کنیم و ظرفیت ایشونو بدیم به رقیب.
این دوره تنها راه موفقیت اصولگراها روشنفکر هست.
جوان انقلابی
Germany
جوانگرایی عمل به حرف رهبری و گام دوم انقلااب هست.دکتر روشنفکر یک نیروی جوان و تمام سیاسی است نباید خودزنی کنیم و ظرفیت ایشونو بدیم به رقیب.
این دوره تنها راه موفقیت اصولگراها روشنفکر هست.
Germany
یقینا مهدی روشنفکر تضمین کننده پیروزی جریان نوظهور ندای وحدت و اصولگرایان بویراحمد و دنا تا سالیان سال خواهد بود پس انتظار میره که از این فرصت بدست امده به بهترین نحو ممکن استفاده کنند و اصول گرایان سنتی و ، خودمحوری و حسادت رو کنار بزارند و با انتخاب مهدی روشنفکر بار دیگر خودشان رو در قلب مردم جا دهند و اعتماد مردم رو به خوشان جلب کنند
رضا بناوند اصل
Germany
در زمان ففلی روشنفکر در فضای سیاسی بویراحمد و دنا یکه تازی کند. کمپین_قدرتمند مهدی روشنفکر تمام فضای سایبری و مجازی را در تسخیر خودشون دراوردن و پیام خودشونو به مردم میرسانند.
فرهادی
Germany
نیروهای جوان با دانش شغلی، جایگزین مدیران قدیمی و امتحان پس داده شوند. از مهم ترین عوامل توسعه نیافتگی استان ما؛ همین ضعف های مدیریتی می باشد
دکتر روشنفکر نیروی جوان و تازه نفسی است که از دل دانشگاه برخاسته و هنوز روحیه علمی و دانشجویی خودشو حفظ کرده و ودرد این جوانانو بیشتر از هرکسی میدونه
امید
Iran, Islamic Republic of
من مهدی روشنفکرم و امده ام برای تغییر در شرایط موجود
( نطق انتخاباتی روشنفکر در سال ۹۴)
محسنی
Germany
جایی که جوانان کار برد نداشته باشند آنجا محکوم به شکست هست.جوانان در هر جامعه ای سرمایه اصلی در آن جامعه محسوب میگردند مسله ای که در آن هدایتخواه و دوستانشنا با دور کردن این جوانان از خود و جریان اصولگرایی حکم شکست خود را امضا کرده اند.
Germany
دکترحاج مهدی روشنفکر"بزرگ مردی که ازباغ دلش هماره شمیم عطراهل بیت می وزدوبرشاخساروجودش ابرخوبی وکرامت می روئیددرصیحفه ایمانش عشق به ولایت ودرکتیبه جانش معرفت ومعنویت موج می زند..دل دریائیش برای محرومان ومستضعفان می تپدوابرخوبیهایش هردم برسرآنان باران رحمت می بارد...عمری تعهدوخدمت وانسان دوستی لطف نشان حضرت حق می باشدکه برسینه وبیرق اوچونان خورشیدی فروزان می درخشد...ما مردم ملک بویر ایل حماسه وغزل سرزمین نازبلوط فرهنگ وشعروشعور باردیگربا آرمانهای والای ایشان تجدیدمیثاقی دوباره خواهیم بست وعزت شوکت عظمت وجلال وجبروت رابه بویراحمدسرفرازودنای کاکل سفیدبازخواهیم گرداند....انشاءالله....✌✌✌✌✌✌✌
اصولگرای جوان
Germany
رای اصولگرایی به سمت دکتر روشنفکر در حال سرازیر شدن هست پیوست افرادی همچون:
دهراب پور- مختار اندر خور - امامی - خسرو حسینی و اصولگراهای بویر احمد سفلی به دکتر روشنفکر نوید بخش این هست که پیروزی نزدیک
Iran, Islamic Republic of
گجای اقای امامی دهراپ وووووطرفداروشنفکرهستند. تاکی کسی پایه اش ازهمین الا.می باشبخدابه داداینده این مردم برسد
بیمنجگون
Iran, Islamic Republic of
تیم کامنت نویسی دانشمند فرهیخته ارزشمند توانا در حد اعلی بهترین ناب ترین مصدق امیرکبیر و .... به پیش برای کامنت نویسی
وحیدی رضا
Germany
درود بر شما دکتر روشنفکر عزیز
بدانید اول به امید خدا و دوم به امید مردم مظلوم بویراحمد حق به حقدار خواهد رسید و حضرتعالی که همرنگ و همدرد مردم هستی به مجلس راه خواهی یافت اراده خداوند دلهای مردم را به حرکت در میاورد و جریان زر و زدر تزویر شکست خواهند خورد ان شاء الله
ویسی
Germany
بزرگترین سؤال جریان اصولگرایی استان این است که چه کسانی و از چه چیزی می‌ترسند که حاضر نمی شوند دکتر روشنفکر را معرفی کنند؟ وام دار نبودن کسی، تنها لیدر رعایت اخلاق در سیاست، نداشتن معاملات پشت پرده، اقتدار و تثبیت پیروزی در صورت حضور، حمایت جریانی بالا، حمایت طایفه ای و منطقه ای، حمایت جامعه دانشگاهی و دانشجویان و.....
آیا جهالت و خودخواهی و نفاق در جریان اصولگرایی جای خود را به مردم خواهی خواهد داد؟!!
ایمانی
Germany
به نظر می‌رسد که دکتر روشنفکر توانسته تصمیمات حلقه دوستان! را به چالش بکشد و آنها را به کنش‌ها و واکنش‌هایی به مساوات خود زنی وادار کند!!!سلام بر تو مرد بزرگ
Germany
احسن بر این بیان شیوا و علمی.
دکتر روشنفکر بر اساس منویات مقام معظم رهبری فراجناحی و فرا منطقه ای است و ایشون اومدن برای عبور از همین مرزبندی ها.جای تحسین داره ک یک نیروی انقلابی از اقشار مختلف دورورش باشن.این نشان ازمحبوبیت و مقبولیت مردمی ایشان است ک هرکسی این توانمندی و این پتانسیل رو نداره.دکتر روشنفکر و خانواده ایشون دفاع از حریم ولایت و انقلاب و رهبری را سال ها پیش با جانثاری و حضور در جبهه های حق علیه باطل نشون دادن.و قطعا دکتر روشنفکر درس خوانده مکتب شهید والامقام قباد روشنفکراست و ولایتمداری را در مکتب این شهید بزرگوار اموخته.
نو اصولگرایی
Germany
سلام و عرض ادب

دوستان و عزیزان دلم
آینده روشن و از آن حق است ،
خبرهای خوشحال کننده و داغی در راه هست
اتحاد و همدلی در جریان ندای وحدت و بویراحمد بصورت ویژه و عالی در حال شکل گیری هست
واقعیت ها بر همگان اشکار شده و جلسات اتاق فکر و تصمیم گیری رقیبان (خاصه اصولگرایان) به اتاق فکر مهدی روشنفکر تبدیل شده و افراد تاثیر گذار پی در پی به جمع حامیان ندای وحدت می پیوندند
محمد زاده
Germany
رود بر جناب دکتر روشنفکر
جریان انقلابی نباید نقد را با نسیه عوض کند
با همراهمی جناب روشنفکر تا ابد پیروزی این جریان را در بویراحمد و دنا بیمه کنید
هدایتی
Germany
سوت پایان بازی انهایی که فکر میکردند اصوالگرایی را قبضه کردند و به غیر از خودشون کسی اجازه خودنمایی ندارد.ترس وحشت را میبینم در چهره تمام کاندیدها.پدیده حال همه را پیش از پیش ناخوش کرده است..اندکی صبر سحر نزدیک است.درود بر دکتر روشنفکر
حسین مجیدی
Germany
بله برادران عزیز منش تندروانه هدایت خواه و هم کیشان او در طی ۸ سال یکی از دلایل عمده‌ی این حساسیت و رویگردانی مردم و شکست‌های پیاپی او و هم کیشانش در دو دوره‌ی انتخابات مجلس شد.
بها ندادن به جوانان ، ایستادن مقابل دانشجویان دانشجویان و دفاع از مدیریت های ارژنگ گونه از دیگر دلایل این حساسیت در طی این چن سال بود برادر.
عده ای می گویند هدایتخواه عوض شده ولی شما ببینید در پاسخ سال گذشته خود به تاجگردون با همان ادبیات و بینش و منش تاجگردون را خطاب قرار می دهد و برادر شهیدی را با یزدید مقایسه می کند.
یک بار برای پیروزی احمدی نژاد روزه سیاسی یک هفته ای میگیرد و بار دیگر اورا مرده سیاسی میخواند.
که این ها خود گواه این است که درب خانه هدایتخواه هنوز بر همان پاشنه‌ی." خواندن و سرکوب دانشجو و مدیریت ارژنگ محور می‌چرخد و گرایش دوباره مردم به آن روش و منش بسیار بعید به نظر می‌رسد.
یا مهدی
Germany
هرروز ک جلو میریم بیشتر متوجه سیاستمدار بودن مهدی روشنفکر میشیم.درود بر این همه سیاست
محمد حسینی
Germany
دکتر روشنفکر به درستی جریان انحصار(جریان پست گرا ) را شناخته و می دانند که نقشه های شومی در سر دارند و یکی پس از دیگری نقشه هایشان نقش بر آب می شود
سلام بر مهدی
Germany
تحلیلی بر جوابیه مهدی روشنفکر به حرفای ستار هدایتخواه/
احسنت به این کاریزمای شخصیتی مهدی روشنفکر در پاسخگویی تخریب رقبا
آیا مهدی روشنفکر به دنبال زنده کردن شعار زنده باد مخالف من هست؟
سینایی
Germany
بویراحمد و دنای خسته و رنجور از ناملایمات ، تبعیض ها و ندیدنها نیازمند پوست اندازی در حوزه ی مدیریتی و دمیدن هوایی تازه است تا به جایگاهی که شایسته آن است برسد و نیل به چنین مرتبه ‌و جایگاهی، نیرویی با پشتکار قوی ،توانمند،علمی ،دلسوز و مردمی را میطلبد که انصافا دکتر روشنفکر از چنین ویژگیهایی برخوردار هستند.
کاکان
Iran, Islamic Republic of
کاکان فقط روشنفکر رو میخواهد وسلام
Germany
امدن یا نیامدن کسی دیگر ضربه ای به هیچ کس وارد نمیشه
ندای وحدت پیروز میدانه .
مهدی روشنفکر پیروز قطعی انتخابات ۹۸ میباشه
میثم
Germany
جامعه تغییر کرده، نسل جدید بزرگ شده و رشد کرده و مرزهای آگاهی رو جابه جا کرده. بنابراین نتیجه این تغییر سبب خواهد شد تا این بار سیلی محکم‌تری انحصارگران تمامیت خواه نواخته شود.درود بر دکتر روشنفکر
Germany
خواص اقلیتی جریان انقلابی را به انزوای مطلق برده اند و فرقی برایشان نداره که جریان موفق بشه یا نه چونکه در هر شرایطی منافعشان حفظ میباشد ...
Germany
بی شک دکتر روشنفکر به عنوان شخصیتی علمی ، دانشگاهی و با داشتن شناخت و آگاهی کافی از نقاط ضعف و قوت حوزه بویراحمد و دنا قادر خواهد بود حوزه بویراحمد را در ریل توسعه و پیشرفت قرار داده و آن را به جایگاهی که شایسته آن است برساند.
مجاهد
Germany
چه یک مرد جنگی چه دشتی از مرد

درود بر دکتر روشنفکر که یک تنه و بادست خالی به مصاف زرو زور تزویر رفته.
Germany
قطعا هدایتخواه و دوستانش زمستان سختی را در پیش خواهند داشت به گونه‌ای که صدای شکستن استخوان‌هایشان تا فرسنگ‌ها به گوش خواهد رسید
غتغغتع
Iran, Islamic Republic of
فکرنکنم اون 40 هزار این دوره باشتن شاید نصف بشه
Germany
روشنفکر و ندای وحدت

ین روزها از انسجام تحسین برانگیز در جریان ندای وحدت به رهبری مهدی روشنفکر و حمایت بزرگ منشان، بزرگ زادگان، نخبگان علمی و سیاسی بویراحمد و دنای واحد، بر علیه منفعت محوری، تقسیم رفاقتی و قومیتی منابع و فرصت‌ها به شدت ترسیده‌اند و از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به این جریان مردمی استفاده می‌کنند ولی هر راهی را که می‌روند آخرش بن بست است و البته وعده خدا برای برخورد با مکر کنندگان همه چیز را برایشان خراب می‌کند
جلیلی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر نماد وحدت ، شهامت و صداقت میباشد و همانند دیگران وام دار شخص خاصی نیست و اگر سکوت میکند سوکتش بخاطر وحدت و همدلی نیروهای انقلابیست
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر روشتفکر عزیز . یه تنه یه لشکری بخدا دکتر عزیز.ما تا اخر ایستاده ایم.
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر روشنفکر به عنوان یکی از سرمایه‌های اجتماعی انقلابیون ولایتمدار، بدور از حمایت جریان‌های پرهیاهوی سیاسی و منابع تاثیرگذار مالی و صرفاً با تکیه بر پایگاه مردمی و توده‌ها، و با کسب 40 هزار رأی خود را کانون توجه اقشار مختلف مردم قرار داده است، آیا غیر از این است که ایشان ظرفیتی هم وزن مجموعه اصولگرایان ایجاد کرده و می‌توان با هم افزایی این دو ظرفیت، تا مدت‌ها پیروزی اصولگرایان در بویراحمد و دنا را تضمین نمود
امیدوار
Iran, Islamic Republic of
ما_امده_ایم_و_میتوانیم
اینده از آن حق است
حسین تامرادی
Iran, Islamic Republic of
جریان مردمی ندای وحدت و در راس آن دکتر روشنفکر امده است تا مرزهای جغرافیایی، قومی و قبیله‌ای اعم از گرمسیری و سردسیری، سفلی و علیا را در هم بشکند و عبور از این مرزها را شعار و رسالت خود معرفی نموده است.
Iran, Islamic Republic of
اولین فاتح اورست
پس از اولین تلاش ناموفقش
برای صعود به اورست گفت:
من برمی‌گردم و بالاخره تو را فتح می‌کنم؛
تو به عنوان یک کوه نمی‌توانی رشد کنی،
اما من چرا ...

حامیان دکتر روشنفکر
پیام نور
Iran, Islamic Republic of
مردم بویراحمد و دنا نیاز خون تازه ای هستند تا در رگ هایشان جربان پیدا کنه و از این حالت بیان بیرون و اون نشاط و هوای تازه کسی نیس جز دکتر روشنفکر
دانش
Iran, Islamic Republic of
دیگر چه بخواهیم و چه نخواهیم باید مهدی روشنفکر را در معادلات سیاسی استان فردی ویژه در نظر بگیریم و کاملا واقفیم هرکدام از جریان های سیاسی با نادیده گرفتن وی و جبهه مردمیش لطمه ای بزرگ خواهند خورد.
دوستان همدل
Iran, Islamic Republic of
دوستان همدل بیایید باهم بودن را به زنجیر وفا بسپاریم و در عصری روشن با فکری روشن در راهی روشن قدم بگذاریم و به امید روزهای روشن باشیم . به امید خدا و همت جوانان خوش فکر بویراحمد و دنا جناب دکتر روشنفکر عزیز امسال پیروز قطعی انتخابات می باشند و راهی بهارستان خواهند شد .
صادق بینیاز
Iran, Islamic Republic of
تا بر افراشتن پرچم یا مهدی بر قله های افتخار راهی نمانده .همه تا اخر با برنامه و چهره به چهره مشغول فعالیت باشین که پیروزی نزدیکه.
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه نور چشمی های خاص خود را دارد بقیه اصولگراهارو عملا کنار زده و به جوانان اعتقادی ندارد.
شرفیان
Iran, Islamic Republic of
با حضور ستار هدایتخواه مطمعن باشید شاهد شکستی دوباره و حذف مادام العمر ایشون از صحنه ی سیاسی استان خواهیم بود .هدایتخواه با وجود تمام امکانات حزبی و تجارب چهار دوره حضور ایشون و همفکران و هم حزبان ایشون فاصله رایی که با دکتر روشنفکر داشت پنج هزار رای بود که یقینا این دوره شاهد ریزش شدید در سبد رای هدایتخواه هستیم و و بالعکس پیوستن این افراد به دکترروشنفکر.الان که خیلی از اصولگراها از جمله دکتر خرامین ، دهراب پور ، کرم جانی پور، پرویز حقیقت، خرسندیان، حمزه اذربو، قدرت دانش، مختار اندر خور ، خسرو حسینی و ...بسیاری دیگر در کنار هدایتخواه نیستند و این بار شکستی بدتر از دوره قبل را متحمل خواهد شد.
کریمیان
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه رو عده ای منفعت طلب به نابودی کشانده اند و در نزد جوانان خار و ذلیل شده و جوانان ازش دلخور هستن ، همان جوانانی انقلابی که روزی امیدشان بعد از خداوند هدایتخواه بود
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد عزیز امیدوار بودیم که سالها بتوانی این جریان را هدایت و رهبری کنی اما یک باره چه شد و این راهی که می روی به کجاست ؟ من معتقدم افراد انگشت شماری که اطراف شما هستند تا پایان راه شما را همراهی نخواهند کردوخیرخواه شما نیستند. فرمودی که که تا ابان ماه نامزد نهایی را معرفی می کنیم وهر کسی را که باز هم به عنوان نامزد نهایی معرفی کنی در شک وتردید است که مبادا مرا هم تا نیمه راه ببرند رها کندوهم مردم احساس می کنند که نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شوند.این حقیروخیلی کسان دیگر دوست نداریم محبوبیت شمابیش از این در اذهان عمومی رنگ ببازد.ووضرب المثلی است که( می گوید هر جای ضرر برگردی نفع است ).ودر پایان معتقدم با توجه به اخلاق رفتارومنشی که جنابعالی داری اگر افراد انگشت شماری که اطراف و نزدیک به شما هستند بگذارند تصمیم عاقلانه و منطقی خواهید گرفت و این انشقاق و اختلاف ها از بین خواهد رفت وعقل منطق حکم می کند آن کسی که این روزهامورد توجه وحمایت مردم قرار گرفته حمایت شود.
Iran, Islamic Republic of
تمام شهر تو را می خواند...بیا ای عشق که مارا با تو ماجرایی هست. دود بر مرد جوانگرای استان دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
خدا دونه که امثال روشنفکر و دهراب پور باید اصل اصولگراین باشن.امثال خلقی پور فقط قرعه به نامشون افتاد و از اول جز این گروه افتادن و گرنه همشون رو هم هزارتا رای ندارن
Iran, Islamic Republic of
از هر لحاظي كه بخواي حساب كنيم دكتر روشنفكر از هدايت خواه سرتر هست
اوليش اخلاق و صداقت هست.
در ضمن به روزمه هدايت خواه قبل از نمايندگيش نگاه كنيم يه معلم معمولي بوده ولي دكتر روشنفكر رئيس شوراي شهر دهدشت،فرماندار دهدشت،معاون آموزش و پرورش استان،گزينه مدير كلي آموزش و پرورش استان و...
ولي هدايت خواه زماني كه رفت مجلس اسم در كرد
پس دوستانه بهشون ميگم كه خودشو خسته نكنه چون دكتر روشنفكر صد در صد پيروز هست
Iran, Islamic Republic of
حضور چهره مطرحی همچون دکتر هدایت خوا با وجود دکتر روشنفکر تیشه به ریشه خودشه به عنوان یک اصولگرای همیشه حامی ایشون از اونجایی ک ازته دل دوست ندارم شخصیتشون خراب بشه ازشون میخوام منطقی فکر کننن چون واقعا شرایط مهیا نیس واسشون.و ریزش ایشون زیاد شده و از طرفی رویش دکتر روشنفکر در این مدت بسیار زیاد شده .و امثال دهراب پور و امامی فر و امیدی پورو و خیلی دیگه از اصولگراهای هم تبار دکتر روشنفکر از ایشون جدا شدن.سرجمع شرایط ب نفع دکتر هدایتخواه عزیز نیس.
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر . اینها جریان اصولگرایی رو دورش خط کشیدن و اونو ملک شخصی خودشون میدونن .به جوونا میدون نمیدن. قطعا جایی که جوونا کاربرد ندارن اونجا محکوم به شکسته .
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر که با جوانان انقلابی خو گرفته اون هم دلیلش اینه که خودش از دل دانشگاه برخاسته و هنوز اون روحیه جوون گراییی و دانشجوییشو حفظ کرده
اراسته
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر واقعا یک سیاستمدار قهاریست که توانست علی رغم عدم حمایت جناح خاصی از وی، به دلیل توانمندی سیاسی و وجه اجتماعیش سبد رای حدود 40 هزارتایی رو به خودش اختصاص بده و بارقیبان کار کشته خود برابری نماید.
خوشبختانه هرچه به روز سرنوشت ساز نزدیک می‌شویم، شور و هیجان به سمت دکتر روشنفکر خیره کننده است و حمایت همه جانبه مردم فهیم بویراحمد و دنا در حمایت از حاج مهدی روشنفکر روز به روز در سراسر حوزه انتخابیه وسیع‌تر و فراگیر تر می‌شود و این خیزش و حرکت با چنان شور و هیجانی صورت می گیرد که خیلی‌ها تصورش را نمی‌ کنند و باورش براشون سخته.
پس دوستان همگی همانند دکتر در میدان فعالیت باشین که به امید خدا پیروزی قطعیه.
Iran, Islamic Republic of
برخوردهای قهری و روش و منش تندروانه هدایت خواه و هم کیشان او در طی ۸ سال یکی از دلایل عمده‌ی رویگردانی مردم و شکست‌های پیاپی او و هم کیشانش در دو دوره‌ی انتخابات مجلس شد.
Iran, Islamic Republic of
پیروزی دكتر روشنفکر قطعي است.
دوستان و حاميان همانند دكتر در ميدان فعاليت باشند.هر نفر باید یک روشنفکر باشد؛ تبلیغات چهره به چهره فراموش نشود.یا مهدی
تامرادی اصولگرا
Romania
جناب روشنفکر شما ادمی هستید که جز خود به فکر هیچ کس و هیچ طایفه و هیچ شهر و شهرستانی نیستید، گذشت زمان مشخص خواهد کرد که شما کی هستید
شما هیچ ساز و کاری را قبول ندارید حتی اگر ساز و کاری را خودتون هم پیشنهاد بدین بعدا میزنید زیرش
شما به اقای فرخیانی خیانت کردین
شما ایشان را فرستادین تو میدون ولی پشتشو خالی کردین
شما خودخواه و بدبین به همه چیز و همه کس هستید
نه برنامه ای دارید و نه توانی
Iran, Islamic Republic of
جریان مردمی ندای وحدت و در راس آن دکتر روشنفکر توهین به شخصیت‌های سیاسی، از هر دو طیف سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب را محکوم می‌کند و همه را به وحدت و همدلی باهدف کمک به توسعه همه‌جانبه استان دعوت می‌کند.
محمود
Iran, Islamic Republic of
به دنبال عملیات‌های فریب و به قول سیاسیون پولیتیک های ارزشی به دوستان جریانی باشیم.
فتبارک الله ... خیلی واضح و روشن جلسات خواص را تشریح نمودین جناب روشنفکر
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
جناب روشنفکر عزیز به لطف خداوند متعال و همت جوانان انقلابی بویراحمد و دنا پیروز انتخابات پیشه رو خواهید بود یا مهدی
Iran, Islamic Republic of
حامی مردم فقط روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر نفاق و تفرقه
یامهدی
Iran, Islamic Republic of
چند نفری که خود را قیم مردم میدانند آگاه باشند دیگه حناشون پیش مردم رنگی نداره
فقط روسنفکر
Iran, Islamic Republic of
از دو سه نفری که این شبا با این مدعیان ارزش نشست و برخاست میکنن میخواییم که از جریان فرخیان عبرت بگیرن
رضا
Iran, Islamic Republic of
درود بر یکرنگی و صفای روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
هستیم بر آن عهد که بستیم
Iran, Islamic Republic of
و ما صبح را دوست داریم.درود بر مرد متفکر سیاسی استان جناب دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
خوشبختانه هرچه به روز سرنوشت ساز نزدیک می‌شویم، شور و هیجان به سمت دکتر روشنفکر خیره کننده است و حمایت همه جانبه مردم فهیم بویراحمد و دنا در حمایت از حاج مهدی روشنفکر روز به روز در سراسر حوزه انتخابیه وسیع‌تر و فراگیر تر می‌شود و این خیزش و حرکت با چنان شور و هیجانی صورت می گیرد که خیلی‌ها تصورش را نمی‌کردند و باورش برایشان سخت و غیرقابل پیش بینی است.
Iran, Islamic Republic of
مردم کسی را میخواهند که از جنس خودشان باشد و منافع مردم و استان را بر منافع شخصی ترجیح دهد. عملگرا باشد، مردم دار باشد، ت ضابطه را بر رابطه ترجیح دهد،دارای قدرت و نفوذ سیاسی باشد، مردی از جنس علم و دانشگاه باشد؛بین همه این گزینه ها فقط دکتر روشنفکر شایسته است همچین مواردی هست.
Iran, Islamic Republic of
باید اذعان کنیم که پرده های اختلافات بین اصولگراها فروافتاده و معلوم شده است که از هم گسیختگی گسترده ای جریان اصولگرایی استان را تهدید می کند و یا حتی می توان گفت علت شکست های اخیر اصولگرایان ، همین از هم گسیختگی درونی و و همین بی تدبیری های شخص هدایتخواه هست که میگه نمیام یه دفه با حرف چهار نفر منفعت طلب اصولگرا رو نابود میکنه.
روشن رو
Iran, Islamic Republic of
قدم هایت استوار حاج مهدی عزیز
اینده روشن است
Iran, Islamic Republic of
امن ترین مکان دنیا
قلب مردم است.
دکتر روشنفکر در قلب ما جا دار و تا پای جان برای تحقق کلمه ندای وحدت به رهبری دکتر روشنفکر خواهیم ماند.
Iran, Islamic Republic of
مارا عهدیست با جانان .دکتر روشنفکر با شخشیت منحصر بفردش داره ب عنوان قطب سیاسی بویراحمد و دنا خودشو مطرح میکنه. و این نشون از تفکر سیاسی این عالم سیاسی داره
Iran, Islamic Republic of
قطع و یقین بدانید با حضور دکتر روشنفکر اقای هدایتخواه خطای دور گذشته را تکرار نخواهد کرد و فکر امدن در سررا ندارد و نباید هم داشته باشد. چرا که مطمعن باشید شاهد شکستی دوباره و حذف مادام العمر ایشون از صحنه ی سیاسی استان خواهیم بود .هدایتخواه با وجود تمام امکانات حزبی و تجارب چهار دوره حضور ایشون و همفکران و هم حزبان ایشون فاصله رای جناب روشنفکر با اقای هدایتخواه پنج هزار رای بود که یقینا این دوره شاهد ریزش شدید در سبد رای هدایتخواه و هم در سبد رای زارع هستیم و و بالعکس پیوستن این افراد به دکترروشنفکر.علاوه بر جبران این پنج هزار رای ، کفه ترازو باوجود همزمان زارع هدایتخواه و به سمت اقای روشنفکر سنگینی خواهد کرد و بنظر میرسه اگر از طرف جناح اصولگرای بویراحمد بخواهند تصمیم عقلانی بگیرند و جواز حضور قطعی و بی دغدغه ای برای ورود به مجلس داشته باشند به پشتوانه همان چهل هزار رای گزینه ای جز روشنفکر نخواهند داشت.
پس یا اصرار برخودخواهی و ونادیده گرفتن ظرفیت بالای رای روشنفکر و امدن هدایتخواه که جز شکست و حذف ابدی هدایتخواه چیزی در بر نخواهد داشت
یا کشیدن خط بطلان بر خودبرتربینی و میدان دادن به نیروهای کارامد و تازه نفسی همچون جناب روشنفکر با ضمانت قطعی و پیروزی در برابر دیگر رقبا.
Iran, Islamic Republic of
حقیقتا دکتر روشنفکر همون کسی هست که الگو های لازم برا نماینده شدن رو داره و بنده با شنیدن سخنان ایشان سوی امیدی در دلم روشن شد و بر این باورم که میتونه نماینده ایده آلی بشه برامون
Iran, Islamic Republic of
من شاگرد استاد عزیز جناب روشنفکر بودم
خدا شاهده که ایشان هم از لحاظ علمی هم سیاسی خیلی با سواد و مسلط به قانون هستند
بنده افتخار میکنم شاگرد همچین مرد شریفی بودم و استاد روشنفکر را با دکتر رجائی مقایسه میکنم و میدانم دوای درد شهرستان و استانمون استاد گرانقدر دکتر روشنفکر هستند
Iran, Islamic Republic of
خطاب به شخصی که سعی در خراب کردن روشنفکر دارد: تعصبهای شدید و حب و بغضهای بیش از اندازه و غیر الهی سبب میشود انسان به نفع فرد دلخواهش یا به زیان کسی که از او نفرت و کینه دارد، برخلاف واقع سخن بگوید. ان چیز که عیان است چه حاجت به بیان است.اندکی صبر سحر نزدیک است
Iran, Islamic Republic of
آب زنید راه را حین که نگار می رسد
مژده دهید یار را بوی بهار می رسد

دکتر روشنفکر خاک پایت توتیای چشمانمان
Iran, Islamic Republic of
خدایی من فکر میکردم دکتر روشنفکر به واسطه روابط قوم گرایی ۴٠ هزار رأی آورده اما داخل یکی از جلسات خصوصی که یکی از فامیل های ما دعوتش کرده بود و لب به سخن گشود متوجه اینکه چون کاربلد و با هوش هست ۴٠ هزار رأی آورده
Iran, Islamic Republic of
حامی_روشنفکر_هستم
حامی_روشنفکر_هستم
حامی_روشنفکر_هستم
حامی_روشنفکر_هستم
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر شخصیت بی نظیری است که باید سالیان سال بگذرد تا ماهیت وجوهره عظیمش را بشناسید
Iran, Islamic Republic of
ای قربون حاج مهدی برم
نگین تاج
Iran, Islamic Republic of
خواص انحصار طلب و تمامیت خواه جریان انقلابی را به چالش کشیده اند
حلقه ممنوعه ای که تشکیل داده اند و فقط در جهت نام و نشان خودشان عمل میکنند باعث شده اند که نیروهای انقلابی واقعی همچون دکتر مهدی روشنفکر از این جماعت اعلام برائت کند
بابایی نصراباد
Iran, Islamic Republic of
تازه اول کاره و یقین داشته باشین دکتر روشنفکر ، قدرت و هیمنه پوشالی و دروغین تمامیت خواهان رو بزودی زیر سئوال خواهد برد و واقعیت ها را با مردم درددل خواهد کرد
دنا
Iran, Islamic Republic of
امانت را به اهلش میسپاریم .... حاج مهدی امانتدار خوبیست ....چونکه از خانواده شهداست .....ارمان ها و ارزشهای انقلاب را بخوبی میشناسد.....افراد خواص ترس دارند که روشنفکر دستشان را برای مردم رو کند و به مردم بگوید که اینها گرگ در پوست میش هستند
دمکره
Iran, Islamic Republic of
‌براستی ترس اصولگرایان خواص از چیست
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام تنها راه نجات جوانان و استان از بدبختی ها و فلاکت هایی که مسئولین ادوار گذشته ایجاد کردند، فقط دکتر روشنفکر هستند چون مردی با صداقت، مردمی، کارآمد، به دور از شعار تو خالی و ولایی است ✌️✌️✌️
علمدار
Iran, Islamic Republic of
شعارتان حاج مهدی
ندایتان یا مهدی
روزگارتان مهدوی
Iran, Islamic Republic of
نفوذ اجتماعی بالا ، برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت والا و همه جانبه ی دکتر روشنفکر سبب کسب آرای بی سابقه ی ۴۰ هزار نفری در دور اول گردید. با روندی که پیش می رود احتمال موفقیت ایشان دور از انتظار نیست۰ با برنامه‌ریزی دقیق بسیار ی از مخالفان دور گذشته در حال حمایت از ایشان هستند۰
Iran, Islamic Republic of
نفوذ اجتماعی بالا ، برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت والا و همه جانبه ی دکتر روشنفکر سبب کسب آرای بی سابقه ی ۴۰ هزار نفری در دور اول گردید. با روندی که پیش می رود احتمال موفقیت ایشان دور از انتظار نیست۰ با برنامه‌ریزی دقیق بسیار ی از مخالفان دور گذشته در حال حمایت از ایشان هستند۰
Iran, Islamic Republic of
درود بر منادیان وحدت کهگیلویه و بویر احمد دکتر روشمفکر عزیز
Iran, Islamic Republic of
فقط روششششششششنفکر
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر روشنفکر و حامیان وفادارش . بیایید با هم بودن را به زنجیر وفا بسپاریم و به بویراحمد و دنا مهر بورزیم چون مهربانی کمترین هزینه را دارد.
Iran, Islamic Republic of
هریک از ما در زندگی، حق گزینش داریم و می‌توانیم اندیشه‌ها و احساسات خود را برگزینیم. چنانچه آگاهانه به گزینش نپردازیم، بهای آن را خواهیم پرداخت.

حماسه_ای_در_راه_است
روشنفکر_صدای_وحدت
حامی_روشنفکر_هستم
فرخ
Iran, Islamic Republic of
احسنت جناب دكتر خداوند قطعا با شماست تازماني كه در جبهه محرومان وبي پناهان ودر مقابل اصحاب تزوير وزر وزور خواهي بود ،دعا مستضعفان بزرگترين قوت شماست واين بزرگترين سلاح براي غلبه بر چهره هاي نفاق وقدرت فرعوني انها خواهد بود اميدوارم هدايت خواه از دام انها نجات پيداكند
Iran, Islamic Republic of
ایشان کاملا درست می‌فرمایند ، مجموعه ی حول آقای هدایت خواه یک مجموعه منفعت طلب و خودرایی هستند که برای بقا خود دارند هدایت خواه را ذوب میکنند و فقط درصدد احیا نام خود هستند .
حال در یک تفکر چند ثانیه ای به خود بقبولانید که چرا بزرگان اصول گرایی امثال حاج دهراب پور باید منزوی و منفعل باشند .
چرا امروز آقای روشنفکر که همه فاکتورهای لازم را دارند باید مورد حمایت قرار نگیرند
اقایان دهراب پور و روشنفکر تا موقعی که پشتیبان هدایت خواه و مسعود حسینی بودند اصولگرا بودند اما چون در مقاطعه ای و بنا بر حقی که داشتند با آقایان نبودند دیگر اصولگرا نیستند؟؟؟
ایا شرط لازم و کافی برای اصولگرا بودن رای دادن به هدایت خواه و مسعود حسینی است؟؟؟؟؟
اقلیمی
Romania
سکوت روشنفکر باید زودتر میشکست ، کاندیدتراشان اماده باشند که روشنفکر به مردم خواهد گفت که چرا و چگونه پشت دیوار انکاری به نام اصولگرایی قایم شده این و فقط بدنبال اهداف شخصی هستین
حمیدی
Romania
درود بر دکتر روشنفکر که ندای وحدت سر دادند و همیشه صدای مردم بودند ، همراه و همگام مردم بودن به از جناح و باندبازیست
عده ای خودمخور مث خوره افتاده اند به جون جریان انقلابی
نوشادی
Iran, Islamic Republic of
ما دیگه قید جریان اصول گرا را زدیم چون جریان منفعت طلبی هست و فقط نظر مردم مهم نیست و تعداد انگشت شماری خود را مالک میدانن
Iran, Islamic Republic of
دو مرد گرون و مستقل بویراحمد
مهدی روشنفکر
محمدرحیم دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
دو مرد گرون و مستقل بویراحمد
مهدی روشنفکر
محمدرحیم دهراب پور
مارگون
Iran, Islamic Republic of
اهدایتخواه و دار و دسته اش خیلی انحصارطلن. دکتر کیان دهراب پور به آنها اعتراض کرد اسمش رو از شورای اصولگرایان خط زدند
جوان امروز
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر!حقیقتا شما در مقام یک نماینده توانایی عمل کردن و احقاق حقوق عمومی مردم را ندارید!
دلیل اصرار شما برای ماندن در این جایگاه را نمیدانیم،فقط میدانم که شما توسط یک عده که عمدتا برخواسته از تفکر پوسیده طایفه گرایی است محصور شده و محکوم به ایستادگی در این عرصه مهم هستید و کمتر اختیار دارید برای ماندن یا انصراف!!
توصیه میکنیم به سیل جریان انقلابی پیوسته وکمتر تحت تاثیر افراد بی تجربه باشید!
یاعلی
درخور
Romania
عشق است مهدی روشنفکر ، انقلابیون واقعی فقط روشنفکر رو حمایت میکنند
Romania
دیگه هدایتخواه تمام شد
عدالت
Iran, Islamic Republic of
کسانی که خودشان را به خواب زده اند بیدار نخواهندشد جناب روشنفکر...برخی از این افراد نه پایگاه اجتماعی ندارند
نه شعور سیاسی قابل قبول....و اونقد درون کوچکی دارند که سرتا پای وجودشان را توهین ، تهمت و کینه در برگرفته...

خواهش میکنم افراد صادق، اگاه و شجاع از این افراد فاصله بگیرند


قطعا حتی در صورت ورود جناب هدایتخواه رقابت میان جناب روشنفکر و گزینه اصلاحات خواهد بود....اما جریان اصول گرا برای مدت ها دچار تفرقه خواهد شد و شخصیت جناب هدایتخواه به شکل عجیبی متزلزل خواهد شد.....

هدایتخواه و زارعی باید با یکدیگر رقابت کنند اما این بار برای سومی و چهارمی...
حسینی
Romania
وقتی یکی مثل حاج محمدرحیم دهراب پور رو ازش مشورت نخوان و طرف مشورتت بشه شیخ صفدر پناهی باید هم جریان اصولگرا سیر قهقهرایی پیدا کند
ارمین
Iran, Islamic Republic of
درودبیکران برشمامردباصداقت وپاکدست
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
جریان اصولگرا واصلاح طلب دیگر جایگاه در بین مردم ندارند
زیرا هر دو جریان در استان به دنبال منافع چند شخص هستند که همه مردم برآن واقف هستند جالب اینجاست که هر دو این جریان ها افرادی از بدنه همین جریان هارا که حتی یک درصد به نظر انحصاری آنها انتقاد دارد در پازل خود جای نمی دهند و از آنها نظر نمی خواهند که مبادا منافع تنی چند از افراد که دیگر شاید به فراموشی سپرده شده اند به خطرافتاد شود
پیشکسوت ولایی
Iran, Islamic Republic of
بله جناب دکتر روشنفکر خیلی عالی فرمودند . افرادی تازه به این جمع گرودیده ادعای انقلابی دارند تازه خیلی‌ها که 40 سال است خالصانه در این راه بوده اند هنوز شک دارند که خود را انقلابی بدانند . یه عده خودشان میبرند و خودشان می‌دوزند . و عمدا باعث انشقاق این جریان میشوند.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر عزیز نگران نباش و احسنت به این قلم شجاعانه حالا دیگر بیش از پیش دوست دارم چون منتظر یک چنین قلم های از طرف شما بودم واین را خوب بدان آنها حتی اگر تمام احزاب را با خود همراه کنند دیگر نمی توانند در مقابل جریان مردم مقاومت کنند فکر کنم تا به حال با خود فکر نکردند مردم بویراحمد ودنا بالای نود وپنج درصد کاری به جریان های سیاسی که فقط موقع انتخابات سر وکله شان پیدا می شود ندارند
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر ای کاش عجله نمی کردی و مصاحبه نمی دادی .
شما را به عنوان اقیانوس صبر در برابر تمام هجمه ها و کارشکنی ها و... معرفی می کردند و حتی آقایان از اصولگرا و اصلاح طلب به این همه صبر و متانت حسد می ورزیدند و شاید هم حسودی می کردند.
اما ای کاش این کاسه صبر را نمی شکستی و به عنوان یک الگو معرفی می شد. اما افسوس که به هر علتی که شاید به نظر خودتان و مشاورانتان منطقی به نظر برسد به این الگوی مثال زدنی سنگ زدید و آن را شکستید. همه می دانند که مظلوم واقع شدید اما یک مظلوم قهرمان بودید .
ای کاش مصاحبه نمی دادید.
دانشگاه پیام نور
Iran, Islamic Republic of
پیام نور یک کلام حاج مهدی وسلام ....مجلس به خون تازه نیاز دارد
رضایی مهریان
Iran, Islamic Republic of
اما متاسفانه عده‌ای از دوستان اصولگرا سطح ایشان را تنزل داده و به یک بازیگر سیاسی تقلیل داده‌اند که این امر دامنه اثرگذاری ایشان را در عرصه فرهنگی و اجتماعی کاهش داده و این امر به طور حتم به فضای فرهنگی شهر ما آسیب وارد خواهد کرد.
اصالت فرد
Iran, Islamic Republic of
خودمحوری، خودرایی، قیم مابی، انحصار و تمامیت خواهی آفت وحدت، همگرایی و همدلی است.....الحق صدای رسای مردم هستین جناب روشنفکر ..... بخوبی تحلیل نموده این که چه مسائل مذمومی باعث انشقاق و نقاق بین نیروهای انقلابی توسط عده ای انجام شده
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آقای روشنفکر، خودتان بهتر از هر کسی می دنید که آراء شما، نه تفکری، که طایفه ای و قومیتی بوده و هست. پس نمی توانی توقع داشته باشید که به صورت تساوی، در مجع، عضو داشته باشید. کسانی از اصول گرا یا اصلاح طلب هم اگر از شما حمایت کنه، تشکیلاتی و تفکراتی نیست و در ورطه طایفه گرایی افتاده. مردم ما که ۸ ساله چوب رای قومی و قبیله ای رو خوردن، از یک سوراخ، دوبار گزیده نمیشن. رای باید تشکیلاتی و حزبی باشه، نه طایفه ای. وای به حال بویراحمد و دنا، اگر بخواد، اشتباه قبل رو باز هم تکرار کنه.
Iran, Islamic Republic of
نوبت به روشنفکر که رسید علم طائفه گرایی بلند شد زمان اقای هدایتخواه حتی گاوهای اطرافیان رو براشون بیمه میکردن زمان زارع که دیگه طبلشو همه شنیدن حالا تازه با خبر شدین مثلا کسانی که با روشنفکر بودن درستی ایشونودیدن نسبت به دیگر طوایف شما یه عده .
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما...
چگونه میپندارید آرای دکتر روشنفکر قومی وفبیله ای هست با توجه به اینکه در کالوس ودارشاهی سکنت گاه طایفه گودرزی صد در صد آرای متعلق به دکتر هدایتخواه بود ودکتر روشنفکر حتی یک رای نداشت ودر چنارستان نیز دقیقا دکتر روشنفکر هیچ رای نداشت وهمگی آرای مربوط به حاج زارعی بود...اما در مناطق لوداب پاتاوه ومارگون آقای هدابتخواه وزارعی بیشاز چهل درصد آرایشان را از این مناطق کسب کردند ،پس حالا شما بگویید کدام یک قوم گرایی است؟
جریانی که شما از آن حرف میزنید دقیقا نماد بارز قوم گرایی است وبخاطر کینه از یک ایل بزرگ مثال بارزش آوردن فرخیانی بود که آرای روشنفکدگر را تقلیل وتنزل بخشد بجای اینکه خود دکتر روشنفکر با پشتوانه پنجاه هزار نفری را حمایت بکننرگد...
برادر اگر اصولگرا میخواهد پیروز شود فقط با پیوستن به جریان ندای وحدت ودکتر روشنفکر ازن امر محقق خواهد شد
Iran, Islamic Republic of
فكرنميكتم جنابعالي يه فرهنگي باشيد چون غيرمنصف وازروي بي اطلاعي از اراي حوزه هاي مختلف به ٤٠هزارراي كاملا پاك وشرعي توهين كردي ؟؟جناب به اصطلاح فرهنكي برادر عزيزم كمي اروم قضاوت كن تورا ارجاع به توزيع اراي طوائف نامزدهاي رقيب روشنفكر وسهم روشنفكر از اراي حوزه هايي مثل كالوس،دارشاهي،چنارستان ،دشت روم و...واراي زارعي وهدايت خواه از لوداب مارگون پاتاوه.....برادر من پنجاه سال بعد نه مني هست ونه تويي پس بي علم برگردن خود حق بدهكاري نكن اون هم حق وحقوق انساني ٤٠هزار نفر ...اميدوارم برويد وبه نتايج علمي ومستند حرفهاي من برسيد...خداوندا بهم ما بصيرت علمي وانصاف عطا كن
ایثارگر
Iran, Islamic Republic of
باسلام ودرود واقعا بعضی حرفا محکمه پسندن اونا قسمشه میخورن شما واقعت را میگی ما بیطرفیم ولی چون مقابل تصمیم واراده پولادینت ایستادی علیا همه دوست دارن
بهروز
Iran, Islamic Republic of
یا مهدی، باتمام توان وقدرت پیش به سوی شایسته سالاری
آگاه
Iran, Islamic Republic of
منفعت طلبان به گوش باشند دکتر گفت فعلا دوست نداریم در مورد یه سری مسائل صحبت کنیم
Iran, Islamic Republic of
میزان رای مردم است
یا مهدی
اگاه
Iran, Islamic Republic of
جریان های خود خواه به بازنویسی تاریخ جامعه با محو بسیاری از حقایق و عناصر و انتخاب تعدادی از مسائل و کاستن از ارزش حوادث و اتفاقات دیگر برای خدمت به منافع خود با نشان دادن نخبگانی که از نظر خود ترجیحاً باید بر روی آنها کار شود از تلاش های دیگران سخنی نخواهد گفت و با این روش به مصادره حافظه اهلی مردم پرداخته و سعی بر این دارد تا القاء ات را جانشین آن سازد.
یامهدی
مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
تماما چرت میفرماییند.اولا رای در استان ما رای پاک نیست و از چهل هزار نفر شاید دوهزار نفر روی عقل خود رای داده باشم.بقیه همش از روی تعصب بیجا و قومی قبیله ای بوده.دوما از رای هایی ک روی عقل طرف نیست انتساب نام حق شهدا و امام وغیرو جایز نیست.ثالثا خداشاهد همین الان شهرو . چ برسد که نماینده بشه. فلاکت و فقر و بیکاری و فحشا و عقب ماندگی حق مردمیست که رای را از روی نادانی و قومی قبیله ای میدن
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به از دولت اوست....برادر محترم به طور حتم وقطع از / كه زبان به حقائق باز ميكني وخانواده محترم شهيدي را چنين بي ادبانه وبي خردانه قضاوت ميكني ...نه جناب به قول ايت الله ملك حسيني پاك ترين رايي بود كه به سبد روشنفكر ريخته شد بدون تزوير بدون پول وزر بدون زور ،تطميع،استخدام فله اي و.....درضمن برو كتاب خاوير كرمنت هم مطالعه كن شايد فرجي حاصل شذ
ایران
Iran, Islamic Republic of
با سلام عزیز یه طوری میفرمایی رای اقای روشنفکر قومیتی و تعصبی بوده انگار بقیه نشستن با درایت کامل رای به دیگر عزیزان داده اند ..تقریبا 90 درصد رای استان ما قومی قبیله ای و پولی وآردی و.... هست.حالا طرفدار های آقای روشنفکر احساساتشان را نسبت به بقیه بیشتر بروز میدن
Iran, Islamic Republic of
جناب شما یه سخن دیکته شده بهتون رابدون اندیشیدن طوطی وار تکرار می کنید که رای قومی وقبیله ای !نه رای قبیله ای را در دارشاهی ببین با نیمی از جمعیت آن که اصلاح طلب هستند اما یکپار چه صندوق هدایت خواه وتعداد آراچندین برابر جمعیت آن.قبیله ای را در چنارستان وسایر روستاهای اطراف آن ببین که صرفا زارعی از قبیله ی آنهاست و هر روستا تعداد آرا در روز انتخابات چند برابر جمعیت وگاها صندوق ها حوزه ی رای گیری در خانه ها وتعرفه ها را به صورت فله ای به صندوق می ریزند و......
واقع نگر باشیم هرچند منافعمان در خطر باشد وآنهایی که قبیله ای انتخاب می کنند کسانی هستند که از فردای انتخابات مرزبندی علیا وسفلی می کنند
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما...
چگونه میپندارید آرای دکتر روشنفکر قومی وفبیله ای هست با توجه به اینکه در کالوس ودارشاهی سکنت گاه طایفه گودرزی صد در صد آرای متعلق به دکتر هدایتخواه بود ودکتر روشنفکر حتی یک رای نداشت ودر چنارستان نیز دقیقا دکتر روشنفکر هیچ رای نداشت وهمگی آرای مربوط به حاج زارعی بود...اما در مناطق لوداب پاتاوه ومارگون آقای هدابتخواه وزارعی بیشاز چهل درصد آرایشان را از این مناطق کسب کردند ،پس حالا شما بگویید کدام یک قوم گرایی است؟
جریانی که شما از آن حرف میزنید دقیقا نماد بارز قوم گرایی است وبخاطر کینه از یک ایل بزرگ مثال بارزش آوردن فرخیانی بود که آرای روشنفکدگر را تقلیل وتنزل بخشد بجای اینکه خود دکتر روشنفکر با پشتوانه پنجاه هزار نفری را حمایت بکننرگد...
برادر اگر اصولگرا میخواهد پیروز شود فقط با پیوستن به جریان ندای وحدت ودکتر روشنفکر ازن امر محقق خواهد شد
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
متخصصان در حل مسائل سیاستمدارانی که دارای اعتماد به نفس بی دلیل هستند و به ندرت با شک در توانایی خود عمل می کنند، به طوری که آنها به سرعت به حیله ی مغالطه، دروغ گفتن و انتشار وعده دور به منظور سرپوش گذاشتن بر معایب و نقاط ضعف خود و با ساختن راه حل جعلی مداومت خواهند داشت لذا نیاز آنها به حساب کشی و پاسخگویی نقادانه و عودت مدام برای رعایت فروتنی و صداقت در مقابل مردم نکته ی شایان و نافراموش شدنی است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این غیرت انقلابی
Iran, Islamic Republic of
اقایانی که دکتر هدایتخواه را وسیله ای برای رسیدن به هدف خود علم کرده اید:
آفتاب حقیقت، همیشه پنهان نمی‌ماند. دروغگویان در عرصه سیاست نیز تا مدتی می‌توانند در قلعه دروغ امنیت کاذب بیابند و به کمک خویش، با پنهان‌کاری و فریب مردم را غافل و یا گمراه سازند. اما این قلعه موهوم، محکوم به فروپاشی است و پس از چندی رمزهای دروغ بر ملا می‌شوند و راستی از نادرستی خود را باز می‌نمایاند و در آن هنگامه است که احساس فریب‌خوردگی، چونان خوره‌ای روان و روح مردمان را می‌آزارد و بذر کینه را می‌کارد و هیمنه نفرت را بر می‌آورد و سیاست‌مداران دروغ‌پرداز را در شعله‌های خود خاکستر می‌شوند.
سلیم
Iran, Islamic Republic of
کلا یک کلام در مورد اقای روشفکر؛ایشون هر راهکاری رو که به خودش ختم نشه رو قبول نداره!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینطوره روشنفکر میگه فقط خودم باید تو صحنه باشم ولاغیر
Iran, Islamic Republic of
چون همه شرايط راي اوري داره جناب برادر ،ايا منطقي ومنصفانه هست كسي جايگزين ايشان شود كه سبد اراي ش به خانواده ش محدود ميشه؟؟؟ادم وقتي نظر ميده با مطالعه وجامع بايد باشه نه از روي حب وبغض هاي مختلف
.
Iran, Islamic Republic of
درودبردکتر روشنفکر.
Iran, Islamic Republic of
به امیدموفقیت.
Iran, Islamic Republic of
یامهدی حاج مهدی
Iran, Islamic Republic of
کسیکه تفکراتش در کنارمردم وبه نفع مردماست قابل ستایش هست.
مطالبه گران بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نظر را درج کنید
Iran, Islamic Republic of
دکترا ندارد وادم توانمندی نیست
مهرداد
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت خوانندگان متن فوق .من به اینکه اقای دکتر روشنفکر چقدر میتونه موفق باشه کار ندارم .ولی همین که فریب افراد به اصطلاح خوشون انقلابی را نخورد که همه میدونن این افرادانقلاب نما هستند .نشون میده که راه سیاست راخوب بلده که اگر بلد نبود به سرگذست اقای فرخیانی گرفتار میشد.
الا
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت ایل تامرادی هرکس پا به پای هدایتخواه کند آخرش هیچ می شود آقای روشنفکر می دانی دکتر هدایتخواه چه کسی است ازمن نصیحت سکوت کن
رضا
Romania
شاید اطلاع نداشته باشید اقای هدایت خواه بواسطه ایل تامرادی شد هدایت خواه.اگه راست میگه بعدایل تامرادی قدمی بردار .خودش هم میدون بدون ایل تامرادی حتی چهارم هم نمیشه به همین دلیل اومد اقای فرخیانی که از هم طایفه اقای روشنفکربود انتخاب کرد
بختیار
Iran, Islamic Republic of
اگه راس ایگیت ایشاروشنفکره قبول کنید
محمد
Iran, Islamic Republic of
انشالله قبولش خواهیم کرد .اگه هم قبول نشه بازهم چیزی ازدست ندادیم .چون دکتر روشنفکر باعث ایجاد وحدت درایل بزرگ تامرادی شد .باعث شده که الان همه به این نتیجه رسیده اند که باید حتما یکی ازهم ایلی اقای روشنفکر باشه.یادمان نرفته تا قبل از دکتر روشنفکر ایل بزرگ تامرادی فقط ابزاری بود برای پیروز امثال هدایت خواه حسینی موسوی وزارعی ولی خداشکر که الان همه رابیدارکرده
Iran, Islamic Republic of
جناب بختيار انشالله بخت يارت باشه برادرم اين دور دوستت بعد از دو دوره عدم حمايت ايل بزرگ تامرادي وناكامي با اراي جنابعالي وبقيه اطرافيانش كه حتي من علم كامل دارم بخشي أر اهل بيت همين شوراي به اصطلاح اصولگراهم همصدا با انها نيستند وفقط طبل توخالي هستن به نتيجه برسيد!!! ما با دست خالي خالي ولي شرافتمندانه براي باراول به سبد روشنفكر٤٠راي باعزت ريختيم وحماسه اي خلق شد كه ميوه هاي ان اروم وباگذشت زمان به ثمر مي نشينه وميوله هاي ان كأم محرومان ومسضعفان را شيرين خواهد كرد نه اصحاب پول پارتي رانت تزوير وپايتخت نشيني وكارخانه هاي اسفالت قند .....ما در دوراهي حق وباطل هستيم جناب بختيار عزيز تاريخ ماراقضاوت خواهد كرد باشد كه مسير درست انتخاب كنيم نه راه مستكبرين فاسد را
M
Romania
هدایت خواه همون کسی که شده / امسال حاج حسینی و و پیشوا و .... که هرکاری دوست دارن سرش میارن.
اگه آدم عاقلی باشه این بار گول نمیخوره و مث دفعه قبل آبروی خودش نمیبره و خودش مسخره خاص و عام نمیکنه!
آروین
Iran, Islamic Republic of
تماشدی دیگر حنایت رنگی نداردککا
امیر
Iran, Islamic Republic of
رای ما صدای ما،می آییم همراه دکتر روشنفکر
بویراحمد ها
Iran, Islamic Republic of
انصا فا دقیق فرمودی من که آقای هدایت خواه را به تمام معنا قبول داشتم و دارم ودر حل حاضر که از محبوبیت او کاسته شده علت آن ۵ یا ۶ نفر مغرور و خودخواه هستند که اطراف او هستند و حتی خواهان موفقیت اصولگراها نیستندوفقط به منافع خود می اندیشند.
باشت
Iran, Islamic Republic of
واقعا کار های هدایت خواه هیچ منطقی هم پشتش وجود ندارد
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اگر حقیقت را می خواهندوراست می گویند که خواهان وحدت و پیروزی اصولگراها هستند بیاییم کسی کهامروز محبوبیت بیشتری داردومردمی است ورای آوری او بیشتر است انتخاب کنیم.بیاییم میدان را به دیگران هم بدهیم و خودخواه نباشیم.والحق مطالب روشنفکر حقیقت را بیان کرده.وبه صداقت و یکرنگی او پی بردم.
امیرظهوریان
Iran, Islamic Republic of
از گفتن واقعیت نهراسیدباندای وحدت همراه شوید
سجاد پرتوی
Romania
یکی از عوامل تأثیرگذار در نهادینه شدن و گسترش فساد اداری عدم شفافیت در امور محوله، مسئولیت‌ها، آرا، نظرات و نتایج حاصل از فعالیت‌های انجام‌شده است. مکتوم و پنهان بودن موارد مشارالیه راه را برای تخطی و دور زدن قانون توسط مسئولین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر شوراها فراهم ساخته و میزان پاسخ‌گویی دقیق را کاهش می‌دهد. با کاهش یافتن پاسخ‌گویی، عملکرد مسئولین تحت تأثیر قرار می‌گیرد و به آرامی، فضا و شرایط برای بروز انواع و اقسام فساد اداری، دولتی فراهم می­گردد. با این وصف بایستی تلاش کرد از طریق شفاف‌سازی و نظارت عمومی باب پاسخگویی مسئولین همواره مفتوح بماند. بدون شک یکی از مواردی که بایستی در آن بحث شفافیت لحاظ گردد؛ شفافیت در آرا و نظرات کاندیدای مجلس شورای اسلامی است.
دکتر روشنفکر فرد بزرگیست و احترام زیادی برای ایشان قائلم همانطور که ایشون در متن گفته اند کسانی که امروزه خود را انقلابی جلوه میدهند بویی از انقلاب واصولگرایی نبرده اند سند عریانش هم این است که حاج دهرابپور اونها رو قبول ندارند و بهشون نپیوستند و حمایت علنی خودشون را از دکتر روشنفکر اعلام کردند امثال پیشوا ها بدلیل اختلافات که معلوم نیست از کجا امده دارند اصولگرا را رو به نابودی میکشند. هدایتخواه فرد عاقلی است نباید کسی مثل پیشوا که دشمن اصولگرا است را بهش اعتماد بکنه و در بدنه اصولگرایی راهش بدند اثرات منفی امثال پیشوا را این روزها راحت میشود دید مردم هم به این نتیجه رسیده اند که اصلاحطلب و اصولگرا همش. بیش نیست و به این پی برده اند که روشنفکر مطالبه گر مردم است به امید خداوند منان این دور دکتر روشنفکر با کسب اکثریت ارا خاتمه میدهد به این به امید موفقیتشون و به نتیجه رسیدن دکتر هدایتخواه به اشتباهاتشون و پایان دادن به خودکشی سیاسیشون
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما اصلا اصولگراه نیستی برادر ...فقط دنبال قدرتی و بس
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا نگاه اطرافیان خودت نمیکنی
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
سلام چرا نگاه اطرافیان خودت نمیکنی
بهرامی
Iran, Islamic Republic of
ما کسی رو میخوایم ک بتونه تو مجلس صحبت کنه آ. اصلا بلد نیست صحبت کنه حتما تا قبل از انتخابات باید کلاس تمرین سخنوری بره بعدش بیاد دم از سیاست بزنه اصلا میدونه معنای سیاست چیه،،؟
تعصبی صحبت نکید حق پذیر باشید
اتفاقا نگاه اطرافیان کنید بعدش صحبت و قضاوت کنید
جواب
Iran, Islamic Republic of
سخنوری خوب است ولی به شرط اینکه بتوانی خارج از محدود فرهنگی یه دقیقه هم درمورد مسائل بتونه حرف بزنه تو شک نکن که ۷۰ درصد سخنوری به شجاعت برمی گردد که او این اپر را به ارث برده است یه مثلی بود می گفت گربه ........
Germany
انشالله این دفعه زیر بیست هزار رای میاری
Iran, Islamic Republic of
دوم اسفند ۹۸ معلوم می شود که رای یعنی چه
ردپای یک غریبه
Iran, Islamic Republic of
بنظرم همین آقا قبول میشه یکلام
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشمت بالای 70 هزار میاره
سعید صفدری
Iran, Islamic Republic of
با سلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر روشنفکر عزیز...ودیگر دوستان اصول گرا...درود بر دکتر روشنفکر وحاج دهراب پور شجاع ...مطالبی بیان کردید عین واقعیت هست و ما با قدرت تمام از این عقیده ونظر حمایت میکنیم..عده ای خود را تافته جدا بافته از مردم می دانند..ببینید عامه مردم چه میخواهند......
واقع بین دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
مردانی مثل استاد هدایتخواه را جوانان باید بیشتر بشناسند چرا که او تجلی راز ماندگاری و جاودانگی است. او متواضع، پرکار، مردم دوست و طرفدار واقعی جوانان است، حاج ستار هدایتخواه از موفق ترین نماینده های دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بوده است.
تحصیلات:
دوران تحصیلات ایتدایی را در زادگاه خود روستای دارشاهی در بویر احمد سفلی با موفقیت گذراند.
دوران تحصیلات راهنمایی و متوسطه را در مدارس سی سخت با رتبه عالی سپری کرد.
هدایت خواه در سال ۱۳۶۶ با حضور در کنکور سراسری آموزش عالی در رشته الهیات دانشگاه فردوسی مشهد موفق به اخذ مدرک کارشناسی و پس از آن کارشناسی ارشد در رشته فقه و مبانی گردید و به عنوان دانشجوی رتبه اول وارد مرحله دوره دکتری در همان دانشگاه شد.
پس از فراغت از تحصیل به مدت ۵ سال در کسوت معلمی در منطقه باشت در عرصه تعلیم و تربیت اهتمام ورزید.
- آنگاه که میر و سالار کاروان دفاع مقدس فرض دانستند استاد هدایت خواه با عزمی راسخ به صفوف دلیر مردان عرصه دفاع مقدس پیوست تا جایی که به حکم مشیت حق تعالی در عملیات خیبر منطقه طلائیه به تاریخ ۶۲/۱۲/۲۲ از ناحیه سر مورد اصابت ترکش دشمن بعثی قرار گرفت و به افتخار جانبازی نائل گردید.
آثار ارزنده علمی ایشان عبارتند از :
- زیور عفاف
- تهاجم فرهنگی
- امر به معرف و نهی از منکر
- همنشین خورشید
- گوهرآفرینش
- الگوی رفتاری ائمه اطهار (ع)
- اسلام روشنفکرانه یااسلام فقیهانه (نقدی بر سخنان سروش در دانشگاه گیلان)
- پدیده ویدئو(کارکردهاوراه حل ها)
بخشی از عملکرد ایشان در دوران نمایندگی:
ازجمله بخش کوچکی از عملکرد دوره نمایندگی ایشان را می توان در حوزه فرهنگ: تکمیل و تجهیز تالار فرهنگی هنری یاسوج- راه اندازی نگار خانه های دائمی یاسوج – راه اندازی فرهنگ سرای شهر سیسخت در حوزه عمران و امور زیر ساختی: احداث باند دوم یاسوج – بابا میدان، یاسوج – سمیرم، یاسوج – اقلید و... در حوزه توسعه ورزش: راه اندازی مجتمع کارگران، راه اندازی استخر شنای فرهنگیان، شروع پروژه 15 هزار نفری شهید فتاحی، احداث سالن 3000 نفری شهر یاسوج، تاسیس زور خانه شهر یاسوج، احداث 10 سالن ورزشی در روستاهای بالای 2000 نفر جمعیت، احداث و راه اندازی مجتمع ورزشی ایثارگران و... در حوزه آموزش عالی: راه اندازی 17 رشته در مقطع دکتری، راه اندازی 57 رشته کارشناسی ارشد، احداث 4 واحد خوابگاه دانشجویی، راه اندازی دانشگاههای پیام نور و علمی کاربردی و...، در حوزه توسعه شهری: شهر شدن شهرهای پاتاوه، چیتاب، لوداب، مارگون و مادوان، همچنین تصویب قانون اتصال مراکزاستان ها به شبکه ریلی راه آهن و تصویب تبصره ای دربرنامه پنجم که دولت راموظف کردسالیانه 10درصد بودجه را صرف محرومیت زدایی مناطق محروم نماید که هر ساله ازاین بابت مبالغ خوبی به استان اختصاص می یابد اشاره کرد.با قانون وضع شده با پیگیری های حاج ستار هدایتخواه هرسال دولت موظف گردید مبلغ 1000میلیاردتومان برای مدرسه سازی مناطق محروم هزینه نماید، بدین ترتیب بود که تاپایان دوره نمایندگی ایشان550 هزارمترمربع مدرسه ساخته شد.همچنین تصویب قانونی دیگر توسط ایشان که دولت راموظف به هزینه کرد سالانه مبلغ500 میلیارد تومان برای آسفالت جاده های روستاهای بالای40خانوار میکرد و تصویب قانون برای الزام دولت به اینکه روستاهای سردسیری محروم رابدون دریافت خودیاری ازمردم گازرسانی کنند که به بالغ بر 170 روستا گاز رسانی انجام شد.که همگی شاهد بودیم در آن زمان شهرستانهای بویر احمد و دنا به کارگاه سازندگی تبدیل شده بودند.
آرزوی توفیق داریم برای همگان بویژه این انسان متواضع، پرکار و مردم دوست.
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
حق پذیر
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت دوستان
آقای هدایتخواه اینقدر محبوب هست ک هیچکس نمیتونه با این پرسش ها و شعار ها و این ترفند ها اورا خراب کنه مطمئن باشید خراب نمیشه چون آقای هدایتخواه در دل ما مردم هست گوشزد ب شماها اگ آقای هدایتخواه پا ب عرصه انتخابات بگذاره ۲۰هزار هم رای نمیاوری پس بشین و خونه ب خونه بگرد
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز دو دور براي امتحان واثبات ادعا تون كافي نيست؟؟ايا ادم عاقل دوبار از يك سوراخ گزيده ميشود؟؟ايا بخود زحمت ميكشي كمي به دور وبر وروستاهاي بريراحمد ودنا تشريف ببري وحوزه اراي قبلي ايشان را بررسي كني كه امروز ايا در برهمان پاشنه هست يا.....برادر تعصب وخودخواهي ادمي به اين سرانجام كه دوستانتون دارند ميرسونه...جنگ شما ها جنگ زرگريست نه اخلاقي ومنصفانه شماها به دين خودتون ما هم به دين خود ....ولي قطعا ومسلما مطابق وعده الهي خط محرومان درنهايت پيروز ميدان خواهد بود وخداوند به صادقين عزت خواهد داد به رغم اراده اصحاب پول،تزوير وريادوزوز
Iran, Islamic Republic of
جالب از طرف مردم صحبت می کنی تحلیل گر
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
از موقعی ک روشنفکر با // ارتباط فامیلی گرفت اوضاع خودش رو خراب کرد واسه همیشه
کارت تمومه حاج مهدی
خودتو خسته نکن
جریان شما مثل کوگ هست سر زیر برف کردید
Iran, Islamic Republic of
واقعا درست فرمودید
مرحبا
Iran, Islamic Republic of
واقعا درست فرمودید
مرحبا
Iran, Islamic Republic of
واقعا درست فرمودید
مرحبا
شهرام
Iran, Islamic Republic of
بخدا این استاد دانشگاه که بود توانایی درست حرف زدن نداشت این به درد اداره یه مدرسه ابتدایی هم نمیخوره وای به حال بویراحمد وقتی بخواد نماینده اش بشه حیف رای که بخواییم به این افراد بدیم
Iran, Islamic Republic of
آقای شهرام ما مردعمل می خواهیم نه سخنران وگزافه گوی. سخنرانی به درد شکم گرسنه وپای برهنه نمی خوره .با این خودتون رو کوچک نکنید مردم آگاه تر از حرفا هستن
دنا
Iran, Islamic Republic of
والا اگر منظور دوستان از مرد عمل .هست پس فاتحه ایشون از سیاست چه میدونه بخدا بدرد ریاست یه مدرسه ابتدایی هم نمیخوره چه برسه نماینده مجلس همه تو دشت روم میدونن ما به زارع رای دادیم و این دوره اگر جناب دکتر ایزدپناه تشریف بیاره به ایشون رای میدیم ولی خدا وکیلی ظلمه شخصیتی مثل هدایتخواه را مقایسه کنید بخدا ظلمه در حق هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
ولی از نحوه ادبیات شما حب وغرض نمایان است
Iran, Islamic Republic of
از ادب پیداست که نمی تونی برا مردم تعیین تکلیف کنی
آقا شهرام
دانشگاه فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاد عزیز روشنفکر
ننگ باد افراد حسود و تنگ نظر
که چون هیچ وصله ای به استاد نمیچسبه دست به دامان اراجیف میشن
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
چو صدگفتار نمی ارزد به نیم کردار ، به سخنرانی نیست ز عمل کار براید
هدایتخواه فقط بلده حرف بزنه/
شوروم
Iran, Islamic Republic of
فقط روشنفکر تشنه خدمت است ... یا مهدی حاج مهدی
11111
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم هدایت‌خواه بازیچه عده ای شده که خودشون را نماینده مردم میدونن و دارن به وجه هدایت خواه لطمه میزنن برا منفعت خودشون. ما سه دوره به هدایت‌خواه رای دادیم ولی الان رای نمیدیم. چون خودخواه هستن. روشنفکر بلند شو خدا قوت
بابکان
Iran, Islamic Republic of
اگر هدایتخواه بیاد اشتباه دور گذشته را تکرار نمی کنیم و به ایشون رای میدیم والا بخدا اسمش می ارزه به زارع و روشنفکر ، آقای روشنفکر از دوستان بنده هستن آدم صادق و رو راستیه ولی خدا وکیلی بدرد این حرف نمیخوره با تمام احترامی که براش قائلم
مندنی پور نرگاه
Iran, Islamic Republic of
اگر بدور از تعصب و دیدگاه جناحی قضاوت کنیم آقای هدایتخواه شایسته ترین فرد در بین کاندیداها هستن ایشون چهره ای شناخته شده و ملی هستن
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
احساس میکنم دلتون برا ارژنگ و خلقی پور و پیوند و شجاعی تنگ شده...... تا کاری باهاتون کنند که برا نفس کشیدن هم مجوز بگیرین
پیرچوپان
Iran, Islamic Republic of
ای خدا شکرت روشنفکر هم سیاسی شد هی خدا
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
از برکات جمهوری اسلامی همینه که .هم سیاسی بشه چه بر سر بویراحمد اومده
توفیقی
Iran, Islamic Republic of
به جون بچه ام من به هدایتخواه رای ندادم اما زور داره یکی مثل روشنفکر و حتی همون زارع که بهش رای دادم را با هدایتخواه مقایسه کردن حیف هدایتخواه
Iran, Islamic Republic of
.از دستت نره برادر توفيقي تا باز ارژنگ دانشگاه ياسوج
گمنام
Iran, Islamic Republic of
کی در مورد کی نظر میده
مجید زارعی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر روشنفکر دست مریزاد بنده از ایل تیرتاجی هستم و در رکاب شما هستیم به امید پیروزی یامهدی
محمد پ
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب دکتر روشنفکر
بنده به اراده قوی شما ایمان دارم
مطمئنم اراده قوی و پشتکار و تلاش بی نظیر شما بر همه چیز غلبه خواهد کرد
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
درود بر منش و روشنفکری ایشون آزموده را آزمودن خطاست
دشت روم
Iran, Islamic Republic of
ای خدا حیف هدایت خواه که زارع و روشنفکر براش شاخ شدن خدا وکیلی زارع و روشنفکر میخوان برن تو مجلس چی بگن چی بلدن بگن چه بر سر بویراحمد اومده
افسوسم سی قدیم مردل خوبو
تا بریم پرس بکنیم شاید وشو بو
با اومدن ایزدپناه معادله انتخابات به هم می ریزه عشق فقط ایزدپناه
Iran, Islamic Republic of
ایزدپناه به همین خیال باش
مردم دیگر با طناب شماها به چاه نمی روند
محمد ایل تامرادی طایفه قایدشیرو
Iran, Islamic Republic of
باسلام، تاافرادی مثل /.مشاور وسخنگوی دکترروشنفکر هست روی مجلس وبهارستان روتوی خواب میبینه، شخص من ازافرادباتعصب ایل تامرادی ام واسه خاطر .شش ماه زندانی کشیدم، که مثل یه بچه اومد گفت فلانی باهام دعواکرد من هم رفتم وباطرف برخوردکردم طرف شکایت منوکرد ولی /به نفع طرف مقابل شاهدی داد ومن شش ماه رفتم زندان وده میلیون دیه دادم، حالا /سخنگو ومشاورشه، چی میخاد به سراستان بیاره،
آبسالان محمد.ایل تامرادی،پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
باسلام وعرض ادب واحترام،خدمت همه عزیزان،همه کاندیداتورها افرادی سیاستمداروتوانمند ومدیرومدبر هستن، وهرکدوم توی یه حیطه کاری تدبردارد،تعجب میکنم بعضی هامیان میگن آرادکتر روشنفکرقومی وقبیله ای وایلی هست، خب آقایی که چنین طرز تفکر اشتباهی درذهنت داری،اگه آرا دکترروشنفکر قومی وقبیله ای وایلی بود، چطور درروستاهای دارشاهی وکالوس که محل سکونت ایل وطایفه دکترهدایتخواه بود،دکترروشنفکر یک رای نداشت، یادرمحل سکونت حاج زارع که ایل وطایفه حاج زارع دران جا سکونت داره دکترروشنفکر یک رای نداشت، ولی برعکس دربیشترروستاهای شهرستان دنا که تامرادی نشین هستن، ویاقوم وخویشان ونزدیکان تامرادی هستن، دکترهدایتخواه وحاج زارع آرا بالایی داشتن، یعنی درروستاهای تامرادی نشین بقیه کاندیداتورها رای داشتن،ولی درمناطق وروستاهایی که محل سکونت طرفدارها وهم ایلی های بقیه کاندیداتورها بود دکترروشنفکر یه رای نداشت، پس اینها مشخص کننده اینه که آراجناب روشنفکر ایلی وطایفه ای نبوده ونیست، بلکه آرا دکتر هدایت خواه وحاج زارعی طایفه ای وایلی هست،خدا رو درنظربگیرین ویه بار حرف سنجیده ومنطقی بزنید، ایل تامرادی یه خصلتشون همیشه باعث شکستشون میشه واون دل صافشونه،وزودباورند،ازهمین دل صاف وزودباوریشون خیلی ضربه خوردن مثالش همین مجلس ونمایندگی مجلسه، الان چهل ساله انتخابات مجلس برگزارمیشه یک تامرادی به مجلس نرفته، افرادی درتامرادی هستن که برای پست ریاست جمهوری وزیر وزرا لیاقت دارن، ولی به دلیل اینکه دنیا شده دنیای پولشویی پارتی بازی ورشوه وقوم گرایی تاالان به جایی نرسیدنه، به ولاقسم متعجبم ازاینکه این همه بقیه ایلات وطوایف به ایل تامرادی توهین میکنند ولی باز بیشترمردم تامرادی افتادنه دنبال بقیه ایلات وطوایف وبه بقیه کاندیداتورهارای میدن، هم ایلی و هم طایفه ای که خودتون روبه کوروکر ولالی میزنید، به ولاقسم به هم ایلی یکی ازکاندیداتورها گفتم رای بده به دکتر روشنفکربده واسع خاطر رفاقتمون،درجوابم گفت مگه احمقم که به هم ایلی خودم خیانت کنم وپشت بهش کنم،ورای به هم ایلی خودم ندم ویه خیانتکار شناخته بشم و بارای ندادن به کاندیداتور هم ایلیم،سر افکنده وخجالت زده بشم،وجدانم روچکارکنم که تاآخرعمر وجدانم اذیتم میکنه وخواب روازسرم حروم میکنه،من یه تامرادی هستم افتخارم به تامرادی بودنمه، ایل بزرگی که تاالان در امانت داری ومردم داری دلیری وشجاعت ومهمان نوازی معروفه ومشهوره،ای کاش که مردم وسران وبزرگان وکاندیداتورهای تامرادی جلسه ای تشکیل بدن وباهم به مشورت وگفت گو بپردازن ویک نفرکاندیدتاتور ازایل تامرادی بلند بشه وبیادبه صحنه انتخابات،تاباحمایت همه جانبه باحمایت ایل تامرادی وبقیه ایلات عزیز وطوایف محترم وشهرسی سخت، شهرستان دنا،شهریاسوج وبقیه روستاهای اطراف(بقیه ایلات عزیزوطوایف محترم)راهی بهارستانش کنیم، الان چندتاکاندیداتور تامرادی داریم، دکترروشنفکر، دکتردرخشنده پور،دکترفرخیانی ودکترسبحانی و....غیره.تاجایی که من خبردارم،کاندیداتور های ایل تامرادی واقعاً جای تاسفه که برای پنج دقیقه هم که شده به فکرفرو روید که چرا با ثبت نام کاندیداتور شدن چند نفری میخاهین آبروی یه ایل بزرگ وتاریخی رو ببرین به فکرآبروی ایل وطایفه باشین،نه اینکه فقط برای معروفیت ومشهورشدن بیایین وباعث شکستمون بشیت، اگه اینجوری تا افرادی همچون من که دانشجوی دکتراهستن بیان به صحنه انتخابات،ولی یکی مثل من فکر ایل وطایفه رومیکنه ونمیادبه صحنه انتخابات، نمیشه که هرکی واسه خودش یه ساز بزنه وآبروی ایل وطایفه روببره،کمی تفکر لازمه،کاندیداتورهای ایل تامرادی لطفاً واسه خاطرحفظ وآبروی ایلمون پیش هم بشینید وبامشورت سران وبزرگان ایل یک نفر توی صحنه انتخابات بمونه، تااینجوری باحمایت وهماهنگی مردم باسربلندی وبافاصله زیاد ازنفردوم درانتخابات98 پیروز میدان بشیم،وحماسه ای خلق کنیم که تاحالا درانتخابات استان ک.ب شهریاسوج به وقوع نپیوسته باشه،ککایل وعزیزان تامرادی وبقیه ایلات وطوایف درمجازی، اینترنت کسانی خودشون رو به طرفداری ازایل تامرادی وکاندیداتور تامرادی جامیزنن وخودشون روتامرادی جامیزنن وبه بقیه ایلات وطوایف محترم وبقیه کاندیداتورها توهین میکنن، این افراد هدفشون فقط ایجاد تنشه، وتفرقه هست ومیخان نسبت به ایل تامرادی وکاندیداتورتامرادی بدبین بشین، وبایک دید دیگه دیدمنفی به ایل تامرادی نگاه کنید، ککایل ودوستان تامرادی مادر ایلمون چند تاکاندیداتور داریم که برای مجلس به صحنه اومدنه، بعضی ها بامکروحیله ظاهری خودش روطرفدار فلان کاندیداتور تامرادی جامیزنه وبه بقیه کاندیداتور تامرادی توهین میکنه مثلا میگه دکترروشنفکر پیروزانتخاباته یامیگه دکتردرخشنده پورپیروز انتخاباته یامیگن فلان کاندیداتور تامرادی پیروز انتخاباته،یامیگن فلان کاندیداتور تامرادی آراش رو به کاهشه یاافزایشه وسیر نزولی یاصعودی داره آرا فلان کاندیداتور تامرادی،دوستان وککایل تامرادی هرموقع مجازی همچین نظراتی رودیدین عاقلانه درجواب بفرستین بگین پیروزانتخاباتیم کاندیداتورتامرادی تامرادی هست ازهر تش وطایفه واولادی باشه بگین،نام هرکدوم کاندیداتورتامرادی رواوردن گفتن فلان نماینده کاندیداتور پیروزه بگین 100درصد،مایع سربلندیمونه...بقیه رقبا ازترس اینکه بازنده انتخابات بشن ازهر حیله ونیرنگی برای تفرقه وتنش مردم تامرادی بکارمیبرن، مثلابامکروحیله افرادی روفرستادن پیش یه کاندیداتورتامرادی وفریبش دادن که بیاد به صحنه انتخابات که آرا تامرادی رو تقسیم وتخریب کنن، ولی این افراد کور خوندنه، به هدفشون نمیرسن چون سران وبزرگان وکاندیداتور های تامرادی زرنگتر ازاین حرفا هستن تا فریب مکر وحیله های پیش پا افتاده شماها روبخورن، دوستان وککایل تامرادی دراین انتخابات درپیش رو حماسه ای خلق کنید، که همه حیران زده ومتعجب بشن...کوچک عزیزان هم ایلی تامرادیم (محمدآبسالان پاتاوه طایفه قایدشیرو، اولادقایدشیرزاد)... (شماره تماس:09178432443)
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1