کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

پاسخ مسئول بسیج دانشگاه یاسوج به «نماینده بویراحمد و دنا»؛ علت نگرانی‌تان روشن است

11 ارديبهشت 1398 ساعت 22:04

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی یاسوج در ادامه گفت:معمولاً وقتی ایشان نگران چیزی می‌شوند در دانشگاه یاسوج از دوحالت خارج نیست: یا از هم طایفه‌ای‌ها در دانشگاه تعدادشان کم شده است و مورد سؤال قرار گرفته‌اند و یا به انتخابات نزدیک می‌شویم و رئیس دانشگاه همراهی نمی‌کند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی یاسوج گفت: «آقای زارعی» چرا برای اخراج نیروهایی که به صورت دسته جمعی از دانشگاه توسط ریاست وقت صورت گرفت و اتفاقاً از سوی شما حمایت می‌شد کارخاصی نکردید.
 به گزارش کبنا، غلام‌محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه یاسوج که با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت برگزار شد، به موضوع استعفای دسته‌جمعی شورای صنفی کارکنان این دانشگاه گریزی زد و گفت: «چرا باید این کارکنان استعفا دهند؟ چرا باید در دانشگاهی که باید محلی برای نشاط، شور و شعور دانشجویان باشد، دانشجویان و کارکنان نگران هستند؟ واقعاً چرا؟»، البته احمد عریان هم به این سخنان «زارعی» پاسخ داد و گفت: این موضوع خاصی نبود که در اینجا مطرح شود، و به جای پرداختن به این مسائل ریز بیاید کارهای ماندگاری در دانشگاه انجام دهید و با دعواهای «تام» و «جری» دانشگاه روز به روز کوچکتر می‌شود.
امید مظلوم مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی یاسوج نیز در گفت‌وگو با کبنانیوز و با اشاره به سخنان «نماینده بویراحمد و دنا، اظهار کرد: روز معلم را خدمت تمام معلم‌ها و اساتید عزیز تبریک می‌گویم و امیدوارم قدر این عزیزان را بیشتر بدانیم. لازمه تمدن سازی توجه ویژه به معلم و جایگاه اوست.
مظلوم ادامه داد: قطعاً اگر بگذارند مدرسه و دانشگاه در مسیر خود حرکت کند رسیدن به قله‌های اقتدار و بالندگی طولی نخواهد کشید.
وی افزود: به مناسب روز معلم ظاهراً یکی از نماینده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار نظری داشتند و استعفای جمعی از بزرگواران در شورای صنفی را نشانه ضعف مدیریتی دانشگاه دولتی یاسوج می‌دانند.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی یاسوج در ادامه گفت:معمولاً وقتی ایشان نگران چیزی می‌شوند در دانشگاه یاسوج از دوحالت خارج نیست: یا از هم طایفه‌ای‌ها در دانشگاه تعدادشان کم شده است و مورد سؤال قرار گرفته‌اند و یا به انتخابات نزدیک می‌شویم و رئیس دانشگاه همراهی نمی‌کند.
مظلوم گفت: جا دارد به ایشان عرض کنیم که اولاً در روز معلم جای این حرف‌ها نبود و کاش از عملکردتان در مجلس در جهت ارتقاء سطح زندگی و توجه به سند تحول بنیادین سخن می‌گفتید و یا از رشد علمی دانشگاه تقدیر می‌کردید.
اگر نگران این استعفایی که خودخواسته بوده هستید و نگران آنها، چرا برای اخراج نیروهایی که به صورت دسته جمعی از دانشگاه توسط ریاست وقت صورت گرفت و اتفاقاً از سوی شما حمایت می‌شد کارخاصی نکردید. پاسخ روشن است. و یا اساتیدی که به ناحق کنارگذاشتند و البته به حکم قضا دوباره برگشتند چرا شما سکوت کردید و حق را ندیدید؟
حتماً خبر دور از شأن دانشگاه را شنیده‌اید! سکوت شما روشن است. شخصی که باعث اتفاقات اخیر در دانشگاه است دقیقاً از هم قطاران آقای نماینده می‌باشد. جالب اینجاست که آقای نماینده در این خصوص کماکان اظهار نظری ندارند؟ سیاست یا با ما یا هیچ را کنار بگذارید و به وظیفه خود برسید. نمایندگانی که دانشگاه را به چشم صندوق رأی دیده‌اند و می‌بینند و عملکردها را با آن می‌سنجند باید بدانند که تاریخ آنها را قضاوت می‌کند.
 


کد مطلب: 409266

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/interview/409266/پاسخ-مسئول-بسیج-دانشگاه-یاسوج-نماینده-بویراحمد-دنا-علت-نگرانی-تان-روشن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1