کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| نادر منتظریان در جمع تامرادی‌ها: باید در جامعه شایستگان و تحصیل‌کردگان تصمیم گیرنده باشند

18 بهمن 1402 ساعت 18:25

نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی ایل تامرادی با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شرف‌آباد یاسوج برگزار شد. منتظریان گفت: به شما اطمینان می‌دهم در صورتی که به‌پشتوانه شماها به خانه ملت راه یافتیم، صدای رسای شماها باشم.


نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی ایل تامرادی با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه شرف‌آباد یاسوج برگزار شد. منتظریان گفت: به شما اطمینان می‌دهم در صورتی که به‌پشتوانه شماها به خانه ملت راه یافتیم، صدای رسای شماها باشم.
   

به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 18 بهمن‌ماه 1402) نشست هم‌اندیشی جمعی از اهالی ایل تامرادی با نادر منتظریان، فعال شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. این نشست که با شور و هیجان خاصی همراه بودند با حضور جمعی از بزرگان و ریش‌سفیدان شهرستان بویراحمد حضور داشتند.

نادر منتظریان در جمع‌بندی این نشست با تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: ایل بزرگ تامرادی امروز افتخار آفریدند. بزرگانی در جمع حضور دارند که مایه افتخارات ما هستند؛ کلانتران، ریش‌سفیدان و انسان‌های دانا و خردمندی که همواره افتخارآفرینی کرده‌اند.
وی در ادامه گفت: باید در جامعه شایستگان و تحصیل‌کردگان تصمیم گیرنده باشند. امروز روز عزت بویراحمد و روز بزرگی است و همه مسئولان استان و کشور باید قدر مردم بویراحمد را بدانند.

منتظریان گفت: امروز ملت ایران و کشور ایران نیاز به وحدت کلمه دارد و پیش قراول این وحدت بویراحمد واحد است. هر جا نظام اسلامی ایران نیاز به دلاوری و ایثارگری این مردم داشتند، درخشیدند و افتخار آفریدند.
وی در ادامه تاکید کرد: همه شایستگان بویراحمد امروز زیر چتر جمهوری اسلامی ایران تجمع کرده‌اند، شما مردم تاریخ‌ساز و عزت‌مندی هستید. شماها در مقابل تمام استکبار و رژیم‌های ظالم قد علم کردید.
این فعال سیاسی در ادامه گفت: امروز روز شایستگان و روز عبور از خط نفاق و بی‌صداقتی است و روز بیعت با همدیگر است.
   
منتظریان در ادامه گفت: به شما اطمینان می‌دهم در صورتی که به‌پشتوانه شماها به خانه ملت راه یافتیم، صدای رسای شماها باشم.
وی افزود: آماده‌ایم که مطالبات جوانان را به‌جد پیگیری کنیم. جوانان برای ما اولویت دارند.
منتظریان در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: امروز بین همه مردم بویراحمد از زیلایی تا کوشک، از میمند تا جلیل و تمام نقاط این حوزه انتخابیه، برادری و وحدت شکل گرفته است.
   
فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اخلاق‌مداری باید مدنظر همه باشد، گفت: کاپ اخلاق متعلق به این مردم است و ما به‌دنبال رقابت سالم هستیم و باید پاسخ بی‌اخلاقی‌ها را با اخلاق‌مداری انجام داد.


کد مطلب: 472299

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472299/2/فیلم-تصاویر-نادر-منتظریان-جمع-تامرادی-ها-باید-جامعه-شایستگان-تحصیل-کردگان-تصمیم-گیرنده-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1