کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

(تصاویر) موحد در دهدشت

15 بهمن 1402 ساعت 21:41

سخنرانی «سید محمد موحد» در دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.


سخنرانی «سید محمد موحد» در دهدشت با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
به گزارش کبنا، ازدحام جمعیت و ترافیک سنگین جاده منتهی به این همایش در نوع خود کم‌نظیر بود.
شلوغی جمعیت در این همایش باعث شد که سید محمد موحد مدت‌زمان طولانی در بین جمعیت گرفتار شود و در نهایت با مشقت فراوان خود را به جایگاه برساند.
سید محمد موحد در این همایش ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: هر چه ما داریم از این دهه مبارک است و این ایام را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام معظم رهبری زعیم جهان اسلام و تشیع امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت شریف و بزرگ ایران و شما حماسه‌سازان همیشه جاوید تبریک عرض می‌کنم.
موحد در ادامه ضمن تقدیر از حضور سید کاظم دلخوش، نماینده مجلس در این همایش اظهار کرد: جناب آقای دلخوش از مفاخر بزرگ مجلس است که هر جایی، طرحی و لایحه‌ای و تذکری باشد، نام وی می‌درخشد.
این کاندیدای مجلس ضمن یاد از اولین شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مرحوم حجت‌الاسلام نورالدینی که در مبارزه با مأموران رژیم شاهنشاهی شهید شد، افزود: ما در یک مسیری گام برداشته‌ایم دررابطه‌با رهنمودهای رهبری که اولین وظیفه ما حضور حداکثری است و تمام قدرتمان را در این زمینه به کار خواهیم گرفت تا کهگیلویه مانند همیشه بدرخشد و جاوید باشد.
موحد افزود: در انتخابات دور یازدهم خبر 20:30 شبکه دو تلویزیون صحنه‌ای را که به‌عنوان نماد حضور پرشور در انتخابات به تمام دنیا مخابره کرد، صحنه حضور مردم در استادیومی بود که بنده در آنجا سخنرانی کردم و اکنون هم انتظار همان حماسه را رهبری عزیز از شما دارند و به حول و قوه الهی دوباره هم خواهید درخشید.
نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی به نکته‌ای دیگر اشاره کرد و عنوان کرد: ضمن تشکر از حضور همه کاندیداها برای گرمی بخشیدن به انتخابات به آن‌ها عرضه می‌دارم در وضعیتی باید انتخابات را رقم بزنیم که در بهترین وضعیت و در راه رضای خدا باشد.
موحد در پایان گفت: این جمعیت در حرکت اولیه حدود هشت هزار نفر گرد هم آمده‌اند و این‌ها نماینده حدود ۶۰ هزار نفر دیگر است. منظور از تغییر حوزه، منظور آن زمانی است که ما به بهبهان رفتیم، کسی از این خواب‌های استثنایی نبیند که خبری نیست.
 


کد مطلب: 472176

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472176/2/تصاویر-موحد-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1