کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

تجلیل از واحدهای صنفی برتر در کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

18 اسفند 1400 ساعت 15:37

همایش تجلیل از واحد‌های صنفی برتر برگزیده سال ۱۴۰۰ در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.


همایش تجلیل از واحد‌های صنفی برتر برگزیده سال ۱۴۰۰ در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، رئیس سازمان صنعت، معدن، تجارت کهگیلویه وبویراحمد امروز چهارشنبه (18 اسفندماه 1400) دراین مراسم گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت سالانه برنامه‌ای تحت عنوان روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از بازاریان منصف که حقوق مصرف کنندگان را رعایت رعایت کردن می‌کنند تجلیل می‌کند.
سالار حسین پور افزود: وقتی بازاریان منصف ارائه کننده خدمات هستند و مصرف کنندگان از این موضوع راضی باشند در نتیجه از مسئولان دستگا‌های اجرایی انتظار است که برای تشویق بازاریان منصف و همچنین ایجاد ترغیب در بین بقیه بازاریان در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از این بازاریان با انصاف تقدیر و تجلیل نماییم.
حسین پور با بیا اینکه شرایط کرونایی ضربه بسیار بزرگی به بازار وارد کرده است و ارائه دهندگان خدمات هفته‌ها تعطیل بودند اضافه کرد: بازار نیاز به حمایت دارد حمایت‌های بسیار قانونی و شفافی که بتواند بازاریان را از این مسیر نجات بدهد.
وی از اجرای برنامه‌های حمایتی برای ادامه کار و فعالیت در بازار خبر داد و گفت: از جمله این برنامه‌های حمایتی ارائه تسهیلات ویژه به واحد‌های صنفی آسیب دیده است که پیگیر هستیم این امر در سال آینده محقق شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح ملی درج قیمت و شفافیت قیمت‌ها ادامه داد: هدف از اجرای این طرح حمایت از حقوق مصرف کنندگان، حذف دلالان و سودجویان، رونق بازار و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها است.
حسین پور با بیان اینکه صنوف مجازند حداکثر ۲۳ درصد قیمت کالا‌ها را افزایش دهند، گفت: در این طرح هم قیمت تولید کننده و هم قیمت مصرف کننده روی کالا درج می‌شود و کالا با قیمت واقعی به دست مصرف کننده واقعی می‌رسد.
رئیس سازمان صمت استان گفت: زمانی که بازاریان ما به عنوان بازاریان منصف ارائه کننده خدمات هستند و مصرف کنندگان که مردم هستند راضی از این موضوع باشند در نتیجه از ما بعنوان مسئولین دستگاهای اجرایی انتظار میرود که به منظور تشویق بازاریان عزیز و همچنین ایجاد ترغیب در بین بقیه بازاریان در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان از این عزیزان تقدیر و تجلیل نماییم.
حسین پور ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل اجرایی همایش گفت : شرایط کرونا ضربه بسیار بزرگی به بازار وارد کرده است و ارائه دهندگان خدمات هفته ها تعطیل بودند و بعضی دیگر هم به صورت کژدار و مریض کار را ادامه دادند. لذا این بازار نیاز به حمایت دارد حمایت های بسیار قانونی و شفافی که بتواند بازار را از این مسیر نجات بدهد.
حسین پور در ادامه تاکید کرد: موضوعات مختلفی هستند که در راستای حمایت از بازار و کار و فعالیت در بازار باید انجام بگیرد که از آن جمله میتوان به تسهیلات ویژه برای واحدهای آسیب دیده اشاره کرد و گفت که پیگیر هستیم که ان شاءالله در سال آینده محقق گردد.
ایشان در ادامه گریزی هم به طرح ملی درج قیمت تولید کننده و شفافیت قیمتها زد و بیان داشتند که درج قیمت تولید کننده باعث شفافیت در قیمتها شده و دست دلالان را کوتاه و به نفع مصرف کننده واقعی خواهد بود.ایشان گفتند که با برنامه ریزی صورت گرفته از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان،درج حداکثر قیمت مصرف کننده در کنار قیمت تولید کننده بر روی کلیه کالاهای تولیدی مشمول کلید خورده است که شاهد شفافیت بسیار خوبی در قیمتها خواهیم بود و از همه بازاریان و کسبه خواست که بصورت جد و دقیق این موضوع را رعایت نمایند تا شاهد بازاری آرام و سالم باشیم.
در پایان از ۷۵ واحد صنفی برتر و منتخب برگزیده در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان با اهدای لوح سپاس و تندیس زرین تجلیل شد.


 


کد مطلب: 445591

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/445591/2/تجلیل-واحدهای-صنفی-برتر-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1