کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عصر امروز؛

«سید رضا عسکری» از بیمارستان مرخص شد/ پیام تقدیر فعال سیاسی اصلاح‌طلب

14 آبان 1400 ساعت 19:12

«سید رضا عسکری» فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بهبود شرایط و نظر پزشکان امروز «جمعه» از بیمارستان مرخص شد.


«سید رضا عسکری» فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بهبود شرایط و نظر پزشکان عصر امروز «جمعه» از بیمارستان مرخص شد.  
به گزارش کبنانیوز، نایب رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد که از چهارم آبان ماه با بروز علائم بیماری کرونا و درگیری بالای ۳۰ درصدی ریه در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری شده بود و تحت درمان قرار گرفت، امروز جمعه ۱۴ آبان ماه با بهبود شرایط و نظر پزشکان از بیمارستان مرخص شد.  
«سید رضا عسکری»  نایب رئیس جبهه اصلاحات استان کهگیلویه و بویراحمد در پی بهبودی نسبی و ترخیص از بیمارستان در پیامی از کادر درمان، سیاسیون و پزشکان قدردانی کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:

در پی کسالت بنده، دوستان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اعضای شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان و اعضای حزب اتحاد ملت استان با ارسال پیام‌های فراوان و آکنده از لطف و محبت، بزرگواری خود را به بنده نشان دادند؛ با تلاش‌ها و پیگیری تیم پزشکی حال عمومی‌ام رو به بهبودی است. از دوستانی که با حضور و عیادت، ارسال پیام و تلفن نهایت مهر خود را شامل حال ما کردند صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.  
بدین وسیله لازم می‌دانم از فداکاری‌های دلسوزانه پزشکان، پرستاران، کادر درمان و کارکنان بیمارستان بالاخص جناب آقای دکتر سعیدی‌نژاد رئیس بیمارستان شهید جلیل، جناب آقای دکتر فاضلی متخصص عفونی، جناب آقای دکتر جاودان سیرت متخصص عفونی و داخلی و کادر درمان بخش عفونی ۲ که در مدت بستری اینجانب جهت رفع کسالت تمامی تلاش خود را مبذول داشتند صمیمانه تشکر  و قدردانی کرده و از خداوند متعال عزت و سربلندی آنان را آرزومندم.
سید رضا عسکری
 


کد مطلب: 440916

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440916/2/سید-رضا-عسکری-بیمارستان-مرخص-پیام-تقدیر-فعال-سیاسی-اصلاح-طلب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1