کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز انجام گرفت

سفر معاون رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد ( + تصاویر )

19 تير 1400 ساعت 9:35

حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.


حسینعلی امیری معاون امور مجلس رئیس جمهور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
به گزارش کبنا، امیری صبح امروز (شنبه 19 تیرماه 1400) حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحدم سفر کرد و با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار و گفت‌وگو کرد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسئولان او را همراهی می‌کردند.
 
دولت دوازدهم تا آخرین ساعات کاری برای خدمت به مردم پای کار است
 
معاون پارلمانی رییس جمهوری گفت: با توجه به دستور رئیس جمهور، همه مسوولان تا ساعات پایانی دولت دوازدهم برای خدمت به مردم پای کار هستند و مدیران نباید احساس سستی کنند.
حسینعلی امیری اظهار داشت: کمک‌های لازم به آیت الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهوری منتخب خواهد شد و در زمان استقرار دولت سیزدهم اطلاعات صادقانه در اختیار وی قرار خواهد گرفت.
 وی با بیان اینکه برخی مواقع سرمایه‌های دولت صرف حواشی می‌شود افزود: مسیر همدلی و همراهی باید افزایش یابد.
 امیری تاکید کرد: هم اینک کشور درگیر موج پنجم کروناست این درحالی است که با تلاش‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مدیران و همراهی مردم، این استان موج‌های قبلی را با چالش‌های کمتری طی کرد.
 معاون پارلمانی رییس جمهوری ابراز داشت: اقدامات خیلی خوبی در زمینه مبارزه با کرونا صورت گرفته و آمار مرگ و میر کرونایی در این استان پایین است.
 امیری بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی با توجه به اینکه زیرساخت‌های قوی در استان وجود نداشت با این حال کارهای مطلوبی انجام گرفته است.
معاون پارلمانی رییس جمهوری تاکید کرد: پیشبرد کارها در استان به دلیل تلاش‌ها و هماهنگی‌های استاندار، نمایندگان مجلس و مسوولان شتاب گرفته است.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: با توجه به عنایت ویژه رئیس جمهوری به این استان، حسینعلی امیری به عنوان مقام معین در خصوص مقابله با بیماری کرونا و اقتصاد مقاومتی معرفی شد.
 حسین کلانتری ابراز داشت: دستاوردهای اخیر استان کهگیلویه و بویراحمد در پیشرفت طرح‌های اقتصاد مقاومتی و بیماری کرونا به دلیل تلاش و پیگیری مقام معین و دولت، وزارتخانه‌ها و دیگر سازمان‌ها بوده است.
 نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: مردم استان شهد شیرین خدمات نظام و دولت را چشیده‌اند و هم اینک نیز طرح‌های متعددی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است.
 حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی افزود: این مردم در دوران هشت ساله جنگ بیشترین سهم مشارکت را داشته‌اند و حتی در انتخابات نیز همیشه مشارکت چشمگیری دارند که جزو رتبه‌های نخست کشور بوده‌اند.
 وی ادامه داد: توجه ویژه به پروژه‌های در حال اجرای این استان سبب توسعه و شکوفایی استان خواهد شد.
 حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های بسیار خوبی دارد و تاکنون خدمات ارزشمندی صورت گرفته است اما این تلاش‌ها باید ادامه یابد.


کد مطلب: 436666

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/436666/2/سفر-معاون-رئیس-جمهور-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1