تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۴۲۲۹۹۵
کبنا خبر می دهد؛

تقدیر فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل راهداری استان

۰
کبنا ؛صبح امروز با حضور سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان و سرهنگ ویسی پور رئیس پلیس راه استان از محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان تقدیر و تشکر شد.
به گزارش کبنا؛ سردار انصاری در این دیدار گفت: با قرار گرفتن مهندس نصیری در راس مدیریت راهداری و حمل نقل جاده ای استان تحولات بسیار مثبت و یک جهش در حوزه راهداری و حمل و نقل را شاهد بودیم و این نشان از خدمت صادقانه دارد که نتیجه آن جلب رضایت پروردگار متعال و مردم خواهد بود انشاء‌الله.
فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه همواره باید در کنار هم باشند تا بتوانند در جهت رفع مشکلات و بالا بردن ایمنی راههای استان گام بردارند.
محمد حسین نصیری راد نیز ضمن خوش آمد گویی به سردار انصاری و سرهنگ ویسی پور و تشکر از آنها گفت: حضور شما در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مایه دلگرمی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای است.
وی افزود: در تمامی حوزه های مرتبط در راههای استان  همواره تعاملات خوبی با مجموعه عوامل پلیس راه استان تاکنون وجود داشته است و در سال اخیر در سایه این تعاملات بسیاری از مشکلات در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای استان حل و مرتفع شده است.
وی در ادامه به حذف 110 نقطه حادثه خیز کم هزینه زود بازده و 10 نقطه حادثه خیز پرهزینه دیر بازده با همکاری مجموعه پلیس اشاره کرد و گفت: در سال جاری نیز 59 نقطه حادثه خیز جدید شناسایی و در سامانه ثبت شده است که به محض تامین اعتبار با هماهنگی پلیس راه استان این نقاط را اولویت بندی و اقدام به رفع آنها می کنیم.
نصیری راد در ادامه گفت: حذف چندین نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی 50 تا 90 درصد از جمله پیچ کوشک ، کیلومتر 7 محور یاسوج – بابامیدان و کیلومتر 65 محور یاسوج – سمیرم و ... در حال انجام است که در تلاش هستیم هرچه سریعتر این نقاط حادثه خیز را حذف نماییم.
در پایان سردار انصاری از خدمات محمد حسین نصیری راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و مجموعه عوامل زحمتکش راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اهداء لوح سپاس ، تقدیر و تشکر کرد.​
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1