تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۴۲۱۶۴۷
کبنا خبر می دهد؛

بازدید و پایش منطقه حفاظت شده خائیز توسط فرمانده تیپ 48 فتح

۱
کبنا ؛
سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان راز فرمانده تیپ 48 فتح  به همراه جمعی از نیروهای این تیپ  در منطقه حفاظت شده خائیز که در روزهای اخیر دچار آتش سوزی شده بود حضور یافتند .
در این بازدید فرمانده و نیروهای تیپ 48 فتح از بخش های مختلف کوه خائیز بازدید و در جریان کامل نقاط سوخته شده قرار گرفتند.
فرمانده تیپ 48 فتح گفت: از روزهای قبل که آتش سوزی کوه خائیز آغاز شد بنا بر درخواست شورای تامین استان نیروها و گردان های تیپ جهت اعزام به منطقه به حالت آماده باش در امدند .
سردار حسن حکمتیان ابراز داشت: از روز جمعه هفته گذشته نیز  نیروها و گردان های امام حسین (ع) دهدشت و چرام در کنار سایر نیروهای امدادی در امر اطفای حریق  منطقه حفاظت شده خائیز کمک کردند.
وی بیان کرد: بنا به پیشنهاد شورای تامین استان از شب گذشته نیز در شهرستان کهگیلویه  مستقر هستیم و صبح امروز نیز به همراه 200 نیرو به صورت پیاده  و میدانی  از  ابتدا تا انتهای ارتفاعات خائیز  به طور کامل رصد  و پایش شد.
فرمانده تیپ 48 فتح ابراز داشت: با توجه به اینکه شخصا محل آتش سوزی را  به طور میدانی بررسی کرده ام اعلام می کنم که آتش سوزی منطقه خائیز به طور کامل رصد ، پایش و کنترل شده است.
وی در خصوص خسارات وارد شده به درختان و حیات وحش منطقه حفاظت شده خائیز نیز گفت: به طور کلی درختان بومی زیر 30 سانتی متر آسیب جدی دیده اند و  طبق بازدیدهای میدانی موجودات و حیات وحش سوخته شده در این منطقه مشاهده نشد.
سردار حکمتیان درخصوص آتش سوزی مراتع  و جنگل های گچساران نیز گفت: در منطقه گناوه لری شخصا حضور پیدا کردم و به صورت پیاده منطقه را مورد بررسی و پایش قرار دادم  و مناطق آبریگون و دیل با بالگرد مورد بررسی قرار گرفت که آتش سوزی این مناطق نیز به طور کامل مهار شده است.
وی گفت: نیروهای و گردان های  تیپ 48 فتح  آماده اعزام به مناطق مختلف استان  جهت مقابله با تهدیداتد و بلایای طبیعی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1