تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۵۱
کد مطلب : ۴۲۱۵۲۹
کبنا گزارش می‌دهد

بازدید شبانه استاندار کهگیلویه و بویراحمد از خائیز / روایت فرد روستایی از آه و افسوس «کلانتری»

۱
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد شامگاه ( یکشنبه 11 خرداد ماه 99) به منظور بررسی آخرین وضعیت آتش سوزی کوه خاییز وارد شهرستان کهگیلویه شد.
  کلانتری در حاشیه بازدید شبانه و حضور در روستای آب کاسه از آمادگی همه دستگاههای امدادی و خدمات رسان و همه امکانات و تجهیزات استان برای مهار آتش در کوه خاییز و دیل خبر داد و اظهار داشت: همه امکانات استانی را برای مهار آتش سوزی گسیل کردیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رایزنی خود با مقامات ملی و اعلام حساسیت آتش سوزی‌ها، افزود: همچنان به صورت مستمر و مکرر با مقامات کشوری و لشکری در تماس هستیم که تجهیزات و امکانات بیشتری را برای استان فراهم کنند.
کلانتری که به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد طی سه روز اخیر برای پنجمین بار در منطقه آتش سوزی حضور پیدا می‌کردند، گفت: هم اکنون آتش در بخش و حوزه استحفاظی استان کهگیلویه و بویراحمد کنترل شده و همچنان نیروهای امدادی ترابری، کوهنوردان و تیم‌های تخصصی حضور دارند.
 وی گفت: از دیشب آتش در ارتفاعات خائیز مشرف به روستای آب کاسه در شهرستان کهگیلویه مهار شده بود که از ساعت ۱۲ بامداد مجدد آتش از سمت بهبهان زبانه کشید و وارد محدوده استان شده است.
کلانتری خاطرنشان کرد: هم اکنون نیروها به صورت آماده باش در منطقه حضور دارند و تا اتمام و مهار کامل آتش به صورت آماده باش هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید از همه نیروهای مردمی، امدادی، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج، هلال احمر، محیط زیست، منابع طبیعی، سازمان‌های مردم نهاد، کوهنوردان، مردم محلی و اقشار مختلف مردم که به کمک شتافتند و در مهار و کنترل آتش کمک کردند قدردانی کرد.
  
  فیلم ) گفت و گو استاندار کهگیلویه و بویراحمد با مردم محلی
به گزارش کبنا، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید شبانه با مردم محلی و برخی امدادگران حاضر در روستای آب کاسه دیدار و در گفت‌وگو با آنها تاکید کرد: استان با تمام تجهیزات و امکانات برای مهار آتش سوزی در خاییز و دیل پای کار هست.
یکی از اهالی روستای آب کاسه در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا بیان می‌کرد: افتخار می‌کنیم که ایران اسلامی و استان کهگیلویه و بویراحمد همچنین استانداری و مسئولی دارد. او وقتی شعله‌های آتش جنگل‌های خائیز را نظاره می‌کند، آه از دل می‌کشید و افسوس می‌خورد و بیان می‌کرد، چرا باید سرمایه‌های این استان و ریه‌های تنفسی زاگرس اینگونه دود و خاکستر شود. چرا برخی قدر این سرمایه‌های بی‌نظیر را نمی‌دانند و با سهل انگاری اینگونه وقت و هزینه بیت المال را می‌گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما

استاندار چون روز گرمه شب اومده که بگه من هم بودم و کار کردم
رضا
Iran, Islamic Republic of
نزدیک نشی اخوی خطرناکه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1