تاریخ انتشار
جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب : ۴۲۱۴۴۲
رایزنی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با مقامات ملی و درخواست کمک برای مهار آتش در کوه خاییز؛

عملیات 8 بالگرد برای مهار آتش خائیز

۰
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پی آتش سوزی در منطقه حفاظت شده خاییز کهگیلویه برای تأمین تجهیزات مورد نیاز با رایزنی با معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، وزارت دفاع و فرمانده نیروی زمین ارتش و سپاه پاسداران تجهیزات مورد نیاز اطفای حریق منطقه خایز را تأمین کرده است.
 حسین کلانتری امروز ظهر جمعه ( 9 خرداد ماه 99) در پی آتش سوزی در منطقه حفاظت شده کهگیلویه با ورود به این شهرستان و با حضور در عملیات اطفای حریق منطقه  فرماندهی عملیات را دردست گرفت و در یک روز پرکار برنامه ریزی لازم تا اطفای صدرصدی حریق را برای دستگاه‌های مختلف مشخص کرد.
 وی در این راستا اظهار داشت: از همان ساعات اولیه با توجه به حساسیت موضوع و گسترش دامنه آتش وضععیت آتش سوزی برای امداد رسانی بهتر با تماس با معاون رئیس جمهور تشریح شد.
 کلانتری تصریح کرد: با توجه به اینکه امکانات و تجهیزات استان جوابگوی شعله‌های آتش نبود در ادامه با تماس با رئیس دفتر رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر دفاع و فرمانده نیروی زمینی ارتش رایزنی‌های لازم برای کمک رسانی و تأمین تجهیزات لازم انجام شد.
 وی اظهارکرد: با همکاری مسئولان کشوری در کمترین زمان ممکن چهارفروند بالگرد امدادی و ترابری برای خدمات رسانی و امدادرسانی سریع و به موقع وارد شهرستان کهگیلویه شد.
 کلانتری افزود: تاکنون این چهار فروند بالگرد بیش از ۶۰ سورتی پرواز برای هلی برن نیروها امدادی، تأمین مواد غذایی و امداد رسانی برای اطفای حریق بر فراز کوه خایز انجام دادند.
 استاندار کهگیلویه وبویراحمد اضافه کرد: با رایزنی‌های انجام شده از فردا صبح نیز چهار فروند بالگرد آب پاش بر فراز کوه خاییز برای اطفای حریق عملیات خود را آغاز خواهند کرد.
کلانتری تصریح کرد: این بالگردهای آب پاش از استانهای اصفهان، خوزستان و تهران از فردا صبح عملیات اطفای آتش در کوه خاییز را آغاز خواهند کرد.
وی با اشاره به اینکه بخش از این آتش سوزی وسیع با کمک نیروهای امدادی، دولتی و مردم مهار شد گفت: پیش بینی می‌شود این آتش سوزی فردا تا قبل از ظهر بصورت کامل مهار شود.
 کلانتری در دستور ویژه خود معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی خود را به عنوان فرمانده عملیات اطفای حریق انتخاب کرد و از وی خواست تا پایان عملیات اطفای حریق در منطقه مستقر باشد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خستگی ناپذیر بعد از برنامه ریزی لازم در شهرستان کهگیلویه برای فرماندهی عملیات آتش سوزی کوه دیل گچساران که همزمان با آتش سوزی کوه خاییز شعله ور شد، به این شهرستان سفر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Netherlands
پیشنهاد من اینه بسیج از ادارات جمع بشن برا کمک کردن به خاموشی ادارات
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1