کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش تصویری

دیدار امام جمعه و روحانیون گچساران با خانواده پنج قلوها(+تصاویر)

5 خرداد 1399 ساعت 13:57

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران و حجت الاسلام هادی خادمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیون گچساران با خانواده پنج قلوهای گچسارانی دیدار کردند


حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران و حجت الاسلام هادی خادمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از روحانیون گچساران با خانواده پنج قلوهای گچسارانی دیدار کردند.
در این دیدارحجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران با تبریک به این خانواده گچسارانی، اظهارکرد:روزی رسان اصلی خداست و به خدا توکل کنید و برای تربیت دینی فرزندان خویش کوشا باشید.
در ادامه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران با تبریک عید سعید فطر، اظهارکرد: با توجه به نظر مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نهاد خانواده و تشویق خانواده ها به فرزند آوری این مهم باید از جمله دغدغه های جدی مسئولین باشد.
حجت الاسلام خادمی افزود:در این دیدازر که با حضور مدیران و معاونان حوزه علمیه برادران و خواهران امام صادق (ع) انجام گرفت با عنایت امام جمعه گچساران و حجت الاسلام افتخاری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از روحانیون وخیرین، بخشی از مشکلات مادی این خانواده مرتفع شد.

 


کد مطلب: 421264

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/421264/2/دیدار-امام-جمعه-روحانیون-گچساران-خانواده-پنج-قلوها-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1