تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب : ۴۲۱۱۳۲
در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کلانتری: هرگز از توسعه کهگیلویه و بویراحمد غافل نشدم (+ تصاویر )

۰
کبنا ؛(روز پنجشنبه 1 خرداد ماه 99) نخستین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین استاندار، فرمانده نیروی انتظامی، روسای دانشگاه‌های یاسوج، فرمانداران و مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در نشست شورای اداری آینده از صحبت‌های سه نماینده جدید استان بهره‌مند خواهیم شد و با حفظ استقلال قوا با نمایندگان جدید نیز تعامل خواهیم داشت.
وی افزود: هر سه نماینده فعلی استان به این نشست دعوت کردیم شاید آقای  زارعی در مسافرت بودند و یا دلیل دیگری داشت و نیامدند اما از دو نفری که احترام گذاشتند و آمدند تشکر می‌کنم.
به گزارش کبنا، حسین کلانتری در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس دهم قدردانی کرد و گفت: نمایندگان استان در مجلس دهم در کمیسیون‌هایی که بودند زحمات زیادی کشیدند که قابل تقدیر است.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه به فرموده امام(ره) کار با هر حجمی که انجام می‌شود باید برای مردم گزارش شود، گفت: تعامل میان مردم باید ایجاد شود که بهترین نوع تعامل دیدار چهره به چهره با مردم و ملاقات‌ها است البته کارهایی شده که متاسفانه مستندسازی نشده است.
وی بیان کرد: در جریان مدیریت سوخت در اطلس امنیتی کشور استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۸۶ یکی از مناطق بحرانی کشور بود اما با همکاری مردم و تلاش نیروی انتظامی، حمایت سپاه و اداره اطلاعات و پوشش دستگاه قضایی در یاسوج که یک نقطه بحرانی بود سنگی هم به شیشه پرتاب نشد که از مردم تشکر می‌کنم.
وی ادامه داد: همه می‌دانند در انتخابات در اطلس امنیتی وضعیت استان قرمز بود اما در انتخابات دوم اسفند سال گذشته اتفاقی نیفتاد و انتخابات در هر سه حوزه تایید شد که تلاش شورای نگهبان و شورای تامین و مردم ستودنی است.
 در کرونا تا الان به همت مردم و تلاش جامعه پزشکی و مدیریت دانشگاه و همکاری کمترین تلفات را داشتیم و تنها یک استان تلفات تک رقمی دارد که آن هم ماییم اگر  این اقدامات اطلاع رسانی نشود ضعیف سیستم ما است که باید اصلاح شود.
مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از کرونا هم عبور  می‌کنیم و در نمازهای جمعه‌ در میزهای خدمت جوابگوی مردم باشید و دیدارهای چهره به چهره با مردم داشته باشید.
کلانتری با اشاره به سال جهش تولید بر تقویت واحدها تاکید کرد و گفت: در این نقشه راه باید ظرفیت‌های خالی را تکمیل کنیم و ظرفیت جدیدی ایجاد شود که نیاز به منابع نباشد و با حضور سرمایه‌گذار باید ایجاد شود.
کلانتری با اشاره به دیدار با رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: کدام استاندار در این مدت با نوبخت دیدار کرد؟ در این دیدار لیست پروژه‌های استان را ارائه کردیم و علی‌رغم اینکه کرونا بحث جدی است اما هرگز از توسعه استان غافل نشدیم چرا که به فصل توزیع اعتبارات نزدیک می‌شویم پروژه‌هایی داریم که نیمه تمام است و باید تکمیل شود و پروژه‌هایی مانند سد تنگ سرخ و سد آبریز باید ادامه پیدا کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۶۰ درصد پروژه‌های مسکن مهر در دولت یازدهم و دوازدهم بود احداث شد، گفت: در حوزه بهداشت و درمان دو پروژه داریم که باید تکمیل شوند و پروژه‌هایی در دست احداث است که این اقدامات باید گفته شود و اگر نگویم مظلومیت نظام و دولت است.
وی با بیان اینکه بالغ بر ۱۳ هزار واحد مسکونی در استان در حال ساخت است، گفت: این واحدها که در لوداب کلنگ‌زنی و در همه  جای استان شروع شده در همین سال ۹۹ افتتاح می شود و این خودش جهش تولید است، به مدیران گفتیم تمام مصالح مورد نیاز از بازار استان تهیه شود.
کلانتری با اشاره به کمک‌های ویژه ستاد ملی کرونا و تلاش نمایندگان استان گفت: ۵۰۰ میلیارد ریال به استان ابلاغ اعتبار شد و یکسری امکانات و تجهیزات ویژه در استان توزیع می‌شود.
وی بیان کرد: تا سال ۱۴۰۰ تمام روستاهای استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند و استان سبز کشور خواهیم شد.
به گزارش کبنا، در این نشست از خدمات سه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد(غلامرضا تاجگردون، غلام محمد زارعی و عدل هاشمی پور) در دوره دهم مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این جلسه غائب بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
یاد دوستی بخیر.
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1