تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۲۱۱۲۷
شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

آئین تجلیل از نمایندگان / غیبت زارعی / امیدواری تاجگردون برای کار کردن با موحد و روشنفکر / آخرین صحبت‌های عدل هاشمی‌پور ( + فیلم و عکس )

۳
کبنا ؛(روز پنجشنبه 1 خرداد ماه 99) نخستین نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین استاندار، فرمانده نیروی انتظامی، روسای دانشگاه‌های یاسوج، فرمانداران و مدیران ارشد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در این نشست از خدمات سه نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد(غلامرضا تاجگردون، غلام محمد زارعی و عدل هاشمی پور) در دوره دهم مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.
غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در این جلسه غائب بود.
همچنین حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: در نشست شورای اداری آینده از صحبت‌های سه نماینده جدید استان بهره‌مند خواهیم شد و با حفظ استقلال قوا با نمایندگان جدید نیز تعامل خواهیم داشت.
وی افزود: هر سه نماینده فعلی استان به این نشست دعوت کردیم شاید آقای  زارعی در مسافرت بودند و یا دلیل دیگری داشت و نیامدند اما از دو نفری که احترام گذاشتند و آمدند تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد (روز پنجشنبه 1 خرداد ماه 99) در نخستین نشست شورای اداری استان اظهار کرد: ما در یک برهه مهم از تاریخ قرار گرفته‌ایم و امانتی به دست ما سپرده شده که خون بهای رنج هزاران انسان خردمند و شهدایی است که جان دادند.
وی با بیان اینکه در طول تاریخ بسیار رنج کشیده شد تا این انقلاب به اینجا برسد و امروز ما ثمره شیرین شجره طیبه انقلاب را می‌چشیم، اظهارکرد: هر جا مسئولین درست عمل کردند و با تدبیر و معنویت در میدان حاضر شدند همیشه پیروزی نصیب ما شده و هر جا اینطور نبود ما با مشکلاتی روبرو شدیم.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آرمان‌های ما متفاوت با همه مکتب‌ها و حکومت‌های جاری جهان بوده و رهبران ما ویژه بوده‌اند به همین علت نیز دشمنی‌ها با ما سرسختانه است، خاطرنشان کرد: امروز ما مسئولیت سیاسی، اداری، فرهنگی و اجتماعی سنگینی داریم و باید خیلی دقت کنیم، زیرا راه بسیار مقدس، آرمان‌ها بلند و دشمنی‌ها سرسخت است.
حسینی با بیان اینکه برای طی درست این راه مقدس نیاز به ابزار داریم، تصریح کرد: انس با قرآن و معنویت و توجه به احکام اسلامی از مهم‌ترین این ابزارهاست و یک مسئول در نظام اگر معنویت و انس با قرآن نداشته باشد، نمی‌تواند این راه را به درستی طی کند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید در خط مقدم مساجد و نماز جمعه و تجمعات مذهبی باشند، ادامه داد: از برخی پرسیده شد که چرا در نماز جمعه یا جماعت شرکت نمی‌کنید، گفتند که ما اهل ریا نیستیم که این اندیشه اشتباهی است، زیرا تظاهر به اسلام در برخی جاها ضروری بوده و قدرت اسلام در تظاهر به اسلام است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ظرفیت کشور و استان ما بسیار بالا است و با وجود اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی همه کشورها علیه ما بود اما ما پیروز از میدان بیرون آمدیم، عنوان کرد: باوجود تحریم و فشار، امروز به عنوان یک قدرت جهانی مطرح هستیم که این نشان دهنده بالا بودن ظرفیت‌های ما است اما گاهی سوءمدیریت‌ها سبب می‌شود که نتوانیم با همه ظرفیت کار کنیم.
حسینی تاکید کرد: در بحث بیماری کرونا، حرکت عظیمی در کشور شکل گرفت و اگرچه در ابتدای شیوع این بیماری با مشکلاتی مانند کمبود ماسک روبرو بودیم اما با به‌کارگیری ظرفیت‌ها به جایی رسیدیم که هم اکنون کشور ما اقلام بهداشتی را صادر می‌کند و این نشان می‌دهد که اگر ظرفیت‌ها فعال شد، می‌توانیم از بسیاری از بحران‌ها عبور کنیم.
وی با بیان اینکه این استان برای به‌کارگیری ظرفیت‌ها نیازمند همدلی است و در این صورت است که عقب ماندگی تاریخی ما مرتفع می‌شود، گفت: باید برنامه جامعی طراحی شده و سیاست‌های کلی پیگیری شود تا بتوانیم به وسیله این برنامه، عقب‌ماندگی‌ها را جبران کنیم.
امام جمعه یاسوج ضمن گرامی‌داشت روز جهانی قدس، تصریح کرد: روز قدس روز بیداری جهان اسلام در مقابل استکبار جهانی است و شاید با توجه به بحث بیماری کرونا نتوانیم مانند گذشته مراسم برگزار کنیم اما باید بیداری فکری همیشه وجود داشته باشد.
حسینی ضمن تبریک عید سعید فطر، بیان کرد: در عید فطر امسال، نمازها در مساجد برگزار می‌شود و مثل گذشته در خیابان‌ها تجمع نداریم.
احد جمالی در همین خصوص گفت: با توجه به اینکه دوره ۴ساله مجلس تمام شده تصمیم گرفتیم از خدمتگزاران مردم در خانه ملت  تقدیر و تشکر کنیم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همکاری و همراهی نمایندگان استان با دولت روحانی در عرصه سلامت و طرح جامع نظام سلامت و بحث پیشگیری و مبارزه با کرونا قابل تقدیر است.
در  ادامه غلام‌رضا تاجگردون ضمن تقدیر و تشکر از مسوولان استان خصوصا استاندار، به انتقادها از مجلس دهم اشاره کرد و گفت: حسن نیت رهبری و تدبیر ایشان کشور را به جلو حرکت داد و امیدواریم هر کدام با هر نگاه سیاسی و نقدی که داریم به کشور کمک کنیم.
نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: در جمهوری اسلامی به دلیل کج بودن سلیقه‌ها فراموش می‌کنیم چگونه ادامه دهنده خدمت دیگران باشیم و اگر در هر سمتی منصوب شویم باید از صفر شروع کنیم.
وی با بیان اینکه تودیع و معارفه‌ها مانند مشعلی است که دست به دست می‌شود، گفت: هر کداممان این مشعل را گرفتیم و بالا رفتیم نباید زیاد خرابکاری کنیم که نفر بعدی اذیت شود. دقیقاً مثل پرندگانی که با هم به پرواز در می‌ایند، برخی در بالا می‌نشیند و برخی از آنها پایین. انتخابات هم اینگونه بود، ما با هم پرواز کردیم که بعضی از ماها توانستیم بالاتر بنشینیم و برخی هم نتوانستند، راه پیدا کنند. اما نباید از مشعل خدمت غافل شویم و باید تکمیل کننده کار گذشتگان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ما در استان کهگیلویه و بویراحمد فراموش نکنیم پایداری خدمت باید ادامه داشته باشد برخی موارد  رسانه‌ای و سطحی و فضای مجازی نباید ذهن همه را مخدوش کند.
این نماینده مردم در مجلس گفت: کار من برنامه و بودجه است طرح‌های ملی استان که در پیوست قانون رفته قرار نیست تعطیل شود و بخوابد شما به عنوان قوه مجریه باید فراموش نکنید این پروژه‌ها در هر صورت متعلق به دولت است.
تاجگردون در ادامه با برشمردن پروژه‌های عمرانی در استان، گفت: در مجلس فلان نماینده به من التماس می‌کرد که برای او در بودجه چمن ورزشی قرار بدهم، و در عوض در کمیسیون به من رأی بدهد. حالا می‌بینیم که چه تعداد پروژه ملی ما در سطح استان داریم.
نماینده گچساران و باشت با بیان اینکه همگرایی‌ها در  استان مورد توجه باشد از نماینده ولی‌فقیه خواست مانع پیش داوری‌ها شویم که حرکت رو  به جلوی استان  را ناامید و کند می‌کند و موتور توسعه بخوابد.
تاجگردون ضمن قدردانی از خدمات آیت الله ملک حسینی گفت: آیت الله ملک حسینی مایه فخر استان کهگیلویه و بویراحمد است و خوشحالم که مقام معظم رهبری سیدی جلیل قدر، از فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد را برای نمایندگی ولی فقیه در استان انتخاب کردند.
وی خاطرنشان کرد:  اگر چه با عنایت مردم مجددا توفیق دارم وکیل و خادم مردم باشم، اما تشکر می کنم از کسانی که ۸ سال گذشته در کنار ما بودند و همراه دو نماینده دیگر به رشد استان کمک کنیم.
تاجگردون در پایان صحبت‌هایش گفت: در دوره گذشته مثل سه دوست خوب با هم کار می‌کردیم. ان شاء الله در دوره پیش رو با یک همگرایی واحد، خدمت بایسته و شایسته انجام دهیم.
در ادامه عدل هاشمی‌پور از مبارزه‌ها برای شکست کرونا تشکر کرد و گفت:یک انسان اجرایی هستم و مزاحمتی برای هیچ کدام از شما مدیران ایجاد نکردم به مدیرکلی زنگ نزدم که مدیر دفترت کیست و یا چرا در فلان اداره نیروهایی که دارید از حامیان من نیست!
نماینده فعلی کهگیلویه بزرگ ادامه داد: اگر در انتخابات شکست خوردم که آن را می‌پذیرم به دلیل همین فرهنگ بوده است اگر این نبود  سرنوشت جور دیگری بود اگر به فکر کارهای زیربنایی بودیم وضعیت اشتغال و جامعه اینگونه نبود.
وی با اشاره به نگاه سردسیری و گرمسیری گفت: چرا باید چنین نگاه‌هایی در استان ما باشد استان ما استاندار دارد لذا نباید چنین نگاهی باشد.
وی با اشاره به پروژه‌های حوزه انتخابیه در بخش‌های مختلف گفت: ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد پروژه خصوصی و دولتی از پتروشیمی گرفته تا شبکه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه‌ام در حال اجرا است من دنبال چنین کارهایی بودم و عشقم هم همین موارد بود.
هاشمی‌پور در ادامه گفت: در این دو ماه خیلی‌ها رفتند و نشستند اما من این کار را نکردم و تا همین دیروز دنبال کارها و پروژه حوزه انتخابیه‌ام بودم.
وی با اشاره به رونق پتروشیمی‌های حوزه انتخابیه گفت: متاسفانه هنوز عده‌ای به دنبال یاس و ناامیدی هستند. من به هیچ وزیری زنگ نزدم که فلان فرماندار و مدیرکل را برایم عوض کن اما التماس کردم که جوانی از استانم را به کار گیرند، دنبال این کارا و پروژه‌ها بودم و تمام که شود دیگر به این عرصه ورود پیدا نمی‌کنم.
وی با اشاره به اینکه اخلاق در بین سیاسیون گم شده خطاب به نماینده ولی‌فقیه گفت که به این حوزه ورود پیدا کنند.
هاشمی‌پور با بیان اینکه هر جایی که نیاز به کمک بود از دو نماینده استان خصوصا تاجگردون کمک می‌گرفتم، افزود: کاری به این نداشتیم که از چه جناح و نگاه سیاسی است. ایشان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بود، و همه نمایندگان از او کمک می‌خواستند، من این کار را نمی‌کردم.
نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه گفت: از شکست احتمالی هراس نداشتم و ندارم و کمرم هم خم نشده است مزاحمتی هم ایجاد نکردم که بخواهم حلالیت بطلبم.
  
فیلم صحبت‌های عدل هاشمی پور در باره ارتباط سه نمایندگان استان در مجلس دهم
 
نام شما

آدرس ايميل شما

هم استانی
Iran, Islamic Republic of
در جنگ ما بودیم،زجرها ما کشیدیم،جانباز ما شدیم،رانت،اختلاس،باند بازی،بکار گماردن نیروههای فله ای در ادارت و،،،،استان،بعضی از نمایندگان ادوار گذشته از جمله ...انجام دادند رو سیاه بشین پیش حضرت فاطمه زهرا اگه در این دوره دست ...چهره استان را رو سفید کردین دست مریزاد خدا قوت.
Iran, Islamic Republic of
اقای کلانتری رعایت بفرما.. در انتخابات چیزی نگفتیم توهین به اقای زارعی کردن سکوت کردی و حالا هم با زبان طعن صحبت میکنی اتفاقا اقای زارعی کار بسیار خوبی کرد در جلسه ای که شما و جمالی حضور داشتین شرکت نکرد. جناب جمالی اگر حتی یک رای اقای زارعی رو مستقیم یا غیر مستقیم از بین ب خودت میدونی و خدات. جناب کلانتری ماموریت شما در این استان تمام شد ولی انتظار از شما چیز دیگری بود
Iran, Islamic Republic of
چه ميگي برادر😳😳😳
منصور
Iran, Islamic Republic of
آرزوی توفیق دارم برای نمایندگان جدید استان و آرزوی سلامتی برای نمایندگان دوره گذشته🙏🏽🙏🏽
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت عسکر
Iran, Islamic Republic of
آرزوی موفقیت داریم
محمد
Iran, Islamic Republic of
عرض خسته نباشید به سردار هاشمی بابت زحمات این چهارسال که واسه شهرستان کهگلویه بزرگ انجام دادید .
برای آقای هاشمی آرزوی درجات بالاتر ومقامبهتر ارزومندیم که مطمئنم تا تو سه ماه دیگه یک پست بالاتر از نمایندگی نسیبشان خواهدشد.
با آرزوی سلامتی ودعای تندرستی برای سردار ارزومنیدیم
Iran, Islamic Republic of
اگه یه درصد میدونست پست بالاتر گیرش میاد شرکت نمیکردتوانتخابات ودوره برادر عدل هم تموم شد دورقبلی هم که رفت دورتاییدشدن سید بود بزرگوار
Amir.b
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر ویژه از تمام زحمات سردار هاشمی
و کارهایی که برای مردم کهگیلویه بزرگ انجام دادن و ضمن احترام به تمام نمایندگان قبلی باید قبول کنیم که سردار هاشمی با اختلاف بهترین و مفیدترین نماینده کهگیلویه بودند و کارهایی که میشد بقیه هم انجام بدن رو با جسارت انجام دادند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب کلانتری شما درماموریت خود جهت اجرای منویات اقای قالیباف را با انتخاب جمالی وبرنامه ریزی وهدفمند به نحو احسن اجرا کردی والبته تاریخ شمارا تحسین نخواهد کرد.ومهمتر اینکه سمت وجایگاهت را ازدولت روحانی بگیری ودستور یکی از اولین افرادی که بیشترین سنگ اندازی را در کارهای دولت کرد..ا...اگر زارعی در جلسه ای که شما ترتیب دادین شرکت میکرد سخت باعث ازار خیلی ها میشد.زارعی یقینا در جایگاهی به مراتب بالاتر از شماقرار خواهد گرفت.وهم دراین دنیا وهم دراخرت حق خود وحق رای دهندگان را از شما باقدرت مطالبه خواهد کرد.ما به دکتر روشنفکر منتخب محترم تبریک میگیم وایشان را در انجام امور حمایت وهمراهی میکنیم ما رقابیت ۱۵روزه ولی برادری به درازی حضور اجدادمان داریم.ما بخاطر خطای شما از برادرمان عبور نخواهیم کرد زارعی نرفت شخص دیگری از همین ایل ازهمین قوم واز همین خون به مجلس رفت مثال از این جیب به ان جیب است در این وسط فقط شما واقای جمالی مدیون وبدهکار خواهید ماند تا ابد
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی کجا بودن که اینجا باشن.
Iran, Islamic Republic of
بودن اون موقعی پنج ساعت طول میکشید تا به لوداب برسسی زارع هشت بانده براتون درست کرد. میدونید چیه فرهنگا با بی ادبی تخریب و این مسایل عجین شده .. اقای زارعی بسیار کار خوبی کرد در این جلسه حاضر نشد. راستی دوست عزیز ته تهش اخلاق میمونه و چیزی گردن خودت نکن. حق زارعی سنگین هست. و توصیه اخر هیچ کسی رو تخریب نکن چون کاریست نا پسند
ع7
Iran, Islamic Republic of
شکست برای زارعی سنگین وبرای مگسان گرد شیرینی خیلی سنگینتر کار مثبتی از زارعی سراغ نداریم وبه شدت دنبال رایزنی برای افراد هم طایفه ای خودش بود که مدیرکل بشن
ع7
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع کارمند شرکت نفت شده احتمالا اونجا داره خدمت بی منت میکنه
Iran, Islamic Republic of
به شما ربطی نداره. بخدا خندم میگیره از شما ها خیلی بدبختی که داریدیگری ر تخریب میکنی
سعید
Iran, Islamic Republic of
اتفاقن امثال زارعی و هاشمی به دلیل ضعف یا باج خواهی شخصی از دولت باعث بدبختی و فلاکت و پیشرووی دولت شو
Iran, Islamic Republic of
اقای کارشناس در مورد ضعف دیگران نظر میدن. کاش میدنستم خدت کی هستی که در این سطح اظهار نظر میکنی
جهانتاب
Iran, Islamic Republic of
حاجی عدل عزیز ان شا الله از این فراغت استفاده کنید و کتابهای بیشتری بنویسید...واقعا حیف میشین شما پس وقت خود را صرف مسائل حاشیه ای نکنید...برید سراغ کارهای علمی
امیر
Iran, Islamic Republic of
. همیشه داخل مجلس هم نماینده ای بود که همش غایب بود...بود و نبودش چه فرقی داشت این‌جا...بهتر ..تازه درجواب اون کسی که میگه استاندار حقش خورد خودت نمیدونی این دو دوره با رفت مجلس...چطور میخواهید دفاع کنید اون صندوق هایی که شب قبل از رای گیری پیش گروه تون گرفتن...فکر کردید همیشه همین طور هست.کارش فقط جناح بازی وطایفه گری و...هیچکس به حقش تو این دو دوره نرسید
بی نام
Iran, Islamic Republic of
بله
هدف وسیله را توجیه می کند
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1