تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۳
کد مطلب : ۴۲۱۱۲۴
کبنا گزارش می‌دهد

حسن‌زاده: من فدای تابلوی بویراحمد شدم / نگذاشتم معلمی از گرمسیر منتقل شود / روشنفکر در عزلم نقشی نداشت ( + تصاویر نگران کننده )

۱
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید آموزش و پرورش بویراحمد با حضور خیل عظیمی از فرهنگیان، بستگان و همکاران رئیس جدید در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (پنجشنبه 1 خرداد ماه 99) با حضور جمعیت زیادی از فرهنگیان، بستگان و آشنایان مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید آموزش و پرورش برگزار شد، این جلسه در حالی برگزار می‌شد که سالن پر از جمعیت بود.
علی حسن‌زاده رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این مراسم به بیان گزارشی از فعالیتهای آموزش و پرورش پرداخت و گفت: آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در طول دو سال گذشته موفقیتهای بزرگی در سطح استان بوجود آورد که حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی همه همکاران اداری و آموزشی است.
حسن زاده گفت: در سال گذشته یک مدرسه در یاسوج به اندازه کل استان قبولی در رشته های پزشکی داشت و در مسابقات قرآن و مسابقات ورزشی بیش از نیمی از موفقیت‌های استانی مربوط به آموزش وپرورش بویراحمد بود.
وی با بیان اینکه انتظار می رفت در این شرایط که نزدیک عید فطر و امتحانات بود در عزل من عجله نمی کردند گفت: عزل من ضرب الاجلی بود و از آقای روشنفکر که نقشی در برداشتن من نداشت تشکر می کنم.
وی گفت: بویراحمد نقش مهمی در توسعه استان دارد که با ۸۰ هزار دانش آموز و فرهنگی از پتانسل و ظرفیت نیروی انسانی آن در سطح مدیرکلی آموزش وپرورش استفاده نشده است.
رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: از غلامحمد زارعی  نماینده اسبق آموزش وپرورش که از صفر تا ۱۰۰ برای من سنگ تمام گذاشتند تشکر می کنم.
وی در اظهاراتی به ویژگیهای ایل بویراحمد ونقش آنها در استان شدن استان اشاره کرد وگفت: امروز باید همه با هم بویراحمد واحد را کلید بزنیم و اتحاد وهمبستگی خویش را حفظ کنیم.
مدیر سابق آموزش و پرورش بویراحمد افزود: من فدای تابلوی بویراحمد شدم که اجازه ندادم با وجود کمبود ۲۷۰ نفر نیرو در حوزه آموزش ابتدایی از سایر شهرستانها به شهرستان بویراحمد نیرو منتقل شود.
وی با بیان اینکه همه بویراحمد در انقلاب نقش داشتند گفت: من برادر شهید و از طایفه جلیل هستم که ۵۴ شهید را تقدیم نظام وانقلاب کرده است.
حسن زاده با تبریک به آقای دلشاد مدیر جدید آموزش وپرورش برای هر گونه همکاری و مشورت در راستای تحقق آموزش وپرورش اعلام آمادگی کرد و گفت: شبانه روز در کنار شما خواهم بود.
فارس نوشت: در این مراسم با اهداء لوح سپاس از طرف مدیرکل آموزش وپرورش استان از زحمات علی حسن زاده تقدیر و حکم مسئولیت کورش دلشاد به سمت مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد به وی اهداء شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1