تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۴۰
کد مطلب : ۴۱۹۴۲۸
در بازدید از ورودی‌های مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: مردم در خانه بمانند تا ویروس کرونا ریشه‌کن شود ( + فیلم و تصاویر )

۲
کبنا ؛حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از مسئولان از ورودی‌های مرکز استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و غربالگری از مسافران در محل ورود و خروج شهر یاسوج قرار گرفت.
 کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این بازدید ضمن قدردانی از رسانه‌ها، نیروهای انتظامی، سپاه، بسیج و گروه‌های مختلف مردمی، اظهار داشت: من همین جا از مردم عزیزمان که در خانه ماندند، تشکر می‌کنم و از آنها خواهش دارم که در این چند روز آینده هم در خانه بمانند، چرا که تنها راه قطع زنجیره ویروس کرونا، در خانه ماندن و پرهیز از تجمع‌های غیرضروری است.
کلانتری در ادامه گفت: مردم روز سیزده به در هم در خانه بمانند. تمامی مکان‌های تفریحی و فراغتی، مناطق گردشگری و تفرجگاه‌های شهرها و روستاهای استان برای مقابله با شیوع کرونا تعطیل هستند بنابر این مردم برای سیزده به در برنامه‌ریزی نکنند.
کلانتری افزود: از هرگونه تجمع و حضور شهروندان جلوگیری می‌شود و هدف از این ممنوعیت پیشگیری و کنترل شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری است.
 
وی ادامه داد: مردم استان همانند گذشته که همکاری و همراهی بسیار خوبی با ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا داشتند برای روز ۱۳ فروردین ماه نیز کمک کنند تا تجمعی شکل نگیرد و ازدحامی نداشته باشیم تا بتوانیم با کمک یکدیگر ویروس کرونا را ریشه کن کنیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولان در ایام نوروز در آماده باش کامل بوده و هستند و لحظه‌ای از توجه به مردم و سلامت و آرامش آنان غفلت نمی‌کنند تا کرونا هرچه سریعتر ریشه کن شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
فایل های مرتبط
1