تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۴۱۹۱۸۷
در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ورودی‌های استان مطرح شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: خودروهایی که حق ورود به کهگیلویه و بویراحمد ندارند، در صورت مشاهده به پارکینگ می‌روند / مردم دو هفته در خانه بمانند، شرایط خوبی برای قطع زنجیره کرونا خواهیم داشت ( + تصاویر )

۳
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از محورهای مهم مواصلاتی به ویژه ایستگاه‌های غربالگری یاسوج - شیراز و یاسوج - اقلید بازدید کردند.
به گزارش کبنا، مسئولان در این بازدید سرزده از نزدیک در جریان روند نظارت و کنترل ورودی‌ها و ایستگاه‌های غربالگری قرار گرفتند.
استاندار در این بازدید از عملکرد و اقدامات نیروهایی که در مبادی ورودی استان ( بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و ..) به طور کامل و دقیق کنترل می‌کنند. تشکر کرد و گفت: پلیس راه و راهور جاده‌های درون استان و  داخل شهرها را به صورت دقیق کنترل کنند و خودروهایی که بدون توجه به هشدارها از تورهای ایست و بازرسی عبور می‌کنند، جریمه کنند.
کلانتری افزود: این خودروها در صورت اصرار بر سرپیچی با اعمال قانون و اختیارات پلیس نسبت به انتقال خودرو به پارکینگ اقدام شود.
کلانتری همچنین در گفت‌وگوی کوتاه و صمیمی با افرادی که شبانه روز در این محورها به امر انجام تست و غربالگری مشغول‌اند، ضمن عرض خسته نباشید، از زحمات آنان تقدیر ویژه کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراهی مردم استان در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر مردم سعی کنند در این مدت دو هفته در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند شرایط خوبی را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس رقم خواهیم زد.
وی خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس همه امکانات و تجهیزات را بسیج کردیم.
وی کنترل و غربالگری مستمر و مداوم در ورودی‌های استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم با توجه ویژه به پویش «در خانه بمانیم» به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

صادق بهمنیار
Iran, Islamic Republic of
تشکروسپاس فراوان براستاندارخوب ودلسوزومردمی استان کهگیلویه و بویراحمد دکترکلانتری عزیز که الحق والانصاف درین مدت سنگ تمام گذاشتندوبهترین تصمیمات رااتخاذنمودندخداوندبه این شخص متدین ودلسوزاجرمعنوی عطافرمایدوتشکروسپاس ویژه از نیروهای مسلح بخصوص سپاه ونیروانتطامی وتمام نهادهادهاازجمله هلال احمروکادردرمان و بسیج و نیروهای مردمی که واقعادلسوزانه دارندزحمت میکشنداجرهمگی باسیدالشهدا
سید روح الله هادی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از تصمیم بجا وتشکر ویژه از پرسنل همیشه زحمت کش نیروی انتظامی ولی مسافر در سطح شهر خیلی زیاد است استدعا داریم به این قضیه توجه بیشتری بعمل آید.
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1