کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ورودی‌های استان مطرح شد

خودروهایی که حق ورود به کهگیلویه و بویراحمد ندارند، در صورت مشاهده به پارکینگ می‌روند ( + تصاویر )

6 فروردين 1399 ساعت 15:15

استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از محورهای مهم مواصلاتی به ویژه ایستگاه‌های غربالگری یاسوج - شیراز و یاسوج - اقلید بازدید کرد و گفت: استاندار کهگیلویه و بویراحمد: خودروهایی که حق ورود به کهگیلویه و بویراحمد ندارند، در صورت مشاهده به پارکینگ می‌روند.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از محورهای مهم مواصلاتی به ویژه ایستگاه‌های غربالگری یاسوج - شیراز و یاسوج - اقلید بازدید کردند.
به گزارش کبنا، مسئولان در این بازدید سرزده از نزدیک در جریان روند نظارت و کنترل ورودی‌ها و ایستگاه‌های غربالگری قرار گرفتند.
استاندار در این بازدید از عملکرد و اقدامات نیروهایی که در مبادی ورودی استان ( بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر و ..) به طور کامل و دقیق کنترل می‌کنند. تشکر کرد و گفت: پلیس راه و راهور جاده‌های درون استان و  داخل شهرها را به صورت دقیق کنترل کنند و خودروهایی که بدون توجه به هشدارها از تورهای ایست و بازرسی عبور می‌کنند، جریمه کنند.
کلانتری افزود: این خودروها در صورت اصرار بر سرپیچی با اعمال قانون و اختیارات پلیس نسبت به انتقال خودرو به پارکینگ اقدام شود.
کلانتری همچنین در گفت‌وگوی کوتاه و صمیمی با افرادی که شبانه روز در این محورها به امر انجام تست و غربالگری مشغول‌اند، ضمن عرض خسته نباشید، از زحمات آنان تقدیر ویژه کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همراهی مردم استان در مقابله و پیشگیری با ویروس کرونا را مهم ارزیابی کرد و گفت: اگر مردم سعی کنند در این مدت دو هفته در خانه بمانند و از ترددهای غیر ضرور بپرهیزند شرایط خوبی را برای قطع زنجیره انتقال این ویروس رقم خواهیم زد.
وی خاطرنشان کرد: برای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع این ویروس همه امکانات و تجهیزات را بسیج کردیم.
وی کنترل و غربالگری مستمر و مداوم در ورودی‌های استان را مهم ارزیابی کرد و گفت: مردم با توجه ویژه به پویش «در خانه بمانیم» به قطع زنجیره انتقال و ریشه کن کردن این ویروس کمک کنند.


کد مطلب: 419187

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419187/2/خودروهایی-حق-ورود-کهگیلویه-بویراحمد-ندارند-صورت-مشاهده-پارکینگ-می-روند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1