تاریخ انتشار
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۱۹۰۸۲
توسط قرارگاه جهادی حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح؛

اهدای ۳ هزار ماسک و دستکش به بیمارستان شهید جلیل یاسوج / مثنوی: هر نیازی که کادر درمانی داشته باشد، سپاه با تمام توان برای رفع آن تلاش خواهد کرد ( + تصاویر )

۲
۰
کبنا ؛روز گذشته ( شنبه 1 فروردین ماه 99) سرهنگ مثنوی معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مسئول قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی استان به مناسبت شروع سال جدید با جاودان سیرت رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج دیدار و سه هزار ماسک و دستکش و تعدادی گان محافظتی به مرکز مقابله با کرونای استان در بیمارستان شهید جلیل یاسوج اهدا کردند.
 به گزارش کبنا، سرهنگ مثنوی ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) و تبریک سال نو گفت: مجاهدت‌ها و فداکاری‌های شما و کادر درمان استان بی بدیل و قابل ستایش است و الحق بار سنگینی که بر دوش شماست تداعی کننده خط مقدم جبهه‌ها و تلاش‌ها و ایثار شبانه روزی شما، انسان را یاد رشادت رزمندگان در شب‌های عملیات می‌اندازد.
 وی افزود: من و همه‌ی همکاران چه در سپاه فتح و چه در تیپ افتخار آفرین 48 فتح وظیفه خود را پشتیبانی از شما و نیروهایتان می دانیم، و طبق فرموده مقام معظم رهبری: هر نیازی که شما داشته باشید با تمام توان برای رفع آن تلاش خواهیم کرد.
ان شاء الله به یاری خداوند و امام زمان (عج)، پرسنل درمان استان تنشان سالم و قدمشان استوار باشد.
 جاودان سیرت ضمن قدردانی از حمایت‌های سپاه استان بیان داشت: سپاه همیشه در مقابل تهدیدات در خط مقدم بوده و الان نیز با حداکثر توان در حال پشتیبانی و کمک به کادر درمان استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور است، و اعتمادی که مقام معظم رهبری و سپاه به پرسنل درمان دارند حقیقتاً باعث انرژی مضاعف و امیدی در قلب ماست.
 وی خطاب به سرهنگ مثنوی تأکید کرد: حتماً سلام ما را به بچه‌های تیپ و جهادگران بسیجی که بیرون از فضای بیمارستانی شبانه روز در حال تلاش و پشتیبانی هستند، برسانید و بگویید حضور شما در کنار ما دلگرمی است برای کادر درمان و این مجاهدت‌ها مشوقی است که پزشکان و پرستاران تا پای جان به مردم خدمت رسانی کنند.
 جاودان سیرت با اشاره به سفرهای نوروزی و عدم رعایت نکات ایمنی توسط مردم گفت: شیوع بیماری در استان با روند فزاینده‌ای روبه رو است و متأسفانه این بیماری با توجه به آمار موجود، کوچه به کوچه و خانه به خانه در استان در حال پیشرفت است، و عدم توجه مردم به قرنطینه خانگی باعث خسارن جبران ناپذیری خواهد شد.
 وی افزود: این ویروس، ویروس وحشتناکی است که اگر مردم ما آن را همانند الان جدی نگیرند طی روزهای آتی علی الخصوص برای سالمندان و بیماران استان وضعیت نگران کننده رقم خواهد خورد.
 جاودان سیرت عنوان کرد: خدا را شاهد می‌گیریم 70 تا 80 درصد پرسنل ما نزدیک به 20 روز است خانه و خانواده خود را ندیده‌اند و شبانه روز در حال از جان گذشتگی هستند، مردم استان را عاجزانه قسم می‌دهم برای سلامتی خودشان و خانواده اشان این 2 هفته را در خانه بمانند.
وی با اشاره به بیماران اندک استان در هفته‌های ابتدایی و تعداد اندک تلفات نیز تصریح کرد: با احساس خطری که داشتیم قبل از شیوع بیماری در کشور اقدام به آموزش زشکان و پرستاران و اعزام آنها به نقاط مختلف استان برای آموزش تیم‌های پزشکی و درمانی کردیم. و با تمهیدات لازم یک بیمارستان را در استان مرکز مقابله با کرونا کردیم تا بیماری را در همین مرکز کنترل کنیم.
 وی با اشاره به شیوع بالای بیمار در این هفته گفت: باتوجه به حجم مسافرت مردم، عدم قرنطینه خانگی شیوع بیماری در استان به شدت در حال بالا رفتن است و حقیقتاً از این به بعد هرگونه علائمی در فرد را باید ابتلای آن شخص به کرونا در نظر بگیریم.
وی در پایان دوباره هشدار داد: اگرم مردم رعایت نکنند، مسئولان استان هم دست به استفاده از قوه قهریه و بستن راه‌ها و بازارها و مکان‌های تردد جمعیت در استان نزنند، در روزهای آینده وضعیت استان به سمت وخامت و تراژدی جدی خواهد رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

م رفیعی
Iran, Islamic Republic of
ای خدا ی بزرگ تورا به پهلوی شکسته ی حضرت فاطمه قسم میدهم که یار ویاور پزشکان وپرستاران
و هر کس در مبارزه با این بیماری قدم خیر بر میداردباش آمین یارب العالمین
بی تاج
Iran, Islamic Republic of
میگم خبری از تاج گردون
میرشکال
معمار کبیر اقتصاد
امیرکبیر

کسی که همیشه به فکر مردم‌است
اصلا نیست

لطفا اگه خبری ازش دارید
اطلاع رسانی کنید
ممنونمم
بی تاج از گچساران
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1