کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

شرکت نفت و گاز گچساران همواره در خط مقدم حل بحران هاست

2 فروردين 1399 ساعت 18:34

مدیر روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: به دستور مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ماشین آلات این شرکت در اجرای فاز دوم جاده کمربندی شهرستان گچساران مشغول به تلاش و فعالیت هستند.


علی جعفری دیزگانی مدیر روابط عمومی شرکت نفت و گاز گچساران در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: به دستور مهندس هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران ماشین آلات این شرکت در اجرای فاز دوم جاده کمربندی شهرستان گچساران و مشغول به تلاش و فعالیت هستند.
جعفری تصریح کرد: این اقدامات در راستای کنترل ورودی و خروجی شهر و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است که تا همین امروز نیز ادامه داشته است.
جعفری اظهار کرد: فاز دوم کمربندی گچساران نیز به طول هشت کیلومتر از پشت فرودگاه گچساران تا جاده روستای سراب‌نیز است که با اتمام این پروژه، عبور و مرور ماشین‌های سنگین از سطح شهر گچساران حذف شده و به جاده کمربندی انتقال می‌یابد.
جعفری ابراز کرد: شرکت نفت و گاز گچساران همواره در امور مختلف شهری و در بحران های مختلف از جمله سیل بهار سال گذشته، تمام توان خود را برای رفع مشکلات و خدمت به مردم عزیز گچساران بکار برده است.
شایان ذکر است؛ ظفری شهردار دوگنبدان امروز در واکنشی اینستاگرامی از مشکلات فاز دوم جاده کمربندی ابراز گلایه کرده و با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت مدیریت شهری، از برخی دستگاه های اجرایی از جمله شرکت نفت، راهداری، بنیاد مسکن،  پیمانکاران راهسازی و مالکین دستگاههای راهسازی خواستار کمک جهادی برای اتمام پروژه شد.


کد مطلب: 419066

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/419066/2/شرکت-نفت-گاز-گچساران-همواره-خط-مقدم-حل-بحران-هاست

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1