تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : ۴۱۷۰۲۲
در نشست شورای اداری شهرستان بویراحمد مطرح شد؛

فرماندار بویراحمد: افتتاح بیش از 250 میلیارد تومان پروژه در دهه فجر/ تذکر انتخاباتی «کناری» به مدیران بویراحمد

۱
کبنا ؛شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد، صبح امروز (6 بهمن ماه 98) در نشست شورای اداری این شهرستان که با حضور مدیران شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه به یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می‌شویم، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما این است که هیچ گونه شائبه‌ای در برگزاری انتخابات نباشد، و ما مجریان برگزاری انتخابات تا امروز تلاش کردیم که بهانه‌ای دست بهانه جویان ندهیم.
کناری خطاب به مدیران گفت: باید روراست باشیم، مدیران هم با عدم حضور در متینگ‌های انتخاباتی بهانه‌ای دست بهانه جویان ندهند.
وی تصریح کرد: تذکر می‌دهم که مدیران در متینگ‌های انتخاباتی حضور نداشته باشند و در محافل و مکان‌هایی که برای مدیران شایبه انتخاباتی به وجود می‌آورد حضور پیدا نکنند. مدیر تنها وظیفه دارد که مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی دلگرم کند؛ اما حق ندارد با امکانات و اموال دولتی در کنار کاندیدای انتخاباتی از نامزد خاصی حمایت کنیم.
فرماندار شهرستان بویراحمد تأکید کرد: مدیران شهرستان پاک دست هستند و باید بی‌طرفی خودشان را نشان دهند و همچنین مجریان برگزاری انتخابات شایبه‌ای ایجاد نکنند.
کناری در ادامه بابیان اینکه ۹۰ درصد روستاهای ما برف‌گیر هستند، گفت: اجازه ندهید تنها دو دستگاه خدمات‌رسان درگیر بحران شوند وقتی ۶۰۰ روستا و شهرهای شهرستان برف‌گیر می‌شود و بیماران نیاز به کمک دارند دستگاه‌ها باید اقدام کنند، در این مدت اخیر قطعی گاز، آب و برق نداشتیم.
وی اظهار کرد: متأسفانه برخی مدیران بی‌خیال هستند، این مدیر انقلاب و نظام هست و باید جلوتر از مردم حرکت کنند اما برخی از دستگاه‌ها کم‌لطفی می‌کنند.
کناری در ادامه بابیان اینکه به مردم شهرستان بویراحمد نوید افتتاح پروژه‌های عمرانی را می‌دهم، افزود: پروژه‌های عمرانی، اشتغال‌زایی و خدماتی با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، وقتی می‌توانیم مردم را دلگرم و شاد کنیم که در بدترین شرایط اقتصادی کشور این پروژه‌ها در مرکز استان افتتاح می‌شود.
وی افزود: مردم همیشه پای نظام و انقلاب بودند، مردم با افتتاح این پروژه‌ها دلگرم خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حاج احسان
Iran, Islamic Republic of
شما نگران مدیران نباش جناب دکتر ...چونکه ازقدیم گفتن حواست به کلاه خودت باشه که باد نبره.. درضمن طبق آیه صریح قرآن هیچ شخصی بارگناه دیگری را به دوش نمیکشد............
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1