تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب : ۴۱۶۹۳۶
کبنا گزارش می‌دهد

نشست هم‌اندیشی «موحد» با جمعی از مردم لنده، قیام و رضاتوفیق

۱۱
۰
کبنا ؛فعالیت‌ها و تحرکات انتخاباتی در شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با حضور کاندیدای انتخابات آغاز شده است و نامزدهای انتخاباتی در یک فضای کاملاً سالم و رقابتی به دنبال جذب آرا هستند.
حجت الاسلام سید محمد موحد نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، با تعدادی از مردم مناطق مختلف این حوزه دیدار کرد. او به لنده رفت و در نشست همفکری که جمعی از جوانان برگزار کرده بودند، شرکت کرد.
موحد همچنین با تعدادی از مردم روستای قیام نیز دیدار کرد.
سید محمد موحد همچنین در نشست هم اندیشی تعدادی از سادات رضاتوفیق حضور پیدا کرد و در آنجا بعد از شنیدن حرف‌های بعضی از حاضرین به سخنرانی پرداخت.
به گزارش کبنا، غفار فتحی یکی از جوانان لنده در دیدار با سید محمد موحد گفت: «از عوامل اصلی راکد بودن توسعه در بستر سنگلاخی سال‌ها و دهه‌های گذشته، سوء ظن‌ها و عدم صله رحم سیاسیون با خلاقیت‌ها و اثرگذاری‌های جوانان در هویت بخشی به امر توسعه متوازن بود»
وی افزود: من جوان در ابتدا به دوستان پر مدعای سیاست در حوزه کهگیلویه بزرگ توصیه‌ای دارم:
«قلم‌هایتان را نازک بتراشید، سطرها را بهم نزدیک کنید، بساط جملات انشایی را جمع کنید و ماهیت خبری تعیین کنید، منطق برنامه‌هایتان را در چشم انداز آتی ترسیم کنید، سیاست جای شعبده بازی نیست.»
وی افزود: «دوره جوانی دوران پرآشوبی است، سیاست خواه وناخواه متأثر از تاثیرات قدرتمند خط مشی جوانان است، به همین سبب مشارکت انگیزشی-سیاسی جوانان مقوله‌ای چند وجهی و پویاست، شاید یکی از عوامل اصلی راکد ماندن و حرکت لاک پشتی توسعه ایده آل در بستر سنگلاخی دهه‌ها و سال‌های گذشته و این که لکه ننگ محرومیت در حوزه ما مشخص است، سوءظن‌ها و عدم صله رحم با خلاقیت‌ها و اثرگذاری های جوانان در هویت بخشی به امر توسعه متوازن بود، باور بفرمایید پتانسیل‌ها و مهارت های نخبگان حوزه و شهرستان لنده من جمله استاد عین الله تقی زاده به حدی است که می‌توانند بعنوان متغییری مستقل، عامل مهمی در ارتقای درآمد سرانه و رفاه عام باشند، حق ما انتظار ما جوانان شهرستان از حضرتعالی این است که در قدرت سیاسی و ترقی زیرساخت‌ها و امور عام المنفعه به ما سهم و نقش دهید و این نکته یک امتیاز سیاسی نیست بلکه حقی سیاسی است.
- چرا بعد از سید محمد موحد توسعه در حوزه ما متناسب با انتظارات مردم فراگیر نشد و به صورت مقوله‌ای ارزشی بسط داده نشد؟ چرا کالبد جامع توسعه در حوزه ما در قیاس با سایر حوزه‌ها فرسوده ترشد؟
اولین دلیل این است که نگاه مردم ما به توسعه زایشی نیست و با تعصبات قومی و قبیله‌ای گره خورده است، علت بعدی از نظر حقیر این است که بر مهر یادگارهای زیرساختی و نگاه متوازن سید محمد موحد آن گونه که انتظار می‌رفت در فرآیندی روبه جلو بعد از ایشان خاطره آپدیتی بر بلوک راستین توسعه ثبت نشد و این جاست که باید بفهمیم توسعه در خلا سیاسی رخ نمی‌دهد، از شما خواهشمندم برای جوانان این حوزه باری دیگر پدر باشید.
- در پایان با توجه به این که یک سوم از اصول قانون اساسی مربوط به قوه مقننه و قانون گذاری است از مردم انقلابی حوزه شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه بزرگ خواهشمندم با بصیرت دست به انتخاب بزنند و از نامزدهایی که سعی کردند با رفتارهای نامتعارف رأی جذب کنند، دوری کنید. زیرا شناسنامه شما نشانه اصالت، شخصیت، هویت، عزت، شرف و ناموس شماست، واین را بدانند که شخصی که با قانون شفاف نباشد با مردم هم شفاف نیست.»
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده
Iran, Islamic Republic of
اکثرا طرفدار عدلن من خودم تو جلسه بودم خواستم ببینم موحد چی داره بگه همش حرف . بیشتر لنده طرفدار هاشمی ن
مخالف
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست ب اینا ک اومدن تو جلسه بگه اخه کسی ک تو ۱۶ سال کاری نکرد چطور میتونه تو ۴ سال کار کنه .. بچه کدومتونه گذاشته سرکار ؟؟ چ کاری برا شهرتون انجام داده؟ داره فقط ی امید بهتون میده این امتحانشو پس داده .. بیکاری ن مشکل دهدشته مشکل کل ایرانه پس زیاد دلخوش ب موحدم نباشید بر اساس منطق فک بدید ن طایفه . و سلام
حسن
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز میدونم چهارستون بدنتون رو برداشته.ولی میخوام بهت بگم این عملکرد خود هاشمی بود که به این روز نشوندش.در ضمن شغل در ایران ارتباط مستقیم به عملکرد نماینده داره.موحد همخودش رو ثابت کرده.بهت قول میدم این دور بیشتر از ادوار قبل واسسشون شغل پیدا میکنه.عدل نتونست.البته ازش خورده نمیگیرم چون جایگاه خیلی ...
pari
Iran, Islamic Republic of
من خودم کل طایفه ام سمت عدل هاشمی پور بودیم ولی ه ادادن نامه ها چیز دیگ ندیدیم
بگو مرد نمی تونی یا نمی خوای امید به پدرهای پیر فقیر نده این همه جوان به امید اون نامه ای که بهش دادی با هزار اومد پول قرض میکنه برا کرایه ماشین که بره اون شهری که نامه رو زده وقتی میرسه بهش میگن این شرایط کار هست بدون خوابگاه بیمه وحقوقت زیر نظر بچه هست وبا حقوق کم ولی اطرافیان 15روزکار15روز بیکار اونم باحقوق 14میلیون اون موقع ولی میگه این حقوق کفاف زندگی رو نمی ده بگو والا عجب رویی دارین خدارو شکر کنین با این حقوق شما حدود 9نفر اونم 28رو کار با 2روز مرخصی اونم باهزار منت اگه اگه بزاره سرکار ولی موحد اگه کاری نکرد وعده ی الکی هم نداد
pari
Iran, Islamic Republic of
اگه خواستی آمار دقیق اونایی که بالاتراز این حقوق گیرشون میاد رو بدم ونامه هایی که پیشم هست اون هم با امضاء ودست نوشته ی. هنوز هم احترام براش قایل هستم به خاطر اینکه حدود 3هفته پیش بهمرحوم پدرم که الان 9روز هست فوت کرده کمک کرد ازش ممنون هستم بابت وسیله ای که باعث میشد پدرم راحت تر نفس بکشه ولی عمر پدرم 2هفته بعداز دیدار سردار به منزل مابود
دوست عزیز شخص من جلوی خونه.باوجود اینکه مردم وایستاده بودن خم شدم بهش گفتم کفشاتون رو حاضرم با دستام پاک کنم ولی من فقط یه کار میخوایم اون هم با مدرک کارشناسی ارشد مهندس عمران -عمران گفتم چشم گفت بلند شو بااشک ذوق برگشتم فقط امید میدادم وقتی بهاش تماس گرفتم وخودم رو معرفی کردم گفتن بعدا تماس بگیر بعد شماره ام رو گذاشت .من دیگه هیچ امیدی به هیچ کدومشون ندارم
اسفندیار
Iran, Islamic Republic of
نگاه مردم ما
حسن آقو
Iran, Islamic Republic of
ب من بگو شغل چیه ؟ تمام زن و بچه های مردم دارن میرن خیر اباد و بههبهان کارگری مردم رو میکنن میرن تو بهبهان میگن لر دهدشتی کارگرامونن تو ب این میگی کار ؟
pari
Iran, Islamic Republic of
شنیدیم سید محمد موحد رد صلاحیت شد برا کهگیلویه وبویر احمد، لنده ،بهمیی،...
کبنا
Iran, Islamic Republic of
موحد ناجی که نیست عامل عقب افتادگی کهیگلویه بزرگ است .جوان شما که اینقدر دست به قلم میشی یکم تفکر کن که این 16 سال موحد چکار کرد برای مردم از روی تعصب حرف نزن ایشان فقط این 4 سال اگر رفت مجل س دیگه کار به توهم ندارد. کاری به عمران آبادی ندارد. به کسی رای دهید که تفکر انقلابی و جهادی و به فکر توسعه عمران شهری شماست .
محمد
Iran, Islamic Republic of
عدل باز هم پیروز میدان است بزار این 4 سال هم عدل هاشمی برود مجلس تا کارهای نیمه تمام تمام کند.
علی
Iran, Islamic Republic of
20سال موحد درمجلس چکار کردی که حالا میخواهی بری مجلسی . کاری و عملکرد مثبتی هم نداری . بابا تودیگه کی هستی . بعد از 20سال درمجلس شما باید دراین مدتکه درمجلس نبودی یک کار انقلابی و فرهنگی و جهادی می کرد با توجه به اینکه یک روحانی هستی . که این کار انجام ندادی .
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1