تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۱۶۹۲۶
دیدار فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه مطرح شد

هدف حکومتی اسلامی ترویج فرهنگ دینی، معنویت و اخلاق در جامعه است / نباید ظرفیت مردم در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی تعطیل و به انزوا کشیده شود

۰
کبنا ؛فرماندهان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز پنجشنبه (3 بهمن ماه 98) سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از فرماندهان سپاه فتح با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
 حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه سپاه امروز مایه افتخار نظام اسلامی است، اظهار کرد: سپاه در همه ابعاد از حیثیت نظام دفاع می‌کند و گاهی هم مظلوم واقع می‌شود. سپاه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار و کار شماها پر ارزش است، دشمنان اسلام از شما می‌ترسند و دچار رعب و وحشت شده‌اند و باید این را به شماها تبریک گفت.
وی در ادامه با بیان اینکه باید قدر موقعیت نظام اسلامی و ولایتمان را بدانیم، تصریح کرد: شماها در مسیر دین الهی قدم بر می‌دارید و این را هم بدانید که شماها وقتی پیروزی به دست می‌آورید، باید افتخار کنید و اگر هم مورد هجمه قرار می‌گیرد، باز هم باید افتخار کنید، وقتی امریکای استکبار شماها را مورد هجمه قرار می‌دهد، بدانید که راهتان حق است. در مقابل استکبار و جهان ایستاده‌اید.
وی به حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های نظامی امریکا اشاره کرد و گفت: هیمنه امریکا در کمتر از چند ساعت توسط سپاه شکسته شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: هدف حکومتی اسلامی ترویج فرهنگ دینی و معنویت و اخلاق در جامعه است و قدرت نظامی ما هم در این راستا است.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی تاکید کرد: اساس قدرت و تشکیل حکومت اسلامی ترویج معنویت و اخلاق است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت سردار سلیمانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی محبوب دلها بود و شهادت آن شهید والامقام که نمونه‌ای از فرزندان رشید اسلام در سپاه پاسداران بود، انقلاب عظیمی ایجاد کرد و جامعه را متحول ساخت.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: سردار سلیمانی و یارانش در سطح جامعه و جوامع بین المللی انقلاب اسلامی را رو سفید کردند. حقیقتاً زندگی و مرگ آن شهید پر افتخار بود. و ممات و حیاتش هر دو پیروزی در پی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بر موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت مردم در برگزاری برنامه‌های مذهبی و ملی استفاده کرد و اگر قرار باشد که تمام برنامه‌های ملی و حتی مذهبی ما را نهادهای حاکمیتی و ادارات انجام بدهند، ظرفیت مردم تعطیل و به انزوا کشیده می‌شود.
در ابتدای این دیدار سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی از اقدامات سپاه فتح، اظهار کرد: در سفر سردار سلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد 25 میلیارد تومان اعتبار برای زیر ساخت‌های سپاه که عمدتاً عمومی هستند، گرفتیم.
وی افزود: همچنین 50 میلیارد تومان هم در حوزه‌های عمرانی شامل ساخت مسکن، گازرسانی و ... نیز جذب کردیم.
خرمدل در ادامه گفت: فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به تلاش بیشتری دارد و شورای فرهنگ عمومی باید جدیت بیشتری برگزار شود.
وی بر ترویج فرهنگ ناب اسلامی تاکید کرد و گفت: در مقوله حجاب و همچنین فرهنگ غلطی مانند، استفاده از اسلحه در انتخابات و یا عروسی‌ها و عزاداری‌ها باید کار شود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: نیروهای سپاه فتح استان همدل و کاملاً برای انجام مأموریت‌های فرهنگی، اجتماعی و... یکدل و وحدت دارند. و برای پیشرفت همه جانبه این استان کما فی سابق در کنار نماینده محترم ولی فقیه استان قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1