کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار فرماندهان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه مطرح شد

نباید ظرفیت مردم در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی تعطیل و به انزوا کشیده شود

3 بهمن 1398 ساعت 15:10

فرماندهان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.


فرماندهان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز پنجشنبه (3 بهمن ماه 98) سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از فرماندهان سپاه فتح با حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.
 حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با بیان اینکه سپاه امروز مایه افتخار نظام اسلامی است، اظهار کرد: سپاه در همه ابعاد از حیثیت نظام دفاع می‌کند و گاهی هم مظلوم واقع می‌شود. سپاه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار و کار شماها پر ارزش است، دشمنان اسلام از شما می‌ترسند و دچار رعب و وحشت شده‌اند و باید این را به شماها تبریک گفت.
وی در ادامه با بیان اینکه باید قدر موقعیت نظام اسلامی و ولایتمان را بدانیم، تصریح کرد: شماها در مسیر دین الهی قدم بر می‌دارید و این را هم بدانید که شماها وقتی پیروزی به دست می‌آورید، باید افتخار کنید و اگر هم مورد هجمه قرار می‌گیرد، باز هم باید افتخار کنید، وقتی امریکای استکبار شماها را مورد هجمه قرار می‌دهد، بدانید که راهتان حق است. در مقابل استکبار و جهان ایستاده‌اید.
وی به حمله موشکی سپاه به پایگاه‌های نظامی امریکا اشاره کرد و گفت: هیمنه امریکا در کمتر از چند ساعت توسط سپاه شکسته شد.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: هدف حکومتی اسلامی ترویج فرهنگ دینی و معنویت و اخلاق در جامعه است و قدرت نظامی ما هم در این راستا است.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی تاکید کرد: اساس قدرت و تشکیل حکومت اسلامی ترویج معنویت و اخلاق است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت سردار سلیمانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی محبوب دلها بود و شهادت آن شهید والامقام که نمونه‌ای از فرزندان رشید اسلام در سپاه پاسداران بود، انقلاب عظیمی ایجاد کرد و جامعه را متحول ساخت.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان کرد: سردار سلیمانی و یارانش در سطح جامعه و جوامع بین المللی انقلاب اسلامی را رو سفید کردند. حقیقتاً زندگی و مرگ آن شهید پر افتخار بود. و ممات و حیاتش هر دو پیروزی در پی داشت.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی بر موضوع امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت مردم در برگزاری برنامه‌های مذهبی و ملی استفاده کرد و اگر قرار باشد که تمام برنامه‌های ملی و حتی مذهبی ما را نهادهای حاکمیتی و ادارات انجام بدهند، ظرفیت مردم تعطیل و به انزوا کشیده می‌شود.
در ابتدای این دیدار سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی از اقدامات سپاه فتح، اظهار کرد: در سفر سردار سلامی به استان کهگیلویه و بویراحمد 25 میلیارد تومان اعتبار برای زیر ساخت‌های سپاه که عمدتاً عمومی هستند، گرفتیم.
وی افزود: همچنین 50 میلیارد تومان هم در حوزه‌های عمرانی شامل ساخت مسکن، گازرسانی و ... نیز جذب کردیم.
خرمدل در ادامه گفت: فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد نیاز به تلاش بیشتری دارد و شورای فرهنگ عمومی باید جدیت بیشتری برگزار شود.
وی بر ترویج فرهنگ ناب اسلامی تاکید کرد و گفت: در مقوله حجاب و همچنین فرهنگ غلطی مانند، استفاده از اسلحه در انتخابات و یا عروسی‌ها و عزاداری‌ها باید کار شود.
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان تاکید کرد: نیروهای سپاه فتح استان همدل و کاملاً برای انجام مأموریت‌های فرهنگی، اجتماعی و... یکدل و وحدت دارند. و برای پیشرفت همه جانبه این استان کما فی سابق در کنار نماینده محترم ولی فقیه استان قرار دارند.


کد مطلب: 416926

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/416926/2/نباید-ظرفیت-مردم-برگزاری-برنامه-های-ملی-مذهبی-تعطیل-انزوا-کشیده-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1