تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۱۵۲۲۱
خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد:

۳۳۰۰ سالن ورزشی دانش آموزی در کشور وجود دارد /  ششمین دوره المپیاد درون مدرسه‌ای گچساران

۰
کبنا ؛المپیاد علمی دانش آموزی و افتتاح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای از جمله برنامه‌های اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد است.
هادی زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان نام نویسی در المپیاد علمی دانش آموزی برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ از ۲۷ آذرماه تا اول دی ماه امسال است.
هادی زارع پور اظهار داشت: این المپیاد علمی ویژه دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم مقطع تحصیلی متوسطه دوم است.
 وی افزود: نام نویسی دانش آموزان متقاضی شرکت در این المپیاد علمی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به صورت اینترنتی و از طریق سایت oly.medu.ir انجام می‌شود. 
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مرحله نخست المپیاد علمی دانش آموزی هفته اول بهمن ماه ۱۳۹۸ و همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.
 زارع پور عنوان کرد: پذیرفته شدگان مرحله نخست المپیاد علمی دانش آموزی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به مرحله دوم که نیمه دوم اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.
 وی ابراز داشت: این المپیاد علمی از سوی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و باشگاه دانش پژوهان جوان کشور همه ساله در ۱۱ رشته برگزار می‌شود.
 زارع پور گفت: این رشته‌ها شامل ادبی، فیزیک، شیمی، ریاضی، زیست شناسی، کامپیوتر، نجوم و اخترفیزیک، سلول‌های بنیادین و پزشکی بازساختی، جغرافیا، علوم زمین شناسی و اقتصاد است.
 افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.
 
۳۳۰۰ سالن ورزشی دانش آموزی در کشور وجود دارد
 مشاور مالی اداری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش پرورش گفت: سه هزار و ۳۰۰ سالن ورزشی سرپوشیده ویژه دانش آموزان در کشور تاکنون راه اندازی شده که یکهزار و ۲۰۰ باب آن درون مدارس قرار دارد.
حامد صبوری در آیین افتتاح ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در گچساران افزود: امسال بیش از ۱۴۰ سالن ورزشی ویژه دانش آموزان در مدارس کشور به بهره برداری رسید.
 وی بیان کرد: چهار میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز پسر و دختر کشور در المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای امسال شرکت کردند.
 صبوری، ایجاد محیط سالم، مفرح و شاد برای دانش آموزان و از بین بردن فقر حرکتی و استعدادیابی برای ورزش قهرمانی را از مهمترین اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای اعلام کرد.
 وی بیان کرد: این المپیاد برای دانش آموزان هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم سراسر کشور برگزار و تا پایان سال جاری نیز ادامه دارد.
 صبوری ابراز کرد: ۸۸ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم کهگیلویه و بویراحمد امسال در این المپیاد حضور یافته‌اند.
 مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: ۲۳ هزارو ۵۰۰ دانش آموز گچسارانی در ششمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت کردند. 
هادی زارع پور اظهار داشت: این تعداد دانش آموز گچسارانی تا پایان سال جاری در ۱۰ رشته ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، هاکی، شطرنج، دوومیدانی، شنا و طناب کشی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
 وی افزود: این المپیاد در سه مرحله اصلی شامل مدرسه، منطقه و استان برگزار خواهد شد.
 زارع پور بیان کرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه با هدف ایجاد فضایی شاد و متنوع و شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برگزار می‌شود.
 وی تصریح کرد: توجه به فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی در کنار برنامه‌های علمی، نقش مهمی در موفقیت دانش آموزان دارد و جزو سیاست‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است.
 معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش وپرورش استان هم گفت: بیش از ۳۶ سالن ورزشی سرپوشیده و پنج باب استخر ویژه دانش آموزان در این استان وجود دارد. 
سیده فریبا حسینی اظهار کرد: هم اکنون ۹ باب سالن ورزشی در این استان در دست ساخت است.
 برنامه‌های ورزشی مختلف شامل رژه، روشن کردن مشعل و حرکات نمادین رشته‌هایی نظیر والیبال، فوتبال، ژیمناستیک، کاراته و تکواندو توسط دانش آموزان اجرا شد.
 
 ششمین دوره المپیاد درون مدرسه‌ای به میزبانی مدارس غیر دولتی صنعت نفت گچساران
صبح روز سه شنبه مورخ 12 /9/ 98 ششمین دوره‌ی المپیاد درون مدرسه‌ای به میزبانی مدارس غیر دولتی شهدای صنعت نفت شهرستان گچساران برگزار شد.
 المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای هر ساله از تاریخ 98/8/8 در مدارس آغاز می‌شود. 23500 دانش آموز در سه مقطع تحصیلی، در 17 رشته ورزشی که شامل 10 رشته توپی و 7 رشته غیر توپی می‌باشد، به رقابت پرداخته و تیم‌های برتر جهت شرکت در مسابقات استانی در بهمن ماه معرفی خواهند شد.
 حامد صبوری مشاور مالی اداری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش پرورش، هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل آموزش و پرورش، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره ورزش و جوانان، مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت و گاز، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل، کارشناسان استانی و شهرستانی اداره آموزش و پرورش و ..... در این همایش حضور داشتند. 
حامد صبوری، در خصوص اهمیت درس تربیت بدنی در شادی و نشاط دانش آموزان و ارتقاء سطح سلامت جسمی وروانی دانش آموزان صحبت کرد. 
وی بیان کرد بیش از 140 سالن ورزشی ویژه دانش اموزان در سال جاری در مدارس کشور به بهره برداری خواهد رسید.
 صبوری عنوان کرد 4 میلیون و 500 هزار دانش آموز پسر و دختر کشور در المپیاد درون و برون مدرسه‌ای شرکت کردند که استعداد یابی و از بین بردن فقر حرکتی از مهمترین اهداف المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای می‌باشد.
 هادی زارع پور اظهار داشت: المپیاد ورزشی با هدف ایجاد فضایی شاد و متنوع و شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان برگزار می‌شود. 
برنامه‌های ورزشی مختلف شامل رژه، روشن کردن مشعل و حرکات نمادین رشته‌هایی نظیر والیبال، فوتبال، ژیمناستیک، کاراته و تکواندو توسط دانش آموزان اجرا شد.
 
سومین کلاس درس تربیت بدنی استان در شهرستان گچساران افتتاح شد
 صبح روز سه شنبه مورخ 98/9/12 سومین کلاس درس تربیت بدنی استان در شهرستان گچساران افتتاح شد.
 کلاس درس تربیت بدنی شهرستان گچساران در دبستان دخترانه شاهد فدک احداث شده است.
 حامد صبوری مشاور مالی اداری معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: در مناطق مختلف کشور 200 کلاس درس تربیت بدنی دایر شده است که تا پایان سال جاری به 380 باب خواهد رسید.
 وی افزود: اولویت کلاس‌های درس تربیت بدنی برای مدارس دخترانه می‌باشد.
 وی ادامه داد: مربی تربیت بدنی، فضا و تجهیزات از ارکان اصلی در درس تربیت بدنی است و از شاخص‌های برگزاری کلاس تربیت بدنی در آموزش و پرورش به شمار می‌آید.
همچنین عنوان کرد: این طرح می‌تواند مشکل فضای ورزشی مدارس دخترانه را بر طرف کند.
 هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش عنوان کرد: تا کنون 3 کلاس درس تربیت بدنی در استان ساخته شده که بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.
 

http://s7.picofile.com/file/8380590300/IMG_3302.JPG

http://s6.picofile.com/file/8380590284/IMG_3307.JPG

 
http://s6.picofile.com/file/8380590268/IMG_3304.JPG

 







نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1