تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۴۱۵۰۸۵
همایش سال‌ها همدلی در مسیر توسعه گچساران؛

حمله تاجگردون به وحدت اصولگرایان / تصاویر

۳
کبنا ؛نماینده  مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در همایشی تحت عنوان سال‌ها همدلی در مسیرتوسعه که با حضور مردم و مدیران در تلار ستاره شب برگزار شد، به گزارش عملکرد یکساله اش پرداخت و گفت: این روزها هفته بسیج است، همان بسیجی که هر چه داریم از اوست، بسیجی که با خونش سرزمینی را نگه داشت که امروز فخر همه ماست.
وی افزود: شما مردم دو دوره با رأی پاکتان مرا به مجلس فرستادید و هشت سال وکالت هم بار سنگینی است، هرچند نماینده دو وظیفه اصلی دارد یکی قانون گذاری و دیگری هم نظارت، پس این افتخار را داشتم که به همت شما مردم سالها در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس انجام وظیفه کنم.
تاجگردون اظهار کرد: در این دوران ۶ سال رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و ۷ سال هم در کمیسیون تلفیق حضور داشته و تنها عضو نماینده پارلمان ایران در پارلمان‌های دنیا در بانک جهانی و صندوق بین المللی پول بودم و در امر قانون گذاری وظیفه داشته‌ام که بیش از ۷۰ طرح اجرایی را امضاء و یا به تصویب برسانم و امروز افتخاردارم که وکیل مردم در خانه ملت باشم.
وی افزود: این استان و شهرستان‌های گچساران و باشت به دلایل مختلفی عقب مانده است اگرچه  تلاش‌هایی نیز صورت گرفته است و شاید هم در بسیاری از امور هم عقب باشند و امروز افتخار داریم که این اقدامات حاصل شده؛ 100 درصد روستاهای این شهرستان گاز رسانی و اکثراً هم آبرسانی شده‌اند و بسیاری از روستاها هم به زمین و امکانات ورزشی مجهز شده‌اند، بزگترین مجتمع فرهنگی جنوب در این شهر درحال ساخت است و بزرگترین سالن اجتماعات مجلل در این شهر ساخته شد و تمامی روستاهای دارای طرح هادی دارای بهسازی مناسب هستند.
تاجگردون اظهار کرد: ورودی و خروجی تمامی جاده‌های ما چهاربانده خواهند شد و اعتبارات عمران شهری ما حداقل ۵۰ برابر شده است، امکانات درمانی و بهداشتی ما برای ۵۰ سال آینده کفایت می‌کنند وبرای زمین‌های کشاورزی بهترین تخصیص‌های آب نیز صورت گرفته است و پتروشیمی، بزرگ‌ترین کارخانه گیاهان دارویی و نیز کارخانه بیو اتانول در این شهرستان در حال احداث است.
نماینده گچساران و باشت گفت: بافت فرسوده گچساران هم به عنوان پایلوت کشوری مطرح شده و کار به پیش می‌رود، اما دوست دارم که مردم من زمانی که از نیاز شهرستان می گویند، بگویند که چه چیزهایی دیگری می‌خواهند در حالی که شهرمان در مداری است که به سرعت جلو می‌روند.
وی افزود: امروز هیچکدام از شماها به اجبار به این همایش نیامده اید و برایم ارزشمند است که بگویم یاران من استیجاری و سربه زیر نیستند، و نباید فراموش کنیم که چه بودیم و امروز چه شده‌ایم.
تاجگردون اظهار کرد: به من خرده می‌گیرند که تاجگردون نخبه کُشی می‌کند و فقط می دانم که نخبگان کسانی هستند که می‌توانند گوهر وجودی خودشان را بالا بکشند و در هیچ دورانی بعد از انقلاب اینقدر از فرزندان این استان در مسندهای مختلف کشوری نداشته‌ایم و مسئولیت‌های بزرگی فرزندان این استان در سطح کشور را دارند، این‌ها همان نماد خودباوری و عزت است و نخبه کشی آن روزایی بود که یک یا دو دهه قبل جوانان را از این شهرستان فراری می‌دادند.
نماینده گچساران و باشت گفت: کسانی که امروز حرف‌های دور از اخلاق می‌زنند خودشان را نخبه می‌دانند و ما درجامعه ای زندگی می‌کنیم که تنوع اقوام است و همه در کنار هم زندگی کرده‌اند و شاید تبعیض و اختلاف نظری هم‌وجود داشته باشد.
وی افزود: من یک جمله معروف به طنز در برنامه‌ها دارم که میشه می گویم تُرکش کم بود! اما امشب در موسیقی این همایش ترکش زیاد بود و افتخار می‌کنم، می‌خواهم بخوانم اما می‌ترسم رد صلاحیتم کنند و نمی‌خوانم، قشقایی‌ها امروز در جمع ما حضور دارند و به بنده رأی قاطع دادند و عزیزان قشقایی که در دور قبل سینه سپر کردند و اینکه شما مجدد همراه من باشید خوب است ولی کفایت نمی‌کند، امسال از مردم گچساران برای ادامه خدمت  ۸۰ هزار رأی می‌خواهم تا بگویم لر و ترک باید با هم کار کنند و بتوانند این شهر را بسازنند. 
تاجگردون اظهار کرد: این‌ها معامله نیست و هیچکسی با کسی معامله نمی‌کند و آنهایی که پای میز معامله با من نشستند، طرد شده‌اند و امروز مخالف من هستند، خیلی‌ها می نویسندو می گویند تاجگردون قومگرایی می‌کند، و اتفاقاً عیب و ایراد ما این است که نتوانستیم اقوام، طوایف و سلایق مختلف را به پای توسعه و پیشرفت بیاوریم.
نماینده گچساران و باشت گفت: در خصوص نظریه توسعه اگر نظام جمهوری اسلامی هم اشتباه می‌کند باید اصلاح کند و من هم باید در شهرم به این موضوع توجه کنم که اگر قرار است درشهرم توسعه اتفاق بیافتد مشارکت همه اقوام را خواهم داشت و ما باید برای اقوام کار کنیم.
وی افزود: دیروز جلسات مختلفی با قشقایی‌ها و برخی طوایف داشتم و کسانی بودند که دور قبل هم با من نبودند، به من می گویند چرا باهنرمندان، بازاریان، ورزشکاران و ... می‌نشینی و برخی وقت‌ها می گویندکه چرا با این همه مشغله به باباکلان می‌روی؟، معتقدم که اگر بروی سفره یک پیرزن باباکلانی بنشینی آن پیرزن هم می‌تواند با آهش ما را به عرش برساند و یا هم به فرش بکشاند؛ معنای اعتدال همین است.
نماینده گچساران و باشت گفت: جامعه باید بچرخد تا اتفاق و حرکتی برای رشد و توسعه بیافتند، اما از هر ابزاری برای تخریب بنده استفاده می‌کنند؛ باید گفت که با چه دینی می‌خواهی پا به عرصه خدمت بگذاری که جوانش را همین روز اول اراذل و  آشوبگر می‌نامی و اگر بخواهید بسازیدپس باید بسوزید و نمی‌شود بدون سوختن ساختن و توهین نکنید که به من اینچیزها نمی‌چسبد.
وی در ادامه با اشاره به داستان خارپشت‌ها (پائولو کوئلیو نویسنده معروف برزیلی) در عصر یخبندان افزود: در عصر یخبندان خیلی از حیوانات از سرما مردند بنابراین خارپشت‌ها تصمیم گرفتند دورهم جمع شوند تا گرمای بدنشان آن‌ها را از سرما محافظت کند اما تیغ‌هایشان به بدن همدیگر فرومی‌رفت؛ مخصوصاً آن‌ها که بیشتر گرما را دریافت می‌کردند، بیشتر تیغ را هم حس می‌کردندو بنابراین تصمیم گرفتند از هم جدا شوند که دوباره بسیاری از آن‌ها مردند… آن‌ها مجبور بودند یکی از این دو راه را انتخاب کنند؛ خطر انقراض و نابودی یا پذیرفتن درد تیغ‌ها.
وی تصریح کرد: عصر یخبندان بوده و هست و مشکلات روز به روز بر هم انباشته می‌شوند و شاید یک نفری مثل تاجگردون که عمری را گدرانده و 30 سالی خدمت کرده بهترین راه براین است که برود و بگوید ما نیستیم و دیگری بیاید و راه خود را به ماندگار بگذارد چرا که بهترین عافیت طلبی است. 
تاجگردون اظهار کرد: نه اینکه من ناجی‌ام، اما همه باید پشت به پشت بایستیم هرچند تیغی به پشتمان برود و هیچکس از من بیشترآزار و اذیت نمی‌شود، دردی که من می‌کشم هیچکدام تحمل ندارید و تیغ یکایک دردمندانی که از سوز سرما پناه برده‌اند یه ذره‌اش در پشت من است.
نماینده گچساران و باشت گفت: یک دوره‌ای از هم جدا شدیم و ۲۰ سال در کمابودیم و چه بسیاری از جوانانی که درکوچه ها و جاده‌ها رفتند و شاید هنوز هم می‌روند؛ باید پشت به پشت هم را رها نکنیم و باید تحمل کنیم برای عبور و گذر از این عصر یخبندان و شما هم ای عزیز بیا این درد مشترک را با هم دوا کنیم و نیا این جامعه را از هم جدا کنی.
وی گفت: آن پرنده‌ای که بال گرفت و رفت، پرنده اعتقاداتمان نبود و آن پرنده بی اعتمادی جامعه بود  و او با اصل وحدت و دورهم نشینی اصولگرایی شکل نمی‌گیرد و برنمی گردد و او با وعده‌های پوچ و توهین و تهمت برنمی گردد و او به اعتماد رفته و به اعتماد برخواهد گشت و او به محفلی نمی‌شود که بخواهد در پستو با محدود نفراتی بنشیندبه اسم وحدت و وقتی وحدتی نشود جام زهری بنوشد و برود، نمی‌شود و مردم اعتمادشان را می‌خواهند.
تاجگردون اظهار کرد: مردم یکبار دیگر می‌خواهند ببینند که چگونه می‌شود پشت به پشت هم بایستیم و کار کنیم به همین خاطر است که اقوام سرآغاز توسعه‌اند، باید مهر بورزیم چرا تنهایی نمی‌توانم از عصر یخبندان عبور کنم و اگر از گذشته من بد دیدید و اگر خیانت کردم  پس مرا رها کنید و در برابر ملتی که وکالتشان را به دست گرفته‌ام، در صورت کوتاهی نیز عذر می‌خواهم.
 نماینده گچساران و باشت گفت: هیچگاه در طول دوران ۳۰ سال خدمتم در هیچ مرجعی مرا به بدی، خیانت و اختلاسگر نام نبردند و در طول دوران خدمتم حتی یک پرونده فساد مالی هم نداشته‌ام و خیلی حرف است 30 سال مسئولیت اقتصادی کشور را داشته باشی و یک پرونده مالی نداشته باشی! حواسمان باشد که اگر دزدی و اختلاسی کرده بودم که امروز آواره بودم، اما وکیل مردمی هستم که افتخار خدمت به این مردم را دارم.
وی افزود: اینان از آگاهی مردم می‌ترسند، تئاتر راه می‌اندازیم می گویند رقاصی است، فرهنگ سرا راه می‌اندازیم به برخی‌ها بر می‌خورد، شعر خوانی و شاهنامه خوانی راه می‌اندازیم می گویند این‌ها می‌خواهند عصر کهن راه اندازی کنند؟!.
تاجگردون اظهار کرد: شخصی از بنده پرسید اگر رئیس جمهور بشوی می‌توانی ایران را مثل گچساران بسازی؟ گفتم بله و ابتدا از آموزش و پرورش شروع می‌کنم و 25 درصد بودجه کل کشور را از همه می‌زنم و به آموزش و پرورش می‌دهم  و خرج تربیت دانش آموزان و نونهالان خواهم کرد، نسل ما خیلی تلاطم داشت و نسل امروز هم بدتر و من درد دارم که 80 درصد جوانانی که به واسطه بی تدبیری امثال من به خیابان ریختند از دهه 70 و 80 بودند و این درد را نمی‌شود پاک کرد و باید درمان کرد.
نماینده گچساران و باشت گفت: به سهم خودم تلاش کردم، پرنده بی اعتمادی که رفت فکر می‌کنیم پرنده بی اعتقادی است و اگر جوانی در خیابان داد زد فکر می‌کنید که بی اعتقاد شده است که باید گفت که آن جوان بی اعتماد شده است.
وی افزود: فردای روز اعلام قیمت بنزین در شورای هماهنگی اقتصادی بودم، فرمان رهبری، فرمان حکیمانه‌ای بود از وقتی این شورا را تشکیل دادند و در سال 97 ارز رفت و اصلاً مملکت داشت می‌رفت و مقام معظم رهبری منشوری را قرائت کردند و بعد گفتند جواب نمی‌خواهم بروید و این موضوعات را حل کنید و ارز کنترل شد.
وی گفت: سران سه قوه همه در این شورا حضور دارند و البته بی تدبیری هم در برخی از موضوعات شاید حاصل شود و بنده هم در جلسه‌ای خدمت رئیس جمهور عرض کردم که در بین جمع شما، تنها کسی که روزانه مردم را می‌بیند من هستم و گفتم این مردم تحمل و تاب آوری‌شان ضعیف شده است و من از مردم رأی گرفته‌ام و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شدم و باید حرف مردم را بزنم و ای کاش این رفتار را می‌کرد.
تاجگردون اظهار کرد: نظام ما، جامعه ما و جوانان ما آسیب دیدند اما مهم این اعتمادمردم بود که آسیب دید و این اعتماد باید برگردد و حتماً با تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب بازخواهد گشت، برخی فکر می‌کنند که من برای دلخوشی این و آن از رهبری حرف می‌زنم و می گویند نزدیک انتخابات که می‌شود زیاد از رهبری و ولایت فقیه حرف بزن که رد صلاحیت نشوی، مگر می‌شود نظام را گول زد بلکه اعتقاد باید قلبی باشد. 
نماینده گچساران و باشت گفت: اعتقاد دارم در این نظام به واسطه شکل قانون اساسی ما بن بستی وجود ندارد و حتماً مقام معظم رهبری تدبیری حکیمانه برای برون رفت از مشکلات جامعه و بازگردان این بی اعتمادی مردم دارند و ما هم باید در این مسیر کارها را پیشبرد.
وی افزود: هیچ قفلی در کار نیست و هیچکدام به زور هم نیامده اید، اما قفل را برجایی می‌زنم که به مردمم آسیب می‌زنند و پای آن قفل هم می‌ایستم که حق مردم ادا شود؛ باج ندادیم و باج هم نخواهیم داد و گندم نمای جو فروش هم نیستیم و خرمای نمای مویز فروش هم نیستیم و عسل نمای شکر فروش نیستیم و ما مردانی آهنین برای جامعه ایران زمین هستیم و بگذار که خواصی از ما هم ناراحت بشوند.
تاجگردون اظهار کرد: توصیه می‌کنم این سه موضوع بخل، ترس و حرص را از خودتان دور کنید و هرگاه این سه موضوع با هم یا جدا جدا بر انسان و مسئولین مستولی گشت، آن مسئول خدایش را نشناخته است و اگر فرزند شما با شجاعت و بدون ترس در خانه ملت اینگونه سخن می‌گوید پس بدانید از هیچکسی ترسی هم ندارد.
نماینده گچساران و باشت گفت: مستضعفین باید به حکم خداوند وارثان زمین باشند و من باید بتوانم صدای مستضعفین باشم و باید شجاعت داشته باشم که حق گچساران را ادا کنم و باری دیگر هم تلاش خواهیم کرد که جامعه  را بسازیم.
  وی افزود: احساس وظیفه می‌کنم که باید این راه را ادامه بدهیم و این پروژه‌هایی که بر زمین مانده است باید بلند شود و این اراده و فکر می‌خواهد و با حلوا حلوا کردن هم دهن شیرین نمی‌شود و اگر قصوری باشد از شما مردم عزیز پوزش می‌خواهم و با اراده و برای ادامه مسیر با صدچندان سرعت به همت شما در انتخابات ثبت نام خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

باشتک
Iran, Islamic Republic of
جوک سال. بردن نام مستضعفان که همه میدونن فقط و فقط نگاهش به پول داران و جدیدا زور داران هست...
Iran, Islamic Republic of
بیشتر مدیرانی که گذاشتی دوزارم نمی ارزن .
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
تو خودت یکی از کسانی بودی که بادولت معامله کردی گفتی برادرت بزارن معاون وزیر بوسیله اقای نوبخت تا شما هم به گرانی بنزین رای دهید .افتاب پشت ابر نخواهدماند
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه همه اقوام رازیر پا له کردی وخیلی راحت وحدت اقوام حرف میزنی جالبه از قدیم گفتند . هرچه بزرگتر باورش راحتر
Iran, Islamic Republic of
لطفا وقت مردمو با این حرفا نگیرید.خوب میدونین کل ادارات گچساران همش فامیلای خودتن هرجامیریم تا فقط باشتیا هستن چرا چون همش باپارتی شما ب اینجا رسیدن دریغ از سواد علمی بالا...چ شما چ هر شخص دیگه ای هدفتون فقط قومی قبیله ای هس ن پیشرفت شهر.این همه جوون تحصیلکرده بیکارداریم ولی تمام ادارات افراد مسن و با سطح سواد پایین.باطرح هادی ب جایی نمیرسیم وقتی سفره شام خالی باشه...پس لطفا تز ندین.صحبتم با بقیه کاندیدا نیز هس.ن اصولگرا و ن اصلاح طلبش کاری برا ما جوونا نمیکنن
Iran, Islamic Republic of
زنده بادتاجگردون وتاجگردونی
Iran, Islamic Republic of
یه مدت دلم چرکین بودازبابت بعضیها که بیخود دراین ۸ سال بزرگشون کردید چون واقعا لیاقت ندارند.اما بازم رای من وافرادزیادی که حرمتم میکنند برای شما به صندوق خواهدرفت .به امیدپیروزی مجدد.اما تراخدااصلاح کن اصلاح
س
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده این جمعیت در دنیا نجاتت می دهند اما در اخرت خیر
Iran, Islamic Republic of
معماراقتصادی که کسری بودجه130هزارمیلیاردی به بارآورده
Iran, Islamic Republic of
واقعا سیاست جالبه خنم دکتر بخشایی در متینگ تاجگردونه و مهندس بلوطی پیش زینل زاده دیگه خدا اخر و عاقبت ماها را ختم به خیر کنه
Iran, Islamic Republic of
جمعیت خوبی اومده بودن و از الان خودش پیروز میشه
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
اگر ایشا ندیدید تاجگردون مجلس بره و من ای دور بلایی که روحانی سر مملکت آورد سر گچساران نیومد ..
بعید دونم نصف رای دور قبلیش را بیاره...
شرمنده از معرفی
Iran, Islamic Republic of
سخن بسیار متینی بود " معاماه گران را طرد کردم " ولی کاسبان معامله گر بیش از آنچه فکر میکنید پر رو هستند !
آنها را به اطاق فکر راه مده .
آنها با عث شرمساری طوایف خود شده اند بطوریکه دوستان صمیمی تو حاضر نیستند با حضور آنها تمایلاتشان
را بروز دهند .
قلی
Iran, Islamic Republic of
کل طرفدارات همینا هستن
آخ و بخت عسکر
پس معلوم شد چرا اینهمه ترسیده بودی
ترس هم داره
خدا بده شانس
البته بهمین زودی
اندکی صبر سحر نزدیک است
عبدل
Romania
سلام. جناب تاج گردون ایا از وضعیت ملت از فقر وبدبختی خبر نداشتی. خوب بلدی با کلمات بازی بکنی دیگه حنا شما رنگی نداره
به اندازه کافی برای همه ثابت شده. شما در جایگاهی قرار داشتید که همه مسئولان کشوری را نمک گیر خودتان کردید شما ملاقه و دیگ دست خودتان بود هر بلایی را به سر این ملت اوردید اقای اقتصاد دان. لطفا برو کنار کسانی هستن بهتراز شما اگر این ملاقه را ازت بگیرند. مردم خوب شما را شناختن. اگر کاری برای گچساران کردید صد برابرش سود بردی.
Iran, Islamic Republic of
تادیروز ک درک مستضعفین براتون دشواربود حالامیخایین بااسم اونا خودتونوبالابکشین!!!! امسال شما و روحانی روز ب روز سفره مستضعفین رو کوچیکتر میکنین لازم نیس بفکرشون باشین فعلاب خانزادگی خودتون بنازید....
Iran, Islamic Republic of
65 عکس ؟ زیاد نیست؟ اون آقایی که تو عکس های 5، 7 ، 28 و 31 هستند دوره قبلی با عدل هاشمی بودند و هیچ وقت سخنرانی ایشون رو تو یکی از شبهای دورهمی قبل از انتخابات فراموش نمیکنم. ایشون ساکن تهران هستند و ... تصاویر 28 و 31 ایشون مشخص تر هستند .
Iran, Islamic Republic of
ایوب مقیمی هم تصویر شماره 6 ...
لیدر تاج گردون
Iran, Islamic Republic of
پیش به سوی هتریکمان.
Iran, Islamic Republic of
تبلیغات زود هنگام خلاف است باپیامک سراسری همه طرفدارانش رادرکل استان دعوت کرد طبل توخالی است رای تاج درهمه طوایف کاملا ضعیف شده مخصوصا درباشت
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
سقف طرفداران همین جمعیت هستند.خودش خوب میدونه چقد ریزش داشته.امسال هرماه یه گاف بزرگ داده.جریان دلاویز.جریان مشک وملار.هفتادودوشرکت..وحالاهم بنزین سه هزارتومانی.جالبه دم از مستضعفین هم میزنه.ر
جوانان کارکنان دولت
Romania
عمرا اگه تاجگردون بهت رای بدهیم.اگر هرکسی بهت رای داد
بدبخت
Iran, Islamic Republic of
ای وای روز به روز وضع ما بدتر میشه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1