تاریخ انتشار
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۹
کد مطلب : ۴۱۵۰۴۲
نشست تاجگردون با جمعی از اهالی طایفه وندا برگزار شد؛

تاجگردون در مورد علی فولادی‌وندا چه گفت؟ / تصاویر

۳
کبنا ؛نشست غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت با جمعی از طایفه وندا ایل قشقایی در تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد.
  غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در جمع تعدادی از اهالی طایفه وندا با اشاره به شور و هیجان ایجاد شده توسط  داوود فولادی یکی از جوانان این طایفه گفت: نمی‌دانم این شور و هیجان را بوجود آوردند که من هم هیجانی شوم (لبخند) اماتخصص من در خواباندن شور است (کنایه)‌.
غلامرضاتاجگردون گفت: وقتی نماینده می‌شوید نماینده همه مردم هستید و مهم این است که چگونه باید باهم کار و زندگی کنیم ونماینده مجلس شدن یکی از ابزارهای موجود برای کارکردن برای مردم و ملت است.
تاجگردون با انتقاد از شکل دادن یک شکاف در بین ترک ولر در گچساران که درپشت آن نیتی نهفته بود، افزود: از گذشته دور تاکنون با دوطایفه از قشقایی انس والفت زیادی داشتیم که طایفه وندا یکی از همین دو طایفه بودند.
 نماینده مردم گچساران وباشت با اشاره به کلیپ پخش شده  دراین نشست که مربوط به استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود، گفت: پیگیری مشکلات کارگران و بیان و پیگیری‌ها از وظایف مهم نماینده مجلس در سطح ملی است.
وی به نشست برگزار شده اشاره کرد و گفت: برخی از دوستان می گویند چرا جلسات قبل از انتخابات برگزار می‌کنید و هنوز فصل انتخابات نرسیده است؟ وی در پاسخ به این سؤال خود یادآورشد: من معتقدم کاندیداها باید بیایند جلوی مردم حرف و برنامه‌های خود را بیان کنند چراکه در "پس توی" خانه‌ها تشکیل جلسه دادن فایده‌ای ندارد.
رئیس کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی نمایندگان ادوار گذشته و کاندیداهای فعلی گفت: یک روش کار در گچساران وجود داشت و دارد که برخی کاندیداها با ۲۰ تا ۲۳ هزار رأی نماینده می‌شوند و خود را نماینده همین طیف محدود رأی دهنده می‌دانند، اما من از اول عرض کردم نمی‌شود با رأی کم کار را جلو برد. بعضی‌ها می گویند آقای تاجگردون شما باهمین شرایط جلو بروید پیروز خواهید شد  ولی من میگویم باید رأی قاطبه مردم را کسب کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: در برخی مواقع  جوانان طایفه  ارزشمند وندا  در هنگام معرفی خودشان (با توجه  به اینکه حیات علی فولادی هم طایفه آنان رقیب من در انتخابات گذشته بود)  نگران بودند اما من بارها گفتم حیات علی فولادی (هم طایفه‌ای شما و کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های گچساران وباشت) در هنگام انتخابات رقیب من و بعد از انتخابات رفیق من است این ساختار نظام جمهوری اسلامی است.
تاجگردون بیان داشت: آن‌ها می گویند: ترک بی ترک، بویراحمد بی بویراحمد وبا رأی باوی به مجلس می‌روم، درحالیکه من چنین دیدگاهی ندارم وخود را نماینده تمام شهروندان این شهر می دانم.
وی  به طایفه وندا گفت: اگرکاهلی در رفتار بنده نسبت به خودتون وشهرتون داشتم که دارم پوزش می‌طلبم.
نماینده مردم گچساران و باشت در دو دوره مجلس اضافه کرد: قاطبه این جمعیت در دور گذشته به من رأی ندادند اما با یک رفتار دوسویه بین نماینده ومردم مثل اشتغال و آبرسانی کارهایی است که باید انجام شود چه شما به من رأی بدهید یا ندهید من تخصیص آب رابرای زمین‌های کشاورزی شما گرفتم.
 تاجگردون در پایان با اشاره به اینکه فقط تخصیص اعتبار به تنهایی کافی نیست، یادآور شد: چرا امامزاده جعفر درطی ۳ سال کلنگ زنی و به بهره برداری می‌رسد چون پیگیری می‌شود و کارها رصد می‌شود وگرنه کلنگ زنی‌هایی که به بهره برداری نرسند که فایده‌ای ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

فولادی وندا
Iran, Islamic Republic of
همشهریان عزیز و لر زبانم به این تصاویر خوب نگاه کنید و در آن هرکس به دنبال افراد فامیل و هم طایفه ای خود بگردد تا متوجه بشوید که این جماعت حداقل نصفشون از لر زبانان عزیز و همراه تاجگردون به جلسه امده بودند تا جلسه شلوغ بشود و تبلیغات خوبی برای ایشان بشود به نام ما ترکها
Iran, Islamic Republic of
بنظر خودم اگه ترکی ثبت نام نکنه ، حدود ۷۰ درصد به تاجگردون رای میدن
خلیج همیشه فارس
United States
خدا وکیلی عکسها را نگاه کنید بعد قضاوت کنید چند نفر از آقایانی که در این نشست حضور دارند از پیشکسوتان و معتمدین تاثیر گدار تیره وندا در انتخابات هستند ،/زیادی جوش میخورند جانم حرص و ولع بیجا برای سلامتی شما که وزنتون از حالت طبیعی خارج شده مثل سم می ماند مواظب سلامتی خود باشید.
دهه شصتی
Iran, Islamic Republic of
هرچه توعکسها نگاه میکنم ده تاجوون ندیدم.آقای تاجگردون جوانان دهه شصت وهفتادوهشتاد ازشما بریده اند و هیچ اعتمادی به امثال شماندارند.
سروش فولادی
Iran, Islamic Republic of
انگار مدرسه پیرمردهاست.خیلی معنی داره اینکه هیچ جوانی از تاجگردون حمایت نمیکنه.یه سری هم ازسر نیازاشتغال افتادند دنبالش.قشنگ معلومه اوضاع غلام و دارودسته ای که ظرف این سالها به خاک سیاه نشاندند ملت را خیلی خراب است.نمیدانم غلام خبردارد دوهفته پیش جوانان چه قدر شعاربرعلیه اش دادند.تاجگردون ...کن گچساران رهاکن
مسعود
Iran, Islamic Republic of
با سلام و عرض ادب و احترام خدمت همشهری های عزیز خصوصا ترک زبانهای شهرستان گچساران....
عزیزان من بزرگ فکر کنید برجسته باشید و هدفهای بزرگتر را دنبال کنید اینکه طوایف و تیره های قشقایی دسته دسته تجدید بیعتی نمادین با جناب دکتر تاجگردون انجام میدهند جز اتلاف انرژی و نهادینه کردن تخم نفاق چیزی حاصل نمیشود.بیایید به برنده شدن فکر کنیم و حول یک محور حرکت کنیم تا آسیب هایمان کمتر شود.بیایید اگر برنده نبودیم به ناچار بخشی از برنده باشیم و سهم خواهی کنیم چرا که ما زاده ی این اب و خاکیم و باید از فرصتها بهره مند شویم باید فرصت خدمت به نخبه ها و شخصیتهای برجستمان داده شود.بیایید ارزان فروشی و وتک فروشی نکنیم.ازموده را ازمودن خطاست رجوع کنید به گذشته و ببینید تفرقه و گسستگی چه بلایی سرمان اورد .اداب و فرهنگ برجسته قشقایی ها نمادبزرگیست برای این شهر و ما باید بدنبال حقوق ضایع شده ی خود باشیم.نبود یار اداری نفسمان را بریده و جوانهایمان را در پشت دیوارهای انتظار برای خوب زیستن رها کردیم .به انسجام فکری و تبعیت از یک خط مش بدور از تفکرات حزبی موجود بیاندیشید.چرا افکار حزبی برای ما قشقایی ها در شرایط موجودسهمگین و ویرانگر است.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1