تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۴۱۴۹۷۷

اختتامیه سی و یکمین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد+ تصاویر

۰
کبنا ؛
روز چهارشنبه ۶ آذرماه، اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تئاتر استانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت، پیرسبزی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خوانپایه فرماندار گچساران، نوروزی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، با حضور داوران جشنواره آرش دادگر، وحید لک و علی عابدی در تالار فرهنگیان شهرستان گچساران برگزار شد. 
پیرسبزی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک هفته بسیج گفت: در صورتی جشنواره به انجام رسیده است که از ۶ماه گذشته برنامه ریزی هایی صورت گرفت، سالهاییی داشتیم که جشنواره تئاتر را در شهرستان برگزار می کردیم و استانی نبود، دلیلش هم این بود که نمایش برای مخاطب اجرا می شد.
پیرسبزی ابراز کرد: اولین بار است که نه فقط از آثار برگزیده، بلکه از ۲۶ اثر حمایت می شود، باید این را بگوییم و ترویج دهیم که ملاک برای ما جشنواره نیست، تئاتر برای عموم و مردم باید اجرا شود، و اینکه نمایش را برای مخاطب بخواهیم. 
پیرسبزی در ادامه افزود: 172 روز اجرای عمومی در استان داشتیم، ۱۵۶اجرا داشتیم، برنامه ریزی داریم که تا پایان سال اجرای عمومی را در سطح استان داشته باشیم. 
همچنین با رای داوران جشنواره آثار برگزیده در رشته های مختلف نورپردازی، چهره، موسیقی، بهترین بازیگران زن و مرد معرفی شد.
نمایش «صدمین سال فتح گریه» به کارگردانی «مهرداد علیپور» به عنوان اثر برگزیده به عنوان آثار برتر به جشنواره تئاتر فجر راه یافت.
بر اساس این گزارش، در این نمایش، بهناز مندنی زاده، محمدرضا انصاری، رضا علی پور، مجتبی برزی، مرتضی یزدانخواه، سعید روزبه، عیسی حیدری، محمود دشتی، مهدی نارکی، محمد پورفریحی، میثم پورفریحی، محمدرضا مبارکی، سامان مردانی، فرید برزی، الهه عباسی، مانی علی پور و ستایش موسوی بازی می‌کنند.
سایر عوامل نمایش "صدمین سالگرد فتح گریه" عبارتند از: نویسندگی صابر محمدی و کارگردانی مهردادعلی پور، نور و موسیقی:  الهه عباسی، طراح صحنه و موسیقی:  مهرداد علی پور، بروشور و پوستر: غزل دژدار، طراح لباس:  بهناز مندنی زاده، مدیر صحنه: میلاد محمدی، عکاس: امین کریمی و گریم:  مرضیه عبدی نسب ، حامیان مالی دکتر نوید و رضا فلسفی مدیریت رستوران میزبان و ناصر پورالحسینی مدیریت آموزشگاه موسیقی گچساران هستند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آخ تا قیامت و بخت فرهنگ ......
Iran, Islamic Republic of
باعث خجالته
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1