کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار با گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج مطرح شد

تاجگردون پاسخ منتقدانش را داد: طرف منظورم از برنو را نفهمید، می‌گوید دوران تفنگ برنو گذشت / بابا جمع کن تو را قرآن / من الان وظیفه دارم بگویم، کار و تلاش می‌کنم و زبان‌تان هستم

5 آذر 1398 ساعت 22:10

جلسه گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج با غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در تالار پارسیان یاسوج برگزار شد. غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مردم به غلامرضا تاجگردون فرزند خودشان رأی می دهند و می‌دانند که فرزندشان، خدمتگذاری برای خاک شان و ایران اسلامی است. من الان وظیفه دارم بگویم، که کار می‌کنم و تلاش می‌کنم و زبان‌تان هستم.


جلسه گچسارانی‌ها و باشتی‌های مقیم یاسوج با غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در تالار پارسیان یاسوج برگزار شد.
در این دیدار که شامگاه سه شنبه (5 آذرماه 98) در هتل پارسیان یاسوج برگزار شد، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه استان فارس و سابق کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی پیرسبزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ناصررضایی دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر، نوروزی مدیرعامل بیمه ایران، پاسره مدیرعامل آب و فاضلاب استان، مدیرکل امور مالیاتی استان، جنتی مدیرکل بنیاد مسکن، داوودی مهر مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، کاظمی رئیس جهاد دانشگاهی استان، اسدالله هاشمی مدیرکل محیط زیست استان، قائدی معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد محمدی تبار مدیرکل بحران و جمعی از معاونین دستگاه‌های دولتی نیز حضور داشتند.
همچنین برخی از چهره‌های بویراحمدی نیز در این جلسه همانند حمید طاهری بویراحمدی، کرمی رئیس اداره آب و فاضلاب شهر یاسوج و ... حضور داشتند.
تاجگردون در این جلسه یادی از شهدای استان کرد و گفت: افتخارم این بود که در آن دوران بسیجی و بی سیم چی فردی بودم که از فرمانده‌هان این استان بود. بعضی از دوستان در حوزه اعتبارات، سرمایه گذاری و عمرانی و آبادانی مطالبی را بیان کرد و خوشحالم که واژگان کار و تلاش جاری شده بر رفتار ما. امروز صبح داشتم می آمدم و در این روزها که قرار بودجه 99 توسط دولت تدوین شود به آقای استاندار هماهنگی‌های داشتم و ایشان گفتند که حواست‌تان به بودجه پروژه های عمرانی استان در بودجه سال 99 باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: مردم به غلامرضا تاجگردون فرزند خودشان رأی می دهند و می‌دانند که فرزندشان، خدمتگذاری برای خاک شان و ایران اسلامی است. من الان وظیفه دارم بگویم، که کار می‌کنم و تلاش می‌کنم و زبان‌تان هستم.
تاجگردون این را هم گفت: که ما نمی‌توانیم راحت خودمان را ببخشیم و لو اینکه اول خداوند ما را ببخشد.
نماینده مردم گچساران و باشت در ادامه تلویحاً پاسخ برخی از منتقدانش را داد و گفت: سعی کردم فکر توسعه را در واژگان و حرف‌هایی به کار ببرم که مردم راحت تر با برنامه‌های خودم انس پیدا کنند. از برنو و بُرد تفنگ برنو و اینجور چیزها صحبت کردم و بعد گفتم، افق را بالا ببرید و بُرد آن را بالا ببرید و بعد تیراندازی کنید. طرف نمی‌فهمد و می‌گوید دوران تفنگ برنوی گذشت. من فکر کردم، نفهمید که چه می‌گوید، بعد دیدم نه، بابا جمع کن تو را قرآن.
این خبر تکمیل می شود.


کد مطلب: 414964

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/414964/2/تاجگردون-پاسخ-منتقدانش-طرف-منظورم-برنو-نفهمید-می-گوید-دوران-تفنگ-گذشت-بابا-جمع-کن-قرآن-الان-وظیفه-دارم-بگویم-کار-تلاش-می-کنم-زبان-تان-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1