تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۴۱۴۷۳۴
سخنان مهدی روشنفکر در جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در یاسوج؛

کاخ نشینی عده‌ای از مسئولان و کوخ نشینی برخی از مردم هیچ نسبنی با سیره مدیریتی نبی اکرم ندارد/ تنها راه مبارزه با فساد انتقال مدیران به اتاق شیشه‌ای است/ با تمام توان قوه قضائیه را حمایت کنیم/ پیرمردها اجازه ورود اسامه‌ها را به بدنه اجرایی نمی‌دهند

۷
کبنا ؛ جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور جمعی از مردم در حسینیه الزاهرا (س) یاسوج و سخنرانی استاد مهدی روشنفکر عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
در این آئین پرویز حقیقت و سید قدرت الله دانش معاون اسبق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و جناب آقای نجابت نیز به ایراد سخن پرداختند.
مهدی روشنفکر از فعالان سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: در چنین روزی کاخ‌های ظلم و جور به لرزه افتاد و زمین آغوش خود را برای پذیرایی از یگانه معلم بشریت باز کرد.
وی عنوان کرد: خداوند اراده فرمود تا بشر سرگردان و غرق در جهالت و کفر را از منجلاب سیاهی، نادانی و خشونت برهاند و کاملترین هدیه آسمانی به زمین فرستاده شد تا راه گم نشود و نور هدایت خاموش نگردد و حجت بر انسان تمام شود و راه سعادت و شقاوت از هم جدا گردد.
روشنفکر خاطرنشان کرد: امروز تمام بشریت در معرض پیام نجات بخش نبوی است و مکتب نبی اکرم (ص) و پیام هدایت بخش ایشان به بزرگترین پیام در جهان کنونی تبدیل گردیده است.
وی ادامه داد: امروز به لطف الهی و با نفس مسیحایی حضرت امام خمینی (ره) و با ایستادگی و جانفشانی‌های ملت ایران آئین محمد و مکتب محمد و سیره و سلوک و پیام محمد رساتر از همیشه در گوش تاریخ شنیده می‌شود و همه پیامبران دروغین و مکاتب مادی و الحادی و تمام گفتمان‌های غیر انسانی و ظالمانه به چالشی جدی کشیده شده است و یگانه راه نجات و رهایی و رستگاری پیش روی بشر قرار گرفته است.
روشنفکر افزود: وقتی به وضعیت فعلی جهان اسلام نگاه می‌کنیم متاسفانه اغلب مناطق و بلاد اسلامی درگیر در جنگ، خونریزی و برادر کشی هستند.
وی تصریح کرد: خون مسلمانان در خیابان‌های کابل، بغداد، جاما، دمشق و سایر شهرهای اسلامی به زمین ریخته می‌شود و اغلب سرزمین‌های مسلمانان در کوره داغ تعصبات فرقه‌ای و مذهبی می‌سوزد و آبادانی، توسعه، رشد و پیشرفت از بلاد اسلامی رخت بر بسته و سایه شوم توسعه نیافتگی، محرومیت، فقر و گرسنگی بر مناطقی از جهان اسلام سایه انداخته است.
روشنفکر تاکید کرد: جوانان امروزی می‌پرسند اگر نسخه‌های اسلام نجات بخش است پس این تفرقه، خشونت و خودزنی‌ها برای چیست؟ پاسخ این سؤال را باید در میزان عمل به نسخه رستگاری متعلق به جهان اسلام جست‌وجو کرد.
وی گفت: به راستی چه میزان نسخه‌های شفا بخش نبی مکرم اسلام در عرصه‌های گوناگون مبنای عمل قرار می‌گیرد.
وی با بیان اینکه چه باید کرد بزرگترین پرسش جهان امروز و جوان امروز می‌باشد، ابراز کرد: عده‌ای در داخل کشور به دنبال نسخه‌های بدلی و گه‌گاه دست دوم و سومی وارداتی هستند که هیچ نسبتی با مقتضیات فرهنگی و بستر سرزمینی ما ندارد.
روشنفکر عنوان کرد: اساسآ برخی‌ها معتقدند نسخه شفا بخش را باید از روی دست دیگران کپی کرد.
وی اظهار داشت: تجربه تاریخی ایران در چند قرن گذشته و تاریخ معاصر انقلاب اسلامی نشان داده هیچ مکتب، ایدوئولوژی، گفتمان و برنامه‌ای جز تمسک به قران و اهل بیت (ع) و بازگشت به خویشتن و اتکای به درون و روی پای خود ایستادن برای فتح افق‌های بلند انقلاب اسلامی زیر پرچم ولایت فقیه وجود ندارد.
وی عنوان کرد: تنها راه توسل و تمسک به سیره فردی، اخلاقی، خانوادگی، تربیتی و حکومتی نبی مکرم اسلام می‌باشد.
روشنفکر گفت: حاکمان، مجریان، قاضیان، موکلان در تمامی رده‌های حکومت اسلامی در هر سه قوه باید خود را بر این آرمان‌های جهانی، انسانی و اسلامی منطبق نمایند تا قله‌های فتح نشده انقلاب در عرصه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به تسخیر درآید.
وی اظهار داشت: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری تنها راه اصرار بر اقتصاد مقاومتی، اتکای به درون و وارد کردن انرژی بیکران مردمی در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی است.
روشنفکر گفت: عده‌ای صراحتآ مانع ورود توده‌های مردم به عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی می‌باشند، مردم پای کار اسلام، انقلاب و ارزش‌ها تمام قد ایستاده‌اند، این مسئولان هستند که باید به میدان عمل به پیام نجات بخش نبی اکرم وارد شوند.
وی ادامه داد: هیچ راهی جز مردمی کردن اقتصاد وجود ندارد، سنت پیامبر اکرم، آموزه‌های اهل بیت، باید در حوزه‌های مدیریتی اجرایی، قضایی و تقنینی حاکم گردد.
روشنفکر خاطرنشان کرد: عزیزان دین زنده است، ارزش‌ها جاذبه دارند و آن شعارهای انقلاب که بر اساس آن انقلاب پیروز شد تنها راه نجات ماست.
 وی تاکید کرد: امروز باید سیره و گفتمان نبی اکرم در مجلس دولت، دولت و قوه قضائیه حاکم گردد تا حلاوت و شیرینی اسلام ناب و کارآمدی و توانمندی به نسل جوان منتقل گردد.
روشنفکر گفت: پیامبر در خطبه وداع و آخرین سخنرانی عمر مبارک در جمع مردم فرمود نگذارید پشت درهای بسته حکومت قوی‌ها ضعیف‌ها را پاره پاره کنند.
وی با بیان اینکه نگذارید پشت بسته دولت و مجلس و قوه قضائیه سرمایه داران ضعفا و فقرا را له و لگد مال کنند، افزود: پیامبر فرمود کلو جمعیا و لا تفرقو بخورید اما تنها تنها نخورید حتی سر سفره نیز متفرق نشوید.
این عضو هیئت علمی دانشگاه بیان کرد: این فاصله‌های جهنمی و این شکاف‌های طبقاتی و این کاخ نشینی عده‌ای از مسئولان و کوخ نشینی برخی از مردم هیچ نسبنی با سیره مدیریتی نبی اکرم ندارد و به تعبیر شهید بهشتی تا زمانی که این فاصله‌های جهنمی پر نگردد جامعه اصلاح نخواهد شد.
روشنفکر ادامه داد: پیامبر فرمود هرکس سیر بخوابد و در مجاورت و همسایگی او کسانی گرسنه باشند از ما نیست و به روز قیامت ایمان نیاورده است.
وی عنوان کرد: پیامبر به طبقات ضعیف و کارگرها و انسان‌های سخت کوش احترام می‌گذاشت و در مقابل زالوها و انگل‌ها و دلالان جامعه موضع جدی می‌گرفت.
روشنفکر خاطرنشان کرد: پیامبر فرمود چند گروه که آبرویشان محترم نیست و باید در ملأ عام آنها را نهی از منکر و نقد کرد از جمله کسانی که بر مسند قدرت هستند و یا ثروتی در اختیار دارند اما ستم می‌کنند و فرمود مدیرانی که از قدرت سوء استفاده می‌کنند را متهم کنید و نیز توانمندانی که حق الله و حق الناس را در ثروت و سرمایه ادا نمی‌کنند.
وی تصریح کرد: امروز کشور به شدت نیازمند یک نظام مالیاتی دقیق و مبتنی بر عدالت اجتماعی می‌باشد. عده‌ای در حالی که ثروت‌های میلیاردی بادآورده به چنگ می‌آورند هیچ مالیاتی پرداخت نمی‌کنند.
روشنفکر با تاکید بر اینکه امروز تنها راه مبارزه با فساد و اشرافیت مطبوعات و رسانه‌های مستقل، پاسخگو و عدالت خواه است، خاطرنشان کرد: تنها راه مبارزه با فساد انتقال مدیران به اتاق شیشه‌ای است.
وی با بیان اینکه امروز تنها با یک عزم و اراده عمومی و شفافیت می‌توان به جنگ دیو هزار سر فساد و اشرافیت رفت، افزود: پیامبر فرمود هرجا ستمی بر مردم رود و حکومت بی اطلاع بماند یا مطلع شود ولی مدارا کند نقض پیمان الهی شده است.
روشنفکر عنوان کرد: امروز باید با فرهنگ اشرافیت خزیده زیر پوست برخی از مدیران اجرایی و پدیده آقا زادگی با قدرت تمام تقابل کرد تا عرصه برای جوانان شایسته فراهم گردد.
وی تاکید کرد: ژن‌های خوب، آقا زادگی و یک هزار و 500 آقازاده‌ای که در آمریکا زندگی می‌کنند و از منابع دولتی و فرصت‌های مردمی و با رانت خواری و سوء استفاده از قدرت زندگی‌های لاکچری دارند تهدید جدی برای حیثیت دولت و مجلس می‌باشند.
روشنفکر گفت: پیامبر فرمود جامعه‌ای که در آن حقوق ضعیفان از قدرتمندان، صاحبان قدرت، صاحبان ثروت بدون لکنت زبان مطالبه نشود جامعه اسلامی نیست.
وی با اشاره به اینکه امروز باید با تمام توان قوه قضائیه را در مبارزه با فساد و اشرافیت یاری کرد، اظهار داشت: پیامبر در آخرین روزهای عمر شریف جوانی 19 ساله را مأمور به فرماندهی سپاه عازم با نبرد با سپاه روم فرستاد.
روشنفکر ابراز کرد: امروز اسامه‌های زیادی در عرصه اقتصادی، علمی و اجرایی وجود دارد که پیرمردهای 80 و 90 ساله اجازه ورود آن‌ها به عرصه‌های اجرایی را نمی‌دهند باید درها را به روی جوانان باز کرد تا قفل اقتصاد به دست جوانان شکسته شود.
وی گفت: پس تمام جناح‌ها و سلیقه‌ها و گروه‌ها باید سنت پیامبر را در عرصه اجرایی و حکومتی مبنای عمل قرار دهند، بیماری‌های جامعه ناشی از فاصله گرفتن از این فرهنگ حیات بخش می‌باشد.
این فعال سیاسی و اجتماعی تصریح کرد: عزیزان هفته وحدت نه تنها شیعه و سنی باید با حفظ اصول باید در کنار هم و بر علیه استکبار جهانی متحد و یکپارچه باشند بلکه تمام گروه‌های وفادار به انقلاب و زیر چتر نظام اسلامی باید با تمام توان روی نقاط مشترک و وحدت آفرین و منافع ملی اجماع نموده و با امید بخشی به جامعه زمینه اصلاح امور را فراهم آورند.
روشنفکر بیان کرد: عزیزان به تعبیر مقام معظم رهبری تمام مشکلات کشور نسخه‌های داخلی داشته و ما هیچ مشکل لاینحلی در کشور نداریم.
وی تاکید کرد: امروز نباید عده‌ای به هر نام و عنوانی بر طبل جدایی و تفرقه بکوبند و با خط کشی و جدا کردن مردم از هم، انسجام ملی را مخدوش نمایند.
روشنفکر افزود: تمام گروه‌های وفادار به انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری عزیز باید حول منافع ملی و مصالح مردم اجماع نموده و از هر اقدام نا امید کننده و دادن آدرس‌های غلط اجتناب نمایند.
وی افزود: خودرایی، خودشیفتگی، خودمحوری، خودبرتر بینی، انحصار طلبی، تمامیت خواهی آفت وحدت و همگرایی و اتحاد ملی می‌باشد.
 
روشنفکر گفت: تکفیر یکدیگر، اتهام زنی ناروا به دوستان هم سلیقه، بد بینی و ترس از وحدت و میدان دادن به منادیان تفرقه و جدایی بلای جان جریان‌های وفادار به انقلاب می‌باشد.
وی عنوان کرد: باید به سیره رحمت، مودت و مهربانی رسول اکرم بازگشت، آنجا که خداوند فرمود ای پیامبر به برکت رحمت الهی با مردم نرم خو و پرمهر شدی و از تند خو و سخت دل بودی قطعاً مردم از پیرامون تو پراکنده می‌شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرزدار ایل
Romania
درود بر روشنفکر
پیروزی از آن شماست
Iran, Islamic Republic of
درود ب دکتر عزیز فوق العاده بود جلسه دیروز
میلاد انصاری
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر “چابک سوار انقلابی” بی محابا می تازد و مردم هر روز بیش از گذشته به دنبال او در جستجوی پیروزی اند. چه بهتر این بار اصولگرایان به حکم “عقل” با مردمی همراه شوند که همیشه به حکم “تکلیف” با آنان همراه می‌شدند.
سینایی
Iran, Islamic Republic of
وشنفکر کاندیدایی برای پیروزی آحاد اصولگرایان است نه خواص خود خوانده و همراهی با او تنها انتخاب و فرصت اصولگرایان برای پیروزی است
رضایی
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر در این دوره به پشتوانه سابقه درخشان علمی، اجتماعی، مدیریتی و سیاسی خود و همچنین رأی حدود ۴۰ هزار نفر دوره گذشته، همچون “چابک سواری ” کارآزموده ، مقتدر و با اعتماد به نفس همآورد می طلبد، ولی در تیم شکست خورده‌ی اصولگرایان بازی نمی‌کند.
محسنی
Iran, Islamic Republic of
سابقه ی درخشان !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
سلام بر روشنفکران
حسینی
Iran, Islamic Republic of
با روشنفکر تا بهارستان
Iran, Islamic Republic of
حتمامیدان بهارستان اصفهان منظورته
Iran, Islamic Republic of
بسیار ی از جهره های مخالف دور قبل به خصوص اصولگرایان اومده بودن .خیلی عالی بود
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
آخ وبختم سی درصد از دور گذشته آرا شما کمتراست فقط مرد میدان دکنرهدایتخواه آمدی تبلیغات راه اندازی کرداید .. مثل جلسه تبلیغات امروزی آقای روشنفگر است که دارد به نام وجدت تبلیغ می کند
حمیده
Iran, Islamic Republic of
⬅️روشنفکر، مردِ خوش‌اقبال سیاستِ امروزِ بویراحمد که در دوره قبل با رایی قابل‌توجه به وزنه‌ای جدی در انتخابات بدل شد، مهره‌ای است که در آتشی که این جریان روشن کرده است می‌سوزد.
سلیمان
Iran, Islamic Republic of
برادران اصولگرا دقت کنید ✴️ "مهدی روشنفکر" اسم رمز عبور از شرایط موجود میباشد اگر شجاعانه از ترس های کاذب عبور کنیم.
مجید ارژنگ
Iran, Islamic Republic of
ما معتقدیم در کنار «مردم» باید سلسله مراتب را طی کرد تا به سرداری رسید.
سلام بر سردار قلب ها دکتر روششنفکرر
Iran, Islamic Republic of
قوربوننت برم مرد سیاست
علوی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر روشنفکران . تا جان در بدن داریم هستیم دکتر جان
نیکدل
Iran, Islamic Republic of
بدانید اول به امید خدا و دوم به امید مردم مظلوم بویراحمد حق به حقدار خواهد رسید و حضرتعالی که همرنگ و همدرد مردم هستی به مجلس راه خواهی یافت اراده خداوند دلهای مردم را به حرکت در میاورد و جریان زر و زدر تزویر شکست خواهند خورد ان شاء الله
بساچین
Iran, Islamic Republic of
به نظرم رنگ مجلس نبینه
Iran, Islamic Republic of
افتادگي و تواضع و فروتني، يكي از مختصات مردم داری است که در وجود دکتر روشنفکر نهفته است. افراد متواضع مي توانند مردم را دور شمع وجود خودشان جمع كنند، آن گونه كه پيامبر (ص) بود و انجام مي داد. تكبر، پشت انسان را خالي مي كند.
مردم از پيرامون افراد مغرور و متكبر و خودخواه پراكنده مي شوند. برعكس آن، تواضع مردم را به محبت و عنايت و حمايت مي كشاند.
Iran, Islamic Republic of
مردم فرد افتاده نمی خواند چون از زارع افتاده تر نیست مردم فرد باسیاست می خواند که به فکری در حد کشور داشته باشد نه فردی مثل اقای زارع و روشنفکر که در برای شورای شهر هم مناسب نیستند فقط بواسطه طایفه گرایی.‌..
های های
Iran, Islamic Republic of
تمومه تمومه...
Iran, Islamic Republic of
شکوه عظیم حامیان ندای وحدت
اصولگرای جوان
Iran, Islamic Republic of
.مالک اشترهای زمان آماده اند تا تمام سرمایه ونیروی انسانی خود را به میدان بیاورند وثابت کنند که ما افتخارآفرین خواهیم بود وتاریخ درآینده ازما به خوبی یاد خواهد کرد ان شاءالله...

ما حامیان ندای وحدت و در راس آن دکتر روشنفکر آمادهایم تا جانمان را برای خدمت به این مرزوبوم بدهیم
جواد
Iran, Islamic Republic of
جنگی نیست که بخواین جونتونو بدین،
عقل ببش ترین چیزیه که نیاز نداره کشور،
بزرگ ترین سرمایه بشری عقله،
من به عنوان یک جوان هر چه در مورد ایشون پرس و جو کردم تواناییی در ایشون که بتونه به درد این استان بخوره وجود نداشت.
یه شخص از یه طایفه دیگه به چه ویژگیی ایشون به نظرت باید رای بده؟
کبگیان
Iran, Islamic Republic of
بخش کبگیان به ندای وحدت روشنفکر پاسخ مثبت میدهد.
رضا
Iran, Islamic Republic of
کی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حسن م
Iran, Islamic Republic of
درودبرمردباشرافت وباصداقت وبی شیله پیله قطعاپیروزانتخاباتی
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر پایه گذار جریان سوم یا مستقل مردمی و انقلابی در سپهر سیاسی بویراحمد و دنا
جریان انقلابی ندای وحدت و خدمت
Iran, Islamic Republic of
آخ من جونم .
امشو سر ورد گل زنل همش کل ایزنن
زر سایه دار بلی مهتر وته دل ایزنه
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر مهدی روشنفکر استاد بزرگوار و حق طلبم
تاج
Iran, Islamic Republic of
حماسه ای از جنس وحدت
Iran, Islamic Republic of
یامهدی
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست و بجا سخن گفته اند به امید موفقیت دکتر عزیز
Iran, Islamic Republic of
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
یامهدی
وحید
Iran, Islamic Republic of
به فضل الهی پیروزی روشنفکر قطعی است این را در خروش مردم به سوی روشنفکر میتوان دریافت لطفا بازیهایتان دیگر بس است. را هم بزارید لب کوزه آبشو بخورید
یا مهدی حاج مهدی
تاراز
Iran, Islamic Republic of
فقط هدفتون رونمایی از نیروهای بود که از خیمه گاه رقیبان ربوده بودین
هدفتون آشفتگی در اتاق فکر رقیبان بود
Iran, Islamic Republic of
زنده باد حامی مردم روشنفکر
عظیمی
Iran, Islamic Republic of
دکتر روشنفکر به درستی جریان انحصار(جریان پست گرا ) را شناخته و می دانند که نقشه های شومی در سر دارند و یکی پس از دیگری نقشه هایشان نقش بر آب می شود
Iran, Islamic Republic of
بنویس گردهمایی تامرادیل نه جشن
علی یاری
Iran, Islamic Republic of
مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید
که ز انفاس خوشش بوی کسی می آیذ
دارایی
Iran, Islamic Republic of
بدخواهان بزرگترین انگیزه حرکت ما هستند
نوید
Iran, Islamic Republic of
و ما صبح را دوست داریم.درود بر مرد متفکر سیاسی استان جناب دکتر روشنفکر
Iran, Islamic Republic of
به زودی شاهد دفن دگم‌اندیشی توسط دکتر روشنفکر خواهیم بود.
تیمور
Iran, Islamic Republic of
نه” گفتن مردم به آقای زارع و هدایت خواه امری واضح و طبیعی است هر چند که چهار سال پیش آقای هدایتخواه این نه را هرچه محکم تر را شنیده است .قطعا مهدی روشنفکر طلوعی روشن در این استان خواهد بود
آرمین
Iran, Islamic Republic of
عزیز ایشون چطور می تونن طلوع روشنی باشن،
توانایی منحصر به فرد ایشون مگه چیه؟
چه مزیتی نسبت به زارعی و هدایتخواه دارن اصلا؟
اصلا ایشون توانایی نمایندگی مجلس رو دارن؟
Iran, Islamic Republic of
آمده ایم سر بدهیم . یامهدی
Iran, Islamic Republic of
آمده_ایم_برای_تغییر
Iran, Islamic Republic of
بوی شور انگیز باراڹ می دهی حاج مهدی عزیز
ایل تامرادی
Romania
اینهمه اطلاع رسانی کردین از سایت خبری وو اینستا وو واتساپ...همین بود آرات؟متاسفام که داری خرابش میکنی...اومدی زیر ۲۰ هزار و سعی کن کمترش نکنی،چون با اعجوبه‌ای چون درخشنده و هدایت‌خواه و دیگران کسی بهت رای نمیده چون وجدان داره و خیانت به این مرزو بوم نمیکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آیا درخشنده کسی نبوده که اداری اعجوبهگی خود را قبلا نشان داده است
آرمان
Iran, Islamic Republic of
آره درست میگین
رتبه دو رقمی کنکور اون موقع که تو این استان کسی سواد نداشت،
از همون دوران مدرسه کارای سیاسی کردن ایشون
از اوایل دوره کاریشون تو پست های مهم مدیریتی کار کردن
ایشون سال گذشته مدیر نمونه کشوری شدن

ایشون آدم شجاعی هستن اینو بهتون اطمینان میدم.
هر کس عقیده ای داره برای رای دادن ولی یه چیز رو همه فراموش نکنیم اگه نمی دونیم بپرسیم و الکی تهمت نزنیم،
انتخابات اسفند هم مثل بقیه انتخابات ها تموم میشه و یه نفر معرفی میشه به مجلس سعی کنیم به یکی رای بدیم که دو سال دیگه نزنیم تو سرمون که این داره آبروی استان رو میبره، نه توانایی نظر دادن نه توانایی یه تغییر کوچک ....
خلاصه خدا وکیل به آدم بی خاصیت رای ندید
ناشناس
Romania
من افتخار حضور در این جلسه نصیبم شد. حقیقتاً استقبال خیلی خوب بود. بسیار به موفقیت دکتر روشنفکر خوش بین هستم. ان شالله نتیجه این انتخابات سبب کاهش فاصله طبقاتی و توجه بیشتر به طبقه محروم و مستضعف شود.
نیما
Iran, Islamic Republic of
این افتخارت رو قاب کن رو دیوار تا همیشه افتخارت رو ببینی.
من هم به وجود تو افتخار می کنم
Diba
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر روشنفکر
Dr.nl
Iran, Islamic Republic of
درود به دکتر روشنفکر ، مسئولی کارآمد و دلسوز است که از جنس خود مردم باشد...، مشخصا این خیل جمعیت متحد و این حضور پرشور ، اضطراب بزرگیست برای خودمحوران و خودشیفتگان...
ناشناس
Romania
دکتر روشنفکر در این جلسه گفتند به احترام ساحت مقدس و پاک پیامبر اکرم (ص) درباره اتفاقات پشت پرده سکوت خواهم کرد اما اگر دوستان و خواص بی خاصیت تجدید نظر نکنند، بعدا سخن خواهم گفت و از ظلم‌ها و مسائل دیگر سخن خواهم گفت.
Diba
Iran, Islamic Republic of
مثل همیشه بسیار روشن کننده بود
Dr
Iran, Islamic Republic of
زنده باشید دکتر روشنفکر عزیز
اکبری
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا که تو بهارستان میبینمتون استاد گرامی
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
خوتون دونی که ۳۷هزارتابیشتررای نیاره اینارهمه حاجی خش خوتون خراب نکنی تاحاجی ودردتون بخورد
Iran, Islamic Republic of
جناب دانش هرچه هدایتخواه راامیرکبیر خواندی گل به سرش ریختی حالا نوبت روشنفکر است که هویدا بخوانیش خاک توسرش بریزی عزیزم جریان خودجوش راشما وامثالهم. بگذارید مردم به روش صحیح کارشان راادامه بدهند درغیره اینصورت فاتحه
Iran, Islamic Republic of
هستیم بر ان عهد ک بستیم
Iran, Islamic Republic of
بوبومی ک تمومه
Iran, Islamic Republic of
80درصد جمعیت حاضر از لیدر های دور قبل اقایان هدایت خواه و زارعی هستند
اینو هر کی تو سیاست باشه متوجه میشه
آرمان
Iran, Islamic Republic of
آخ سی مرد سیاست،
بنده خدا طرفدارای هدایت خواه کجا بودن
نصف دور قبل رو رای بیاره روشنفکر شاهکار کرده
Iran, Islamic Republic of
ماشالله به این حضوور
Iran, Islamic Republic of
خبرهای خوشی در راه است
Iran, Islamic Republic of
احتمالا حواست جایی دیگه بوده وعاشق شدی.فعلا بنزین گران شده وبه مسولین بگوچرااینجوری شده
جمال
Netherlands
ضعیف، ضعیف و ضعیف
جز این نمیشه در مورد سخنرانی ایشون گفت،
شعار انتخاباتی ایشون و عنوان سخنرانیشون با فعالیت سیاسیشون سنخیتی نداره، رای ایشون صرفا براساس قومیت گراییه که باعث شده قومیت گرایی رجسته بشه و باعث تفرقه بشه،
ایشون نسخه اول، دوم و .. گفتن که من به شخصه متوجه حرفشون نشدم، . هم ادعا میکردن نسخه ما نسخه اصلیه، نسخه شما اگه این نسخه های حال حاضر کشور نیست و میگین نسخه های نیست خب نسخه اتونو بهتر میگفتین تا بقیه روشن شن.
ایشون کلی میگن مسئولین این کارو میکنن اون کارو نمیکنن، اون کارو باید بکنن، خب برادر من واضح بگو کدوم بخش مشکل داره که شما متوجه اون اشکال شدی و براش راه حل داری، میگین مسئولین نمی زارن مردم بیان پای کار، منظورتون کیا هستن و چ کاری.

به طور کلی ایشون کلی اشکالاتی رو گفتن که همه می دونن، نگفتن تفاوت خودشون در مورد تواناییشون درک این مسائل و قدرت رفع این مشکلات با بقیه و یا مثلا نماینده حاضر چیه؟
دوستان اگر کسی ادعایی داره بررسی کنید توانایی انجام اون ادعا رو داره یا خیر؟ ایشون ادعاهای خیلیییی بزرگی دارن که من حت نشنیدم، واقعا اینقد توانا هستن؟
علیپور
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان سومین کامنت که میزارم ودرج نمیکنی......اولاً بخدا من کیسه وش نیکنی...ثانیاً غیر لودابی ومارگونی وپاتاوه ای یک نفر بینشون نیست .... این هم ۲۵ هزار کل رای اون سه حوزه با کودکان و همه دارو ندارشون ومطمئنم از سری گذشته خیلی کمتر رای میاری..... ثالثا برادر..گیرم که رفتی مجلس چه راهکاری داری که تاکنون یک مورد آن را در جایی بیان نکرده ای وتو که به زور ۱۰ دقیقه معوملی نمیتونی صحبت کنی فردا تو مجلس... خدایا خودت به دادمون برس ..رابعآرابعآرابعآرابعآ همه افراد دور وبریت تشنه قدرتند و به دنبال شهرت . پس مراقب آنها باش....برادر ان متعصبی که کامنتهای سراسر کینه میزارید ودکتر را نادره دهر میدانید ایشون تا حالا محیط کار و مسئولیتهایی که داشته چه کاری کرده.......آیا مجلس هم جای قهر کردنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آرمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
ایشون مثلا عوام فقط مشکلات رو کلی می دونن و درکی از علت مشکلات و این که چطور حلش کنن ندارن و یه مورد مهم تر این که اصلا این ابزار رو نه دارن و نه توانایی شناسایی این ابزار رو دارند.
تفاوت ایشون با حاج زارعی چیه؟ قطعا آقای زارعی عملکرد قوی تری خواهند داشت.
اشکان
Ukraine
من خودم یه جوونم و دیروز تو جلسه حضور داشتم ، واقعا باید درود فرستاد بر استاد عزیز دکتر روشنفکر ، واقعا صحبت های ایشون برای من به شخصه خیلی مفید و خوب بود هم چنین استقبال مردم هم عالی بود . بعضی کاری جز تخریب ندارند ولی من به عنوان یک شخص که حضور داشتم در جشن واقعا برنامه ی عالی بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
ازش چی یاد گرفتی؟
یک سری مسائل رو مطرح که همه می دونن مطرح کرد؟ چه چیز جدیدی رو ایشون مطرح کردن؟
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر روشنفکر.ایشان پیروز قطعی انتخابات خواهند بود
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
بخدا من 2 تا از نزدیک ترین افراد به حاج زارعی را در این جمعیت خروشان می بینم. بعد که پیگیری کردم دیدم همین 2 نفر شب و روز دارند برای دکتر روشنفکر تلاش می کنند. بنظر می رسد صبح ظفر نزدیک است با سردار وحدت / حق نگهدارتان و مولا علی یاورتان باد /
محسن
Iran, Islamic Republic of
خب اسم هاشون رو هم می گفتی
کاکان
Iran, Islamic Republic of
شنیدیم روی کاغذ صحبت کرده
کسی نیومده بود شکست قطعی ایشان حتمی
است
افتضاح بود
رضا
Iran, Islamic Republic of
فیلمشو دیدم، از رو کاغذ خوندن
نطق ضعیفی هم دارن، نمی دونم چرا اینقد مردم ما سطحی نگرن، ایشون توانایی نماینده شدن رو ندارن
Iran, Islamic Republic of
درود با این حضور
علی
Iran, Islamic Republic of
به امید موفقیت دکتر روشنفکر
Me
Iran, Islamic Republic of
تو اون مراسم فقط این به رخ بقیه رقبا کشیده می شد که ببینید افراد نزدیک و لیدرهای شما الان همه اومدن طرف روشنفکر
رضا
Iran, Islamic Republic of
طرفدار جذب نکرده هیچ، طرفداراشو از دست داده
ن.ن
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر باید خیلی کوبنده صحبت می کرد و پته ی همشونو می ریخت رو آب
البته خودشون گفتن چون هفته وحدته چیزی نمیگن
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای روشنفکر رای نخواهی اکرد اگر ببرنت مجلس مثل زارع و عدل صندلی
دشمن زیاری
Iran, Islamic Republic of
اون نوبت خونه را فروخت اینبار اثاثیه را جایی هم نمیره
نیکنام
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر روشنفکر قطعا به یاری خدا پیروز انتخابات و مدیری توانمند این بار در مسند نمایندگی مجلس و قوه مقننه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
مدیریت توانمند ایشون کجا بوده که کسی خبر نداره؟
چناکه
Iran, Islamic Republic of
روشنکفر عزیز میخواستم رای بدم ولی یه فردی رو درکنارت دیدم که یکی ا/ هست که توعمرم دیدم مشهوره به نون بر.واقعا حیف تو که چنین فردی اومده سمتت.عکس /کبنا پخش کن
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1