تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب : ۴۱۴۶۰۷
در نشست مشورتی جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی کشور؛

دهراب‌پور: کاندیداهای اصولگرا یکی شوند

۲
کبنا ؛محمدرحیم دهراب پور دبیر جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد روز پنجشنبه (16 آبان ماه 98) در نشست مشورتی این جمعیت در تهران حضور پیدا کردند و در رابطه با ائتلاف اصولگرایان در انتخابات پیشروی مجلس شورای اسلامی مواردی را بیان نمودند.
وی در این نشست به وحدت حداکثری جریان اصولگرا در همه حوزه‌های انتخابیه در کشور اشاره کرده و موضوع یکی شدن در حوزه‌هایی که تعدد کاندیدای اصولگرا وجود دارد تا زمان قانونی ثبت نام کاندیداها را ضروری دانست.
جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی یکی از مهمترین احزاب اصولگرا و انقلابی است که در ابتدا برای مقابله با تهدیداتی نظیر حادثه دوم خرداد 76 و حادثه کوی دانشگاه در تیرماه 78 تشکیل شد.
در تیر ماه 78 و ماجرای کوی دانشگاه و رخنه کردن مأمورانی از افراد بیگانه در کشور برای نظام جمهوری اسلامی دردسر آفربن شدند در چنین شرایطی چندی از فعالان به این نتیجه رسیدند که باید یک جریان رسمی در کشور وجود داشته باشد تا در مقابل این انحرافات و تهدیدات بایستد، در نتیجه با تأسیس یک جمعیت حضورشان را به عنوان جمعیت وفاداران اعلام کردند.
گفتنی است این جمعیت در اردیبهشت سال 82 از وزارت کشور مجوز گرفته و از آن موقع به طور قانونی فعالیتش را آغاز کرده است.
 این جمعیت ولایت فقیه را جز لاینفک قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دانسته و همواره این چهارچوب اعتقادی را در صدر مرامنامه خود و مظهر وحدت ملی می‌داند.
 هدف از تأسیس این جمعیت ارتقا و افزایش سطح آگاهی دینی مردم به ویژه نسل جوان، رشد افکار عمومی در امور سیاسی جامعه، بالا بردن توان فکری و علمی جامعه، افزایش حضور عمومی مردم در صحنه‌های انتخابات و راهپیمایی‌ها، اجرای فرامین اسلام، قانون اساسی و تبعیت از ولایت فقیه و تقویت روابط عاطفی و معنوی بین آحاد جامعه به طور عام و اعضای جمعیت به طور خاص است.
 اعضای هیأت مؤسس این جمعیت 12 نفر می‌باشد که عبارتند از: حبیب‌الله بور بور، جواد توکلیان، مرتضی شمسایی، سید جعفر شبیری، علیرضا علی احمدی، عباس شیبانی، محمد عظیمی، محمد مهدی عبد خدایی، حسن غفوری‌فرد، محسن میرزاپور، علی مروی، ابولفتح دعوتی.
 اعضای شورای مرکزی جمعیت وفاداران انقلاب (21 نفر) بدین ترتیب است: حبیب‌الله بوربور، سید جعفر شبیری، عباس شیبانی، رضا انصاریان، ابولفتح دعوتی، محمد مهدی عبد خدایی، مسلم میرزاپور، محمد عظیمی، سید ابراهیم حسینی، محمد علی شایسته نیا، جواد منصوری، مرتضی شمسایی، علی مروی، سید مصطفی میری، مریم خلیلوند، خدایار پوریان، مجتبی رضاخواه، فریدون عباسی، نفیسه محمدی، حمید یعقوبی فر، حمید زاهدی.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

انقلابی
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور انسان شریفی است و اصولگرا و انقلابی.
فرزند بزرگوار ایشان هم جناب آقای دکتر مختار دهراب پور از عزیزان انقلابی هستند که عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان و از مفاخر جوان انقلابی و مومن هستند.
Iran, Islamic Republic of
درود حاجی جان
حمزه آیین پرست
Iran, Islamic Republic of
از افراد بانفوذی مثل حاج دهراب پور انتظار میرود که کار رابرای دقیقه نود نگذارند که بخواهند وحدت اصول گرایان را عملی کنند باید این مسئله یک بار برای همیشه صورت بپذیرد چرا که تعدد اصولگراها برای کاندیداتوری در سطح استان و حتی کشور متاسفانه معضلی شده برای نیروهای انقلابی و ولایی وهمین عامل باعث شکستهایی هم شده است .
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج دهراب پور اصولگرایی واقعی
ت
Iran, Islamic Republic of
همه اش اسم هست برای رسیدن به قدرت وثروت وشهرت
برادر
Denmark
اخ وبخت استان و ایران که این جمعیت بخواهند برایش تصمیم بگیرند. شما در این عکس ها نگاه کنید ببینید همه بالای 60 سال اند و باید تحت پوشش کمیته قرار بگیرند نه برای مملکت بخواهند مدیریت کنند.
Iran, Islamic Republic of
آقایی که بنام برادر کامنت گذاشتی مملکت هم بخت وش نخوسیه که بخو صلاشو بنه من دست امثال جنابعالی که نیفهمی و فقط هوایی گپ ای زنی
تامرادی انقلابی
Iran, Islamic Republic of
منفعت طلبه رای نداره ضربشو میخوره بزودی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1