تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۴۱۴۵۴۹
با حضور وزیر ورزش و جوانان:

خانه جوان گچساران افتتاح شد / علوی: جایگاه برتر ورزش کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید

۰
کبنا ؛ وزیر ورزش و جوانان صبح پنجشنبه (16 آبان ماه 98) وارد فرودگاه گچساران شد و مورد استقبال استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی دیگر از مسئولان استانی قرار گرفت.
به گزارش کبنا، افتتاح «خانه جوان» شهر دوگنبدان، سالن ورزشی روستای سرابیز شهرستان گچساران، خانه جوان و مجموعه ورزشی شهر بهمئی، خانه جوان و چمن مصنوعی فوتبال شهر دهدشت و سالن ورزشی روستای چنارستان شهرستان بویراحمد از جمله برنامه‌های «مسعود سلطانی فر» به کهگیلویه و بویراحمد است.
محمد تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک جشن امامت حضرت ولی عصر (عج)، اظهار کرد: امیدوارم همه ماها بتوانیم در راستای ظهور آن حضرت غائب از نظر حرکت کنیم.
علوی با اشاره به آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: هدف از سفر یک روزه وزیر ورزش و جوان به کهگیلویه و بویراحمد بازدید و افتتاح چند طرح ورزشی در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی است.
علوی با بیان اینکه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید به جایگاهی به مراتب بهتر از گذشته رسیده است، افزود: ۹ طرح ورزشی شامل خانه جوان، سالن ورزشی وچمن مصنوعی در گچساران، بهمئی، دهدشت و بویراحمد با اعتبار هزینه شده ۱۰۰ میلیارد ریال در سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به این استان افتتاح می‌شود.
وی سه سالن ورزشی چند منظوره با اعتبار بیش از ۴۵ میلیارد ریال، چهار چمن مصنوعی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال و یک باب خانه جوان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال را از طرح‌های افتتاحی با حضور وزیر ورزش و جوانان در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد.
کلانتری تصریح کرد: ۲۶ طرح ورزشی با اعتباری بیش از ۱۵۷ میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
 وی اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۲۱ چمن مصنوعی با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال، سه مینی سالن کوچک با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و ۲ سالن ورزشی چند منظوره است.
نام شما

آدرس ايميل شما

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1