تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۰
کد مطلب : ۴۱۴۴۸۴
یوم‌الله 13 آبان در دورترین منطقه کهگیلویه و بویراحمد؛

فیلم اختصاصی کبنانیوز از روز استکبار ستیزی در زیلایی

۴
کبنا ؛  
مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسراییل در مناطق پوله، زیرنا، گرداب، دره سهه، مله خیش، موشمی وسطی، کادونکی، سرتنگ زیرنا دهستان زیلایی شهرستان بویراحمد برگزار شد.
همزمان با فرارسیدن سیزده آبان، رئیس آموزش‌ و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد، مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان بویراحمد و کارشناس روانشناسی مرکز بهداشت شهرستان با حضور در کنار دانش‌آموزان مناطق صعب‌العبور دهستان زیلایی روحیه استکبار ستیزی خود را به رخ مستکبران کشیدند.
اسماعیل رضایی‌نیک، رئیس آموزش‌ و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با کبنا نیوز با بیان اینکه یاد و خاطره شهدای 13 آبان را گرامی می‌داریم، گفت: در روستاهای زیلایی همراه با دانش‌آموزان در راهپیمایی شرکت کرده‌ایم و در این راهپیمایی به دشمن و آمریکا نشان داده‌ایم که ما همیشه پیروی ولایت و رهبری هستیم و ملت ایران هیچ‌گاه زیر بار ظلم و تحریم‌ها نمی‌رود و فشارها و زیاده‌خواهی‌های مستکبران سودی برای آنها نخواهد داشت، چرا که مردم ایران اسلامی پشت سر رهبر فرزانه خود تا آخرین لحظه ایستادگی خواهند کرد.
الهه شکیبایی، مشاور فرماندار بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز را به دانش‌آموزان عشایری این روستاها تبریک گفت و اظهار خوشحالی کرد از اینکه این روز در کنار دانش‌آموزان دهستان زیلایی حضور دارد.
شکیبایی افزود: امروز جنگ با کشورهای استکباری جنگ نرم است و شما دانش‌آموزان بااراده و توانمندی خود می‌توانید با تکیه‌بر علم و دانش هرکدام در زمینه‌های مختلف ما را از کشورهای خارجی بی‌نیاز کنید و به همه جهانیان ثابت کنید که ایرانی یعنی عشق به ولایت و کوتاه کردن دست دشمن از این آب‌وخاک است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
این عکس ها بیشتر برای خودی نشان دادن بود و الا کنار پنج تا بچه ایستادن و ژست گرفتن هم‌ شد کار ما که نفهمیدیم فلسفه این همه تبلیغ چی بود شماها هم نمی رفتین در همه مدارس کشور و استان این مراسمات برگزار میشد
پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
فایل های مرتبط
1