تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۱۴۳۲۷
در گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد:

جبار کیانی: ساز و کار مالیاتی حاکم در راستای رونق تولید نیست

۰
کبنا ؛شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست حسین کلانتری استاندار و با حضور دکتر جلیلی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد، نماینده بویراحمد و دنا، معاونین استاندار، حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت استان و جمعی از مدیران عضو این شورا در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز چهارشنبه (8 آبان ماه 98) شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار و با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد در محل اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.
جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی یاسوج در این نشست به مشکلات پیش رو واحدهای تولیدی و بخش خصوصی پرداخت و گفت: ساز و کار مالیاتی حاکم در راستای رونق تولید نیست.
کیانی در ادامه با اشاره به اینکه این روند دریافت مالیات در استان کهگیلویه و بویراحمد به هیچ وجه مناسب با شرایط اقتصادی استان نیست، اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد هیچ منبع درآمد بالایی نیست و سقف مالیات‌ها هم خیلی بالا است.
وی افزود: واحدهای تولیدی استان به کما رفته و شرایط سختی داریم و بخش خصوصی قفل است.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه سیگنال‌های خوبی را دریافت نمی‌کنیم برای بخش خصوصی، افزود: اداره مالیاتی باید به فکر مؤدی‌های جدید باشد. کسب و کارهایی هستند، مثل آهن فروش‌ها که میلیاردها تومان درآمد دارند.
کیانی گفت: بنده خودم در سال یک و نیم میلیارد تومان پرداخت می‌کنم و حقیقتاً بخش خصوصی از این وضعیت گریان هست و ساز و کار مالیاتی حاکم در راستای رونق تولید نیست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نحوه نامناسب تعامل بانک‌ها با بخش خصوصی گریزی زد و گفت: من نمی‌دانم، اما بعضی بانک‌ها از مدار وظایف خودشان خارج شدند و منابع آنها معلوم نیست به کجا می‌رود. من نمی‌دانم این همه زمین که در اختیار بانک‌ها است، برای چیست؟ منابع مردم را جمع می‌کنند و در خارج از استان مُلک می‌گیرند و منابع مردم را تبدیل به یورو می‌کنند و آن را در گاو صندوق‌هایشان نگه داری می‌کنند.
کیانی در پایان این را هم گفت: که ما [بخش خصوصی] گلایه مند هستیم، از آنها در تمام جلسات مان دعوت می کنیم که حضورشان بسیار کمرنک است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خسرو
Iran, Islamic Republic of
عامل عقب ماندگی 20 سال مدیریت شماست جناب کیانی.
بابا ول کن این صندلی لعنتی رو بذار یه تحصیلکرده و جوون بیاد.
دلسوز مردم
Iran, Islamic Republic of
سایت وزین و زحمت کش و اطلاع رسان کبنانیوز متاسفانه بعضی کامنت ها را سانسور می کنید بعضی کامنت که هیچ مشکلی ندارند از جمله ما کامنت زدیم که استاندار محترم شما :اطلاع دارید که محرومترین نقطه کشور و استان رودتلخ ممبی بهمئی است و از پیچاب باشت و زیلایی بویراحمد و آن روستای کذایی دیشموک (شاید سرگچ) محرومتر است اسمی هم از آن ببرید سری هم به آنجا بزنید چرا اطلاع رسانی نمی کنید؟!!!! حالا موضوع پتروشیمی های دهدشت و گچساران و یاسوج چه شدند؟ در بغل دست و بغل گوش ما پتروشیمی لردگان که سال 94 کلنگ زنی شد امروز افتتاح شد به همراه آن پتروشیمی ها بروجرد و کردستان و آذربایجان غربی هم به بهره برداری رسیدند !!! مشکل کار ما در استان چیست !! معاون اقتصادی استانداری به جای گزارش کار اداره کل بازرگانی به این مسائل بپردازد!!! استاندار محترم هم این مشکلات را پی گیری کند بابا فرماندار دولت دهم قرار بود آب بهمئی (لیکک) را سال 91 افتتاح و به بهره برداری برساند !!!! ولی کو؟!!!!!! موقع انتخابات که می شود هر کس و ناکس کلنگ بر می دارد و به زمین می کوبد و خبری از نتیجه آن نیست!!! این مردم گناه دارند روزی کاسه صبرشان لبریز می شود!!! در ضمن در زمان همه دولتها ندیدیم و نشنیدیم که وزرا به استان ما بیایند و یک طرح مهمی را به بهره برداری برسانند!!! ولی هروز از صدا سیما می بینیم و می شنویم که کدام طرح عظیم در بقیه استان ها و شهرستان ها به بهره برداری رسید.
جبارسینک
Iran, Islamic Republic of
البته نمیدانم چرا رسانه های با اگاهی از میزان سواد و شعور باز مطالبی و بی سند را نقل میکنند و از ناطق توضیح نمیخواهند.اقای کیانی در استانی بی در و پیکر با سواد پایین تر سیکل مثل هنر پیشه ها در تمام مسائل کشوری لشکری بهداشتی درمانی تجاری کشاورزی صنعنی دامداری ورزش و.....صاحب نظر هستند؟ایشان وقتی نمیدانند بانکها اجازه خرید یورو و ذخیره در گاو صندوق به هیچ وجه ندارد و بانکها به فکر فروش انلاک مازاد خود به هر دری میزنند.چرا کسی جوابش را نمیدهد؟اقای استاندار یعنی نمیدانند..
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1